דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אפשר ליצור הכנסה נוספת דרך מכירות באי ביי ? 

מאת    [ 28/08/2011 ]

מילים במאמר: 673   [ נצפה 2959 פעמים ]

או קי קודם כל על מנת לקדם את המוצר באיביי אנו רוצים להציג אותו בצורה הנכונה. ומה זה אומר? קודם כל הצגת המוצר בצורה מקצועית.

תזכור זה שאתה חדש באיביי לא אומר שלא יקנו ממך, אבל אתה צריך לעשות את הדברים בצורה הנכונה ואתה צריך לתת ללקוח שלך תחושת בטחון ושירות יעיל. תחושת בטחון תיתן לו כשתציג את המוצרים שלך בצורה מקצועית כשאתה מצלם המוצרים השקע בתמונה. ושירות יעיל תיתן ללקוחות שלך כאשר הם שואלים שאלות, או ברגע שהזמינו ממך ואתה סוגר את שליחת המוצרים מה שיותר מהר.

טעות שחוזרת על עצמה אצל סוחרים רבים היא להעלות מס' מוצרים באותו יום או באותו שבוע. אמנם יהיו לך הרבה מוצרים באוויר אבל שום דבר לא יהיה מותאם ללקוח אליו אתה רוצה להגיע. לכן הרבה לקוחות מתבלבלים, אם אתה רוצה באמת להצליח עם המוצרים שלך תעשה את זה בהדרגה ולפני שאתה מעלה כל מוצר תעשה עליו מחקר. מה זה אומר? תעבור על מוצרים מקבילים או דומים, תראה כמה הם עולים ותבדוק את מידת המכירות של המוצר ולאחר שתעשה את התחקיר הזה תוכל להעלות את המוצר בצורה הטובה ביותר.

על מנת לדאוג להצליח באיביי וליצור לעצמך הכנסה נוספת, אתה צריך להתנסות גם בקנייה ולא רק במכירה. הרבה סוחרים רק מוכרים ולא מתנסים בקנייה מה שאומר שהם מבינים את העסקה אך ורק מהצד של הסוחר ולא מהצד של הקונה, אתה מבין אתה צריך להבין איך עובד ראש של לקוח, ואיך זה לחפש מוצר מסוים.

הרבה סוחרים מתלבטים מה למכור באיביי, ואם תכנסו לכל מיני פורמים ובלוגים אתם תראו שיש הרבה אנשים ששואלים אבל הם לא ממש מקבלים תשובות וזה מכיוון שאף אחד שמתחיל למכור מוצרים באיביי לא יודע מה למכור ולוקח לו המון זמן למצוא את הנישה שלו ואת המוצרים שלו.
תראו בגדול ימליצו לכם על דברים מהשוק או על דברים שאתם לא צריכים, מה שתמצאו בבית וכל זה על מנת באמת לתת לכם הכנסה נוספת עם מינימום השקעה. אבל לא יגידו לכם מוצר ספציפי כי כל אחד צריך למצוא בעצמו את המוצר/ים שלו לוקח לכל סוחר באיביי את הזמן שלו למצוא את המוצר/ים. וזה חלק מהתהליך של ללמוד איך לשווק באיביי ולייצר הכנסה נוספת.

אז שוב אם אתה סוחר חדש באי ביי אתה חושב לעצמך אז מה אני מוכר? ואיך אני מגדיל את ההכנסה שלי, אז ככה בגדול אין נסחה מדעית ברורה שתהפוך את העסק שלך למרוויח. אין תשובה אחיד זה עניין של ניסוי ותהייה פשוט תהיו בעלי יוזמה כל הזמן תחפשו ותחשבו מה יכול לשמש אנשים אחרים ותתחקרו טוב את המוצרים שלכם לפני שאתם מעלים עסקה.

אז דבר ראשון יש את הכותרת שזה חלק מאוד מאוד קריטי אם אתם משווקים באינטרנט באמצעות וידאו אתם בטח יודעים את זה כבר, ובכל אופן יש לכם 55 תווים בכותרת של איביי תחשבו טוב איך אתם מכניסים מילות מפתח שימשכו קונים. מרבית הקונים באיביי מגיעים אחרי שהם כבר יודעים מה הם מחפשים. כאשר אתם כותבים כותרת למוצר השתמשו במילים המתארות את המוצר, הימנעו משימוש במילים כמו גדול, מדהים וואו וכו'.

דבר שני שיעזור לכם מאוד הוא לכתוב דף למוצר בצורה הטובה ביותר ולמה אני מתכוון? כדי שיקנו מכם ולא ממישהו אחר אתם צריכים להציע דף משכנע, אומנות השכנוע קשורה גם לאופן הגשת המוצר, ולכן תפרטו עד כמה שניתן את המוצר (גודל צורה וכו'). תפרטו את השירותים שאתם מציעים ללקוח (סוג משלוח, מקבלים החזרים), חשוב שתתייחסו לדף מכירה כמעין חוזה. שילוב של תמונות וסרטונים יכול להוסיף המון ככה אתם יכולים להדגים ללקוח את אטרקטיביות המוצר. עיצוב דף המוצר הוא גם חלק מאוד חשוב שיכול לשנות את הגישה של הלקוח שלכם, ולדעתי הכי שוב סיימו את הדף בפנייה אישית ללקוח משהו בסגנון של תודה שצפית בדף שלי וכו'.

אלו מס' דברים שיכולים ויעזרו לכם לשווק באיביי ולייצר לעצמכם הכנסה נוספת.

קראו את תקנון המדיניות של איביי, יש לא מעט סוחרים חדשים אשר מבצעים טעויות של הפרת התקנון של איביי, למשל לא כולם יודעים שאסור להם לשים קישור בדף המוצר לאתר או לעסק הפרטי שלהם. טעות נוספת שהיא נפוצה שימוש במילים שאינן בהכרח קשורות למוצר ואפילו מוצרים שאסורים למכירה באיביי. עכשיו הפרת התקנות יכולה להיות כואבת ולכן חשוב לקרוא את התקנון של איביי כי אתם לא רוצים לאבד את ההכנסה הנוספת שלכם בגלל טעויות כאלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב