דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירה למכירה 

מאת    [ 25/08/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2333 פעמים ]

דירה למכירה

 

אין זה פשוט למצוא דירה למכירה בישראל שתתאים בדיוק למה שאתם מחפשים, אך עם קצת השקעה, מחקר שוק וסבלנות, ניתן בהחלט לעשות זאת. כל מי שמחפש דירה למכירה מחפש ברוב המקרים אחד מהשניים - דירה לגור בה (לבד, עם בן או בת הזוג או עם כל המשפחה) או דירה להשקעה ממנה יוכל להרוויח (משכר הדירה שיקבל או ממכירת הדירה בעתיד ברווח גדול). יש להפריד בין שני המקרים הללו כאשר מחפשים דירה למכירה. בכתבה זו ננסה לפרט מעט אודות נושא מבוקש זה - דירה למכירה בישראל.

 

מחפשים דירה למכירה?

 

מדי יום מחפשים אנשים רבים בישראל דירה למכירה בעזרת אתרי האינטרנט העוסקים בתחום וגם בעזרת משרדי התיווך הפזורים ברחבי הארץ. רוב האנשים מחפשים דירה למכירה יד שניה, אך ישנם גם כאלה המחפשים דירות חדשות. כאשר מחפשים דירה, יש להחליט מראש על כמה קריטריונים חשובים - גודל הדירה, מספר החדרים שבה, המיקום שלה, המצב שלה, הקומה בה נמצאת הדירה ועוד. כל הקריטריונים הללו משפיעים כמובן על מחיר הדירה שהוא ברוב המקרים הקריטריון המרכזי שקובע איזו דירה תוכלו לרכוש. אדם שיש לו סכום התחלתי של מאתיים אלף שקלים ירכוש דירה מסויימת ואילו אדם שיש לו סכום של מיליון שקלים יוכל לרכוש דירה שונה לגמרי. הסכום ההתחלתי משפיע כמובן גם על גודל המשכנתא שתוכלו לקבל מהבנק.

 

כיצד יוצאים לדרך?

 

לאחר שקבעתם לעצמכם את הקריטריונים הללו, הגיע הזמן לצאת לדרך ולחפש דירה שתתאים לכם. תוכלו לבחור מבין כמה אופציות ואף לשלב ביניהן - פניה למשרדי תיווך באיזור בו אתם מחפשים דירה למכירה, שיטוט באתרי האינטרנט הרלוונטיים ובמקרה של חיפוש אחר דירה חדשה, ניתן לפנות גם לחברות נדל"ן המשווקות פרויקטים חדשים. מומלץ לראות מספר דירות בטרם תרכשו דירה, ולא ללכת על הדירה הראשונה שרואים. זכרו כי אתם לא קונים סלון או מחשב בכמה אלפי שקלים אלא דירה במאות אלפי או מיליוני שקלים, וזו כנראה ההוצאה הגדולה ביותר שתעשו בימי חייכם. לכן, יש חשיבות מכרעת להשוואת מחירים, ביקור בכמה שיותר דירות ולא פחות חשוב - התייעצות עם אנשי מקצוע המבינים בתחום (מתווכים, שמאים, אדריכלים, מעצבי פנים וכו'). לאחר שתראו מספר דירות, התמקדו ב- 2-3 דירות שמצאו חן בעיניכם ולבסוף יש להגיע להחלטה סופית (כמובן בהתאם לתקציב שלכם). בשלב הקניה מומלץ מאוד לקחת עורך דין מקצועי המתמחה במקרקעין מכיוון שחוזי רכישת דירה הם חוזים מורכבים ורצוי לקבל עזרה מאיש מקצוע איכותי.

 

אין ספק כי חיפוש דירה למכירה הוא תהליך ארוך וסיזיפי שיכול להימשך חודשים ארוכים (יש כאלה שמחפשים דירה גם יותר משנה). עם קצת מזל תמצאו את דירת חלומותיכם במהרה, אך זכרו כי ככל שתשקיעו יותר בשלב החיפוש והמחקר, כך תגדילו את הסיכויים שלכם למצוא דירה למכירה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב