אם לקוח זועם בא אלינו בטענות שווא למרות שהוא טועה, האם לתת לו החזר אפילו שהוא טועה??
אני יכול לענות על השאלה הזאת בשבילך כרגע: התשובה היא 'כן'. כמובן שהלקוח תמיד צודק.הכסף בשיווק באינטרנט הוא רק דרך משוב חיובי וכך גם אם אתה רוצה להיות מוכר מוצלח באיביי, אתה צריך ללכת קילומטרים מהדרך שלך כדי לוודא כל אחד ואחד הלקוחות שלך הוא 100% מרוצים זמן, גם אם הרבה כסף זה עלול לעלות לך.
לקוח מרוצה לא ישאיר משוב שלילי. משוב שלילי יש להימנע בכל מחיר. זו חתיכה אחת של משוב שלילי תמיד יעלה לך יותר ממה שהוא היה צריך להתמודד עם התלונה, מה הערך של הפריטים שאתה מוכר. אתה צריך לשקול כל אחוז פידבקים חיוביים תחת 100% להיות אסון מוחלט, כישלון אישי מצידך.
אבל מה אם ...
אבל שום דבר! אין מצב שבו אתה, כמוכר, צריך להיכנס מחלוקת עם הקונה. הנה כמה מצבים שכיחים וכיצד לטפל בהם.
היי לומר את הפריט מעולם לא הגיע: לשאול בנימוס את הקונה להמתין עוד כמה ימים כדי לראות אם הוא מופיע, ואז הדוא"ל אותך שוב אם זה עדיין לא הגיע. אם זה עדיין לא הגיע, עליך להניח שזה אבד בדואר איכשהו להציע לשלוח תחליף, או לתת להם החזר מלא אחרת.... לא, אני לא אכפת לי מה שעולה לך. איפה הכסף בשיווק באינטרנט -בדיוק בפרטים האלה. אתה רציני לגבי המכירה ב-eBay או לא?
אם הפריט ניזוק בתפקיד, אתה חייב להציע להחליף אותו או להחזיר אותו תמורת החזר כספי ללא היסוס.
הם אומרים הפריט אינו תואם את התיאור: להתנגד לדחף דוא"ל חזרה עם "כן, כן, אתה פשוט לא לקרוא את התיאור כראוי". קח את הפריט חזרה להחזר, ולערוך התיאור שלך אם אתה צריך, לעשות כל נקודות מבלבל ברור נוסף.
האם אתה עדיין לא משוכנע? תחשוב זה היה רק ??לעבוד עם פריטים זולים?
ובכן, אתה רואה, גבוה יותר את המחיר של הפריטים שאתה מוכר יותר, המוניטין שלך שווה לך. נניח מכרו בשווי $ 10,000 פריטים כל שבוע, למשל, מרוויח 1,000 דולר לשבוע הכוללת. אתה עשוי לחשוב כי רכישת $ 1,000 החזר של אחד הלקוחות תהיה טרגדיה, לאבד את הרווח שבוע שלם שלך. זה הרבה יותר טוב להסתכל על זה ככה: אם אתה לא נותן כי החזר, אז לא רק תאבד את הרווח בשבוע הבא, אבל אתה בטח להפסיד רווח של כמה שבועות אחרי זה יותר מדי. עכשיו איזו אפשרות נראית טוב יותר?
אני ממש לא יכול להדגיש מספיק את החשיבות של ממש להאמין כי הלקוח תמיד צודק. אבל כדי להבין איפה הכסף נמצא, אתה צריך לקבל משוב טוב מהלקוחות שלך. אבל מנסה לתרץ תלונות לא הדבר היחיד שאתה צריך להימנע. יש הרבה מכשולים שצריך להימנע אם אתה לא רוצה להרוג את העסק שלך לפני שזה התחיל אפילו כראוי - ואני אראה לך בדוא"ל הבא מה הם.
הכותב הוא מקדם אתרים ומייצר הכנסה נוספת דרך איביי.