דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קודם כל בוחרים אולם 

מאת    [ 01/09/2011 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 1604 פעמים ]

תמיד רציתם חתונה גדולה? על מה אסור לוותר בחתונה? עתה אפשר לקרוא עוד על הסודות החשובים באמת אודות אירועים מדהימים... בוא להתרשם מהתחום של האירועים: גני אירועים, מארגני חתונות ובגדי אירועים!

נו, מצאתם כבר אולם לחגוג בו?

העניין החשוב ביותר שצריך להטריד אתכם, הוא כמובן האולם בו יתקיים הארוע. זה עשוי להיות גן אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בחורשה. רק בתום קביעת מיקום האירוע, אפשר להחליט סופית על מועד החתונה, סוג האירוע ולבצע בחירה של כל הדברים הקטנים שיהפכו את האירוע הענק לחוויה. חושבים שאתם מוכנים להתחיל לתכנן?

אז כיצד בוחרים אולם חתונה? צריכים אולמות אירועים ראשון לציון?

מרבית הזוגות שמתחתנים יכולים להתלבט זמן רב לפני שסגורים על עצמם, ולא בכדי. רבים הינם שונים בכל מיני דברים; כמות האורחים שאפשר להכניס, מערכת הסאונד, צורת הגשת האוכל וגם המיקום בארץ. מומלץ להחליט מבעוד מועד מה בדיוק אתם שואפים לחגוג, זה יקל מאוד עליכם בחיפוש של האולם המושלם…

כאשר אתם באים לגני ארועים כי אתם רוצים לבחון את המקום, יש לשים לב לדברים הבאים: האם האולם נראה בכלל נקי וסטרילי? השטח בכלל מתאים למספר האורחים? כמה בערך עובדים יעבודו בערב האירוע? איש לא מעריך אוכל מלא חיידקים או מקום עם מפגעים... במטרה להימנע מפאדיחות במהלך ערב האירוע, שימו לב שאתם שואלים את השאלות שמעניינות אתכם!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

את טקס החתונה שלכם תארגנו פעם אחת ויחידה (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק מהסיבה הזאת אין ממש מקום לטעויות. אז כיצד מתכננים את זה בקלות? הכי מומלץ זה לא להסכים להתפשר על פרטים חשובים! רוצה לומר, בהנחה וחלמתם על מקום עם מפל מים, אז אתם צריכים ללכת על זה…

יש לכם מקום? בואו לקרוא מה עושים הלאה!

בהנחה וסוף סוף השגתם אולם חתונות - עליכם להתייחס אל כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב פרחים... אם במקרה עוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז תדעו לכם שזו אומנות לכל דבר. עם כמה אנשי מקצוע המבינים עניין בעולם העיצוב וחן, ניתן בקלות להביא לכך שהארוע שתחגגו יהיה בולט ובלתי נשכח. על ידי שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק דוגמה קטנה, אפשר בלי בעיה לשדרג את את סביבת החתונה. המוזמנים שלכם שיבואו לארוע יחושו ממש מהדקה הראשונה שיש כאן איזשהו אירוע שעוד לא נראה כמותו ויהנו כמו שלא יצא להם עד אז... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

אם כבר סימתם להתעסק בעיצוב, ניתן לטפל בדברים קטנים…

לרובנו ודאי יצא בעבר לבוא לחתונה. אירועים מהסוג הזה הם בדרך כלל מאוד דומים - נקניקיות בבצק, בירה תוצרת הארץ ופטנטים חרושים. כדי לעשות ארוע שונה, ישנו צורך במעט מחשבה ואפילו מקוריות. ככה יזכירו את הארוע שערכתם אפילו בעוד מספר חודשים... מחפשים בנרות הכל לאירוע?

בחרתם כבר את האוכל?

עבור מרבית האורחים הדבר החשוב באמת הוא האוכל בחתונה. בחירת חברת הקיטרינג בהחלט תשפיע על השמחה מהמסיבה הזאת, בגלל זה אסור לזלזל או להתפשר בבחירה הזו. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק בקיטרינג משובח ומנות גדולות. איש אינו אוהב לאכול מזון תפל או אחד שמגיע בצלוחיות זעירות. תמיד כדאי לבזבז עוד קצת כסף בשביל לדעת שהמזון שתגישו יהיה עשוי בטוב טעם וכמובן ממלא!

מה עם גן אירועים בראשון לציון? מוסיקה עוד לא מצאתם?

רק לאחר שהאכלתם את כל המוזמנים, אפשר להעסיק אותם, וקיימות שפע של שיטות לעשות את זה. אז במה מתחילים? אין אופציה לדבר על חתונה אמיתית ולא לציין דיג'יי. למה לא להזמין דיג'י? עם אחד כזה תוכלו להרקיד ולהקפיץ את האורחים שלכם במשך כך הערב... לכם נשאר רק להחליט מראש על ז'אנר מוסיקה אהוב, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה בשבילכם.

באמצעות כל המידע שנמצא פה, ארגון אירוע אף פעם לא היה קל יותר… לטיפים טובים ועוד אינפורמציה - שובו לכאן לכל הפרטים, למסיבה שלכם.מזל טוב!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב