דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מברשות איפור זה כל הקסם 

מאת    [ 16/08/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2484 פעמים ]

אם את אוהבת להתאפר ומשקיעה באיפור איכותי, מהמותגים המובילים ביותר, או אפילו אם לא, יש מוצרים שהם חובה בכל תיק איפור.

מעבר למייק אפ, לפודרה, לצלליות ולמסקרה, חשוב ביותר לרכוש אביזרים שישדרגו את האיפור בצורה הטובה ביותר. מברשות טובות הן המפתח לאיפור שנראה טוב ולמריחה נכונה של איפור. לעיתים מוצרי איפור מגיעים עם מברשות קטנות אשר לא מומלצות לשימוש, מכיוון שאיתן לא תוכלי להגיע למריחה טובה ואיכותית.

בשביל למקסם את יכולת מוצרייך יש לרכוש מס' מברשות אשר ישמשו אותך לאורך הרבה שנים ויעזרו לך להפיק את המירב מאיפורך. אין צורך לרכוש הרבה מברשות אלא מברשת אחת מכל סוג. המברשות אותן אני מציעה לרכוש הן:

מברשת סומק: רצוי שתהיה משיער טבעי ותוכלו לזהות אותה על ידי כך ששערה מאוד רך ונעים על פני העור. מברשת הסומק היא כלי לפיזור מושלם של הסומק. אנא הקפדנה לרכוש מברשת שתתאים לגודל פניכן , רצוי מברשות בגודל בינוני.

מברשת לצללית: זוהי מברשת שגם היא עשויה משיער טבעי וגם היא נעימה למגע. איתה תשתמשו למריחת צלליות על העניים אך באמצעותה ניתן גם להניח שימר (הברקה ) לאיזור הרכות או עצמות הלחי. דווקא ממברשת הצללית אני מציעה לרכוש 2 יח' , אחת לצבעים בהירים ואחת לצבעים כהים וזאת על מנת לא ליצור כתמים כהים כתוצאה ממברשת מלוכלכת. במידה והחלטת ללכת על מברשת איכותית אחת והשתמשת בה בצבעים כהים, אנא נקי בעזרת טישו לפני השימוש בצבעים כהים (ניתן גם לטבול את המברשת בפודרה בהירה או צללית בהירה ולאחר מכן לנקות בטישו).

מברשות פודרה: קיימות בשוק מברשות פודרה שהן כמו מברשות הסומק אך עבות וצפופות הרבה יותר. מברשת פודרה היא כלי נהדר למריחת פודרה ושילובה על גבי המייק אפ, אך יש דרכים אחרות להנחת פודרה כגון פאף ( ספוגית עבה וגדולה המצופה בבד כותנה ) שמאוד נעים עד הפנים ואף ניתן לכבסו. כל אחת מהאפשרויות הינה מצויינת להנחת פודרה.

מברשת מייק אפ: קיימות המון דרכים למריחת מייק אפ. יש מגוון ספוגיות , ומגוון מברשות ויש אף שעושים זאת בעזרת הידיים. ספוגיות מייק אפ הן כלי טוב אך "שותות" כמות גדולה מהמייק אפ לתוכן. יש גם מגוון מברשות החל ממברשות על בסיס סינטטי ועד מברשות קבוקי משיער טבעי. כמובן שהמחירים נעים בהתאם. ספוגיות הן הזולות ביותר ומברשות קבוקי היקרות ביותר. דווקא במברשות מייק אפ יותר קשה לי להמליץ על משהו ספציפי כי בכל הסוגים יש יתרונות וחסרונות אך מבחינת נוחות שימוש לדעתי מברשות הקבוקי הן הנוחות ביותר, ואיתן הכי פחות צריך להתעסק ( להרטיב, לנקות וכו' ) , תוצאת המריחה מאוד יפה על הפנים , והיא מאוד קומפקטית.

אנא הקפידו לשמור על המברשות, שהשיערות לא יתפצלו ויתעקמו , תנסו לשמור אותן עומדות עם השיער כלפי מעלה או בתוך תיק האיפור עם העטיפה. בנוסף ניתן לשטוף מברשות משיער טבעי עם שמפו (רצוי של ילדים) אחת למס' חודשים.

שלכן,
מירי דוק

מירי דוק - מאפרת וקוסמטיקאית מקצועית נייד: 050-6360003 אתר: www.miridok.co.il דוא"ל: makeup@miridok.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב