דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות רומנטיות - טיפים לזוגות אוהבים 

מאת    [ 28/08/2011 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 3643 פעמים ]

מתנות רומנטיות – טיפים לזוגות אוהבים

מתנות רומנטיות המיועדות עבור זוג אוהבים הן המתנות המדהימות ביותר הקיימות עלי אדמות המנציחות רגעי אהבה קסומים ונפלאים שייזכרו בתודעתם לעד. מתנות רומנטיות ראויות להינתן לרגעים אינטימיים של זוגות אוהבים הרוצים לחגוג יחד הצעת נישואין, טקס אירוסין, טקס חתונה מצומצם, ירח דבש, יום נישואין, ימי הולדת עבור בן/בת הזוג, נופש זוגי או ערב רומנטי מיוחד, ספונטני ונפלא המעשיר כל קשר של זוג אוהב.

ישנם שפע הצעות לסוגי מתנות רומנטיות המתאימות לזוגות אוהבים אם הם בתחילת הקשר, בשיא הקשר, לקראת מיסוד קשר או במהלך קשר. להלן מספר הצעות רומנטיות מיוחדות שיכולות להעצים את האהבה הזוגית ואת הקשר הרגשי לזוגות אלה המעוניינים להשקיע בלהעניק מתנות רומנטיות זה לזו ולהיפך:


    • יום פינוק זוגי בספא וטבילה בג'קוזי מהנה יכולות להיות מתנות רומנטיות מושלמות עבור זוג המעוניין לחזק את הקשר הזוגי ולהיות יחד. הטיפולים המשלימים יכולים להיות במגוון סוגים כמו: עיסויים שונים, אבנים חמות, שיאצו, טווינה, רפלקסולוגיה ועוד. הזוג יקבל סוויטת טיפולים מפוארת הכוללת שמפניה, פירות טריים ודברי מאפה מתוקים, מגבות, חלוקי מגבת ושלל סבונים. בנוסף, הזוג יוכל לשכשך בג'קוזי צמוד, להתרענן בתוך אמבטיה מוקפת נרות ופרחים ולצפות בטלוויזיה פלזמה HD לפינוק מושלם, חוויתי ואינטימי עבור שני בני הזוג.
    • ארוחת ערב רומנטית זוגית על יאכטה גלי נעמה היא דוגמה אחת למגוון מתנות רומנטיות הנותנות נופך נוסף ומרגש לקשר הזוגי. באווירה רגועה ולצלילי מוסיקה מרגיעה ושולחן מעוצב בקפידה בתוספת נרות זעירים להוספת טאץ' רומנטי, מובאות שלוש מנות, ראשונה, עיקרית וקינוח, אחת אחר השנייה להנאה גסטרונומית שאין כמותה. תפריט המסעדה תכלול אנטריקוט מיושן ברטבים שונים, סביצ'ה, ברבוניות ולוקוס ברטבים שונים, סלטי בריאות וקינוחים אלוהיים שונים המשאירים טעם מתוק של עוד בפה  (מוס שוקולד/פירות טרופיים/וניל, גנאש, עוגות קצפת ועוד).
    • ערב מהנה זוגי ברחבת הריקודים יכולה להיות אופציה נוספת מתוך הרשימה המומלצת הנוכחית של סוגי מתנות רומנטיות, המעניקות קירבה אינטימית ורגשית עבור שני בני הזוג. אם השניים חובבי ריקודים מושבעים ויודעים לרקוד סוגי ריקודים סלוניים כמו: צ'ה צ'ה צ'ה, סלואו רומנטי, רומבה חושני או ריקודים מודרניים קצביים ואנרגטיים שונים זה הזמן לצלוח את רחבת הריקודים ואף לשכור אולם ריקודים סולידי רק עבור השניים לאווירה מרגשת ומושלמת.
    • נופש בצימר או בסוויטה בבית מלון היא עוד פונקציה הנוספת לרשימת מתנות רומנטיות אפשריות. כיום רבות האפשרויות לסוגי נופש אם בצימרים בחיק הטבע, בנוף פסטורלי שקט ורגוע או נופש בסוויטות וחדרי בית מלון מאובזרים ואינטימיים בכל אזורי הארץ וגם בחו"ל. ניתן להוסיף לנופש גם סיורים מודרכים לפינות חמד נסתרות בחיק הטבע רק עבור שני בני הזוג, והצימר הכי רומנטי הוא צימר על המים ביאכטה המפוארת גלי נעמה.
    • שייט רומנטי ביאכטה נחשבת לעדיפה ביותר מבין מתנות רומנטיות שהוזכרו לאוהבים, זו מתנה בעלת חשיבות עליונה ועדיפה המשלבת את כל תכונות ויתרונות מתנות רומנטיות מהרשימה. בשייט ביאכטה הזוג נהנה מחבילה מושלמת של ספא במרינה בהרצליה, טיפולי עיסוי ושיאצו, ג'קוזי ואמבטיה מפנקים באווירת שאנטי נרות ופרחים, פלזמה צמודה, אביזרי רחצה נלווים, ארוחת גורמה רומנטית על היאכטה המפוארת גלי נעמה עם שפע מאכלי שף טעימים, מוסיקת רקע מתאימה לריקודים שונים וכן "צימר על המים" המעניק לכם נופש מושלם בנוף ים צלול ושקיעות מהממות אל תוך הלילה – מתנות רומנטיות לזוג מושלם לאווירה רומנטית בלתי נשכחת.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב