דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אנחנו רוצות למצוא גבר (זר) 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 290   [ נצפה 2328 פעמים ]

בכל העולם כולו חושבים שאנו הבחורות הרוסיות רוצות לברוח מהמדינה שלנו כדי לשפר את המצב הכלכלי שבו אנו נמצאות, אז אני פה כדי להסביר לכם שאתם טועים!!!

אנחנו יפות יותר מרוב הבנות שלכם, אנחנו יותר מלומדות, יודעות ומתלבשות בחיי היום יום יפה יותר מיום החתונה שלכם, לי ולרוב החברות שלי יש אייפון חדש למרות שאנחנו מרוויחות רק מאה דולר לחודש חשוב לנו להיות יפות ומקובלות וכל זאת על חשבון אוכל בילויים וביזבוזים.

נכון במדינה שלנו קשה יותר אך אנחנו לא מסכנות לא עניות ולא רעבות, אוכל תמיד יהיה לנו כי אנו יודעות מילדות לגדל ירקות, לחלוב פרות ולבשל, אולי אין אנו אוכלות הרבה בשר אך כולן כאן עובדות ומרוויחות אותו הדבר ואנחנו מצליחות להסתדר כי כאן המשפחה שלנו והיינו מאוד מעוניינות לחיות במדינה שלנו אלא שרק דבר אחד חסר לנו, גברים!!!

אנחנו יותר נשים מגברים, רוב הגברים שלנו בטלנים, עצלנים או שיכורים, המעט שנשאר פונה למקצוע הימאות ונעלם לכמה שנים כך שאנו נותרות עם מעט גברים וסיכוי אפסי להתחתן ולהקים משפחה וזו הסיבה היחידה שאנו פונים למשדי הכרויות.

לכן בשביל משפחה אנחנו מוכנות לעשות הכל, לעזוב את ההורים שלנו, את המדינה שלנו, את השפה שלנו וכל מה שאנחנו מכירות ואוהבות.

אנחנו מחפשות רק גבר טוב ולא צעיר בגיל שלנו המחפש רק בילויים, גבר בוגר המוכן להתחייב לחיי משפחה, כסף לא מעניין אותנו, מי שמחפשת כסף יכולה למצוא גבר אמריקאי או אירופאי כך שאם החלטנו לקשור את גורלנו עם גבר ישראלי (אצלנו מספרים שישראל נמצאת במלחמה ומקום ראשון בסחר בנשים) אולי תבינו שמה שמניע אותנו הוא הכמיהה למשפחה והפניה שלנו למשרד הכרויות.

אנחנו נלך אחר הגבר שלנו לכל מקום בעולם ונעשה הכל למענו ולמען המשפחה שלנו אך ברגע שלא נהיה מאושרות אנחנו נחזור הביתה לאוקראינה.

בהצלחה!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב