דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני בר מים ומיני בר ביתיים 

מאת    [ 15/08/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 3083 פעמים ]

מהו אותו משקה חובה ועילאי שכולם שותים אותו מדי יום, דבר אינו יכול להתקיים בלעדיו, לא צומח, לא חי, כלום.בלעדיו אין חיים על פני כדור הארץ. אין מדובר על קפה, קולה, ספרייט, מיצים, תה וכו', אלא אנו מדברים כמובן על משקה האלים, משקה החיים, מתנת הטבע - מים. חשיבות צריכה תדירה של מים כבר ידועה לכל, מומלץ לאדם בוגר לשתות מדי יום מינימום עשר כוסות מים, ובישראל אף יותר בשל מזג האוויר החם השורר במחוזותינו.

עם זאת אם בעבר כולנו היינו שותים ללא חשש מים ישירות מהברז כיום המצב השתנה ורבים חוששים לנהוג כך בשל איכות המים שירדה פלאים. בעין בלתי מזוינת ניתן להבחין בקלות בצבעם העכור ולא נדרש להיות מומחה בכדי להבחין בטעם הלוואי החזק של הכלור. אך אל דאגה הפתרון נמצא בהישג יד, כל הנדרש מכם הוא לרכוש לביתכם מתקני מים מסננים שיעניקו מים איכותיים, צלולים ונקיים.

וראשית חשוב להבדיל בין מתקני מים מסננים למתחריהם המינרלים. מתקני מים מסננים מחוברים ישירות לצנרת הביתית בנקודה מסוימת בבית, בדרך כלל במטבח ומציעים למעשה מים מסוננים ללא הגבלה. לעומת זאת מתקני מים מינרלים הינם למעשה תחליף עצום לבקבוק מים מינרלים, גם פה הכמות מוגבלת אם כי בסדר גודל נרחב יותר, מתקן מיני בר נושא מיכל מים המכיל כ-12 ליטר מים לעומת בר המים שמכיל כמות רבה יותר עד 20 ליטר מים.

כמו כן מתקני מים מסננים דואגים לסנן את המים באמצעות מסנני מים המובנים מראש במתקנים ובמתקני מים מינרלים אין כל מסננים או אמצעי בטיחות, מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. זאת כאשר קיים חשש להתפתחות זיהומים כתוצאה מהובלת המיכלים בשמש וחשיפה לגורמים מזהמים שונים.

כאמור לעיל במתקני מים מסננים ישנם מערכות סינון מובנות כגון מסנן מיקרוני המונע חדירת חול וחלודה למים, מסנן פחם פעיל הסופח אליו כלור ושאר רכיבים אורגניים וכן נורת אולטרא סגול שמשמידה בקטריות וחיידקים המצויים במים והנה לכם מים נקיים וצלולים ללא כל הגבלה בזמינות מיידית.

באפשרותכם לרכוש מתקני מים במבחר עיצובים, גדלים וצבעים כשאר שני הדגמים הפופולאריים הינם מיני בר ואחיו הגדול בר מים. ההבדל המהותי ביניהם הינו בגודל ובמשקל. מתקן מיני בר קומפקטי יחסית ובעל משקל קל ומיועד להצבה על גבי השיש או כל משטח אחר בבית, לעומת מתקן בר מים שבשל גודלו ומשקלו מיועד להצבה על גבי הרצפה.

 מתקני מיני בר ובר מים הינם מוצר חובה לכל מטבח היות ומעבר לאספקת מים נקיים מדובר בנוחות שימוש שלא הייתה קיימת בעבר. אין יותר צורך להרתיח מים בקומקום בכדי להכין את הקפה של הבוקר, להתרוצץ עם שישיות מים ביד, לאחסן בקבוקי מים במקרר בכדי ליהנות ממים קרים. כיום הודות למתקני מיני בר ובר מים הכל בהישג יד ללא כל מאמץ.

רק תלחצו על כפתור ותבחרו באפשרות הרצויה והנה לכם מים קרים, חמים או מורתחים במיידי. המתקנים בטוחים לשימוש כל בני המשפחה הודות להימצאות מגנון בטיחות לילדים המונע שימוש במים רותחים. כמו כן הציבור הדתי לא נשכח וקיימים מתקנים בעלי מנגנון שומר שבת. נוסף על כך ישנם מתקני מים דיגיטאליים המאפשרים קביעה מדויקת של טמפרטורת וכמות המים הרצויה.

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב