דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זרועות ברקן - מותג בינלאומי. מה ההבדל בינו למתחרים? 

מאת    [ 16/08/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 5862 פעמים ]

זרועות ברקן – למה לבחור בזרוע ברקן על פני יצרן מתחרה? 

מיותר לציין כי עם בוא מסכי הפלזמה הדקים, החלו לצוץ להם חברות שונות המייבאות ומייצרות זרועות למסכים דקים. כאשר נביט לאחור וניזכר, הרי שחברת זרועות ברקן הייתה היחידה שהעמידה זרועות תלייה לרשות לקוחות המעוניינים בתלייה של טלויזית CRT אשר זכו לכינויי "הבומבות" כיום. חברת זרועות ברקן נוסדה בשנת 1988 וזכתה להפוך למותג המוביל ביותר בארץ ובמדינות רבות בעולם. הידע והניסיון המצטבר של מומחי הפיתוח בחברה, עזרו רבות להעצמת חווית הצפייה של הצרכן תוך שמירה על מראה קלאסי ונקי.

בטיחות – זרועות ברקן הן מהבטוחות וחזקות ביותר הקיימות בשוק התחרותי. הזרוע מגיעה במארז ובו סט דיבלים וברגים רמה א', הרמה הגבוהה ביותר וכלים נלווים. בעזרת נעילות יחודיות, עצם הרעיון שהמסך ישמט מהמתקן הוא בלתי נתפס.

אסתטיקה – חברת זרועות ברקן דוגלת הן בנוחות ובטיחות אך עיקרון האסתטיקה הוא מהמעלה העליונה לא פחות. הגימור המושלם של הזרועות הינו תוצר של שנים של ניסיון בתחום. כמובן שעל הזרוע להיות חזקה ויציבה אך מדובר במתקן הגלוי לעיני כל ועליו להיות מרשים ביופיו לא פחות ממסך הטלויזיה. הנוחות של סיבוב המסך ושליפתו מהקיר אינו עולה על יופיו של המוצר.

פטנט – רוב הזרועות הקיימות בשוק מקנות ללקוח את היכולת לסובב את המסך, לשלוף אותו מהקיר ולהצמידו, אך מה בנוגע להטייתו מטה ומעלה?  מניסיוני הרב כמתקין, מזה יותר מ-8, יש לציין כי בכל הזרועות בהן נתקלתי, אין אף זרוע אשר מקנה את האפשרות להטות את המסך מעלה ומטה ללא שימוש בכלי עבודה כלשהו. אם זה מברגה, על מנת לשחרר בורג מסויים ולקבע, אם זה שיחרור בורג ידנית ע"י סיבובו וכו'. לחברת ברקן מנגנון יחודי המאפשר הטייה נוחה בנגיעה. המנגנון הייחודי חשוב מאד כי אם נעצור ונחשוב על זה לרגע, במידה והמפרק אשר מאפשר תנועה מעלה ומטה של המסך היה משוחרר, הרי שהמסך ישמט מטה ממשקלו עצמו. מנגנון הפטנט הייחודי של חברת זרועות ברקן רשום כפטנט:  Patent Pend PCT 2005/000373, מנגנון ציר יחודי המאפשר תנועה של מעלה ומטה בנגיעה ללא צורך בכלי עבודה ומבלי שהמסך ישמט מטה.

מחיר – למרות היותה מותג בינלאומי, חברת זרועות ברקן בע"מ הנה חברה המשווקת את מוצריה בישראל במחיר סביר לחלוטין העומד בדרישות השוק והצרכן הישראלי. מחירי הזרועות של חברת ברקן לא רחוקים ממחירי זרועות מיובאות ולא מוכרות, ולעיתים אף זולים יותר. לרוב, רכישת זרוע ברקן דרך מתקין מורשה זולה יותר מרכישה ברשתות השיווק המוכרות.

התקנה – כל מוצר מלווה הוראות ואיורים מפורטים לגבי אופן ההתקנה, ממה להמנע ואיך לבצע. למרות היות זרוע ברקן "ידידותי לצרכן", מומלץ מאד להעזר במתקין מקצועי ומורשה זרועות ברקן. לסיכום: בפעם הבאה שאתם מעוניינים לתלות את מסך הטלויזיה שלכם על הקיר, המנעו מהפיתוי של רכישת זרוע ללא תו תקן ישראלי, לכו על המותג – זרועות ברקן, כי הן בהחלט הזרועות היפות והאמינות ביותר הקיימות בשוק.

זרועות לטלויזיה סטריאו סאונד


לייעוץ ופרטים נוספים בטלפון 052-9097651


נכתב ע"י, צוות סטריאו סאונד


surround-sound.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב