דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבחן IELTS- כל מה שרציתם לדעת על מבחן IELTS 

מאת    [ 01/09/2011 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 2769 פעמים ]

חולמים ללמוד ולהתפתח מקצועית בחו"ל ולא יודעים מאיפה להתחיל? אם יש לכם שאיפות ללמוד תארים מתקדמים באירופה, ארה"ב או אוסטרליה לפני הכל עליכם לעשות את מבחן IELTS. מבחן IELTS הינו מבחן בקיאות בשפה האנגלית אשר מטרתו היא לבחון את  רמת האנגלית ויכולות השימוש בה. את מבחן IELTS יבצעו אנשים אשר שפת אימם אינה אנגלית  ומעוניינים להגר, לעבוד או ללמוד לימודים אקדמים ולא אקדמים במדינות אשר שפתן היא אנגלית כגון אוסטרליה, ניו-זילנד, ארה"ב, קנדה, ואנגליה. את מבחןIELTS  מנהלות ומחברות אוניברסיטת קיימבריג', ממשלת אוסטרליה והקונסוליה הבריטית אשר בה גם מתבצעת ההרשמה לבחינה.

קיימות שתי גירסאות שונות למבחן IELTS, ישנה הגירסה האקדמית אשר נועדה למועמדים שמעוניינים ללמוד לימודים אקדמים במוסדות בחו"ל או לעבוד במקצועות ספציפיים כגון רפואה. וישנה הגרסה הכללית שמיועדת למועמדים אשר מעוניינים להגר לאחת מן המדינות שצויינו לעיל, לעבוד בהן או ללמוד לימודים שאינם אקדמים.

למבחן IELTS ארבעה חלקים עיקריים אשר בוחנים ארבעה אספקטים חשובים בשפה האנגלית. החלק הראשון הינו חלק ה"הקשבה" אשר יכלול האזנה למספר קטעים מוקלטים בשפה האנגלית כאשר לאחר ההאזנה יוצגו  כ-40 שאלות מסוגים שונים, אורך החלק כ-30 דקות. החלק הבא הוא חלק ה"קריאה", בחלק זה יוצגו 3 קטעי קריאה כאשר עבור כל חלק בנפרד יוצגו שאלות, כ-40 שאלות בסך הכל, אורך החלק כשעה. החלק השלישי במבחן IELTS הוא חלק ה"כתיבה", בחלק זה יש לכתוב שני חיבורים ואורכו כשעה. החלק האחרון הוא חלק ה"דיבור", חלק זה כולל ראיון אישי עם הבוחן בו יתבקש המועמד לענות על שאלות קצרות ולדבר באריכות על נושאים פרטיים והוא אורך בין 10 ל-15 דקות. אורך כלל המבחן הוא כשלוש שעות.

ציון המבחן נע בין אפס לתשע והינו חשוב ביותר מפני שמקומות עבודה ומוסדות אקדמים רבים דורשים אותו כתנאי קבלה הכרחי ועליו לעמוד בסף מסויים. בדיוק בגלל סיבה זו הכנה נכונה למבחן IELTS הינה הכרחית ויכולה לעשות את כל ההבדל בין קבלה לדחיה.

בית הספר האמריקאי מספק לכם את ההכנה הטובה והמקצועית ביותר למבחן IELTS. בעזרת שנים של ניסיון בתחום, המורים המנוסים והמקצועיים ביותר והחומרים המעודכנים ביותר, שמספק לכם בית הספר האמריקאי, תוכלו להגיע למבחן IELTS מוכנים ורגועים ולקבל את הציון הגבוה שיאפשר לכם ללמוד ולעבוד בחו"ל.

"רק דרך החינוך אפשר לשנות את העולם לטוב יותר" יאנוש קורצ'אק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב