דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסף הוא רק דרך אחת לבצע עסקאות, לאגור ולצבור ערך ולקדם מסחר. איך עוד תוכל לעשות זאת ? הפוך לבנק של עצמך ! 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1823 פעמים ]

בעולם משתנה ועלויות טכנולוגיות גבוהות אתה זקוק לפתרונות יעילים ומבוססי הצלחה: מולטי ברטר.

דמיינו מצב בו יש רשת עסקית בה כולם מסכימים לקבל סחורות ושירותים מחברים במקום כסף............

....במערכת שכזו, מנהל החשבונות משלם בעזרת כסף וירטואלי את התשלומים לחברת הניקיון שמנקה את משרדיו ואילו חברת הניקיון (מנהל חשבונות פנימי) משלמת עבור חומרי הניקוי בו היא משתמשת, חברת חומרי הניקוי משלמת לבונה אתרים על אתר החדש בה היא חפצה, בונה האתרים רוכש מערכת "שלח מסר" לדיוור ללקוחותיו על חידושים וכך הלאה..... זהו הברטר במאה ה – 21 , מולטי ברטר.

ברטר, סחר חליפין הרי מוכר לכולם וכולם מכירים את יתרונותיו והיו מעדיפים לעשות יותר עסקאות בשיטה זו, מה שמונע זאת אלו החסרונות של הברטר הקלאסי:

•  ברטר קלאסי מאלץ כל קונה להפוך גם למוכר או לספק שירות: אדם החפץ במוצר מסוים (קונה) נדרש לא רק למצוא אדם אחר המחזיק באותו מוצר ומוכן לסחור בו (מוכר), אלא גם להשיג מוצר שאותו אדם יסכים לקבל תמורת המוצר שבידיו, או לספק לו שירות נחוץ.

•  ברטר קלאסי יוצר קושי בהתאמת שווי הסחורה המוחלפת. אפשר למשל לתאר רועה צאן שמסתובב עם גדי ומנסה לקנות מחמישה אנשים שונים פירות וירקות. מה יעשה - האם יאלץ "לחלק את הגדי" ביניהם (מה שיוריד את ערכו)? האם יחליף אותו תמורת עשרות קילוגרמים של תפוחים, ואז ישתמש בחלק מהתפוחים כדי לאפשר סחר חליפין תמורת עגבניות, מלפפונים, אגסים ותפוזים?

•  ברטר קלאסי מהווה גורם המדכא פיתוח טכנולוגי: ליצרן קל יותר לסחור בהרבה מוצרים פשוטים וזולים מאשר במעט מוצרים מורכבים ויקרים. כך לדוגמה, נגר יעדיף לבנות מספר רב של שרפרפים שיאפשרו לו סחר חליפין ישיר עם מוכרי המזון השונים, מאשר לבנות מריצה או עגלה, שתאלץ אותו לאתר קונה אמיד מספיק, לקבל ממנו מוצרים בתמורה (למשל - סכינים לחיתוך בשר), ורק אז לסחור בהם תמורת מזון * מקור ןיקיפדיה

האפשרויות העומדות כיום בפני בעלי העסקים מאוד מגוונת, יש את המדיה החדשה:Google  ו Google +,FaceBook, Tweeter, YouTube, SEO, ebay  , חנות וירטואלית, קידום אתרים ועוד הרבה חידושים אשר משמשים ככלי יעיל בעולם ה B2B. יחד עם זאת  יש לזכור כי תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום משתנה ומתחדש בתדירות גבוהה המצריך התמחות ספציפית וכרוך בהוצאה כספית לא קטנה לערוצים השונים (אתר,עמוד ב FaceBook, קידום אתר, חנות וירטואלית – כולם כלים בסיסיים שעלותם אלפי ש"ח). מה שלא ידוע הוא האם ההשקעה באמת מביאה תמורה. האם באמת אנו מצליחים למכור יותר מול ההשקעה ?

עסקים רבים פתחו חשבון ב “The Bank of Idle Capacity”,   במלים אחרות הם הצטרפו למולטי ברטר, רשת סחר חליפין עסקית. בעלי העסקים הבינו כי במצב של היום ומה שעוד עתיד לקרות כדאי מאוד לבחון כל הוצאה מול התמורה ולכן בחרו במולטי ברטר (דרך ישנה ומוכרת שחידשה את פניה) על מנת להגדיל את חשיפתם העסקית.

בעלי העסקים שהצטרפו  למולטי ברטר מבינים שזו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות עסקים כיום. כחבר במולטי ברטר אתה מקבל בחינם את הכלים הטובים ביותר לעשות יותר עסקים: חנות וירטואלית ללא עלות, קו אשראי ללא ריבית וללא בטחונות לרכישות במסגרת המולטי ברטר. אתה חופשי לבצע עסקאות ולרכוש מה שאתה צריך, אין מחויבות לרכוש ממי שרכש ממך,  למצוא ולהיחשף ללקוחות וספקים חדשים, מכירות חדשות, לשלב עסקאות מזומן עם ברטר.

 

כעת לראשונה בישראל יש מערכת מולטי ברטר  B2Barter הנגישה לכל בעלי העסקים. בעולם הפעילות כבר קיימת עשרות שנים ובשנים האחרונות לאור התפתחות המחשוב והאינטרנט ניתן לעשות את מה שבברטר הקלאסי לא יכלו לעשות – ברטר רב משתתפים באינטרנט, חופש הבחירה: אתה מוכר את מה שיש לך ורוכש את מה שאתה צריך או רוצה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב