דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - החשיבות והתועלת 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1869 פעמים ]

האם בניית אתרים היא תחום חדש עבורכם? תתחדשו! האם בניית אתרים מעניינת, מסקרנת ומאתגרת אתכם? ברוכים הבאים!  האם החלטתם לפנות אל מומחה בתחום בניית אתרים - בהצלחה!

כמו – להבדיל – הצדק, גם העסק צריך להיראות.  להיראות במקום  בולט, מרכזי, עדיף במקום הראשון...   אם יש לכם עסק וחשוב לכם לשווק את מוצריו או  את השירות שלכם - בניית אתר היא שלב חשוב וחיוני במיצובו. גם אם נראה לכם שאתם מסוגלים לבנות אתר לבדכם ובכך לחסוך בעלויות – עדיף ומומלץ לפנות אל מומחה בתחום בניית אתרים.  איש מקצוע יבנה עבורכם אתר שלא רק ייראה יפה אלא גם יהיה אפקטיבי, שיווקי, בעל פוטנציאל מכירה גבוה. כדי לחסוך בפער תיווך אתם  יכולים להזמין בניית אתר שיהיה גם חנות וירטואלית.  גם בתחום זה ואולי אף ביתר שאת – נדרשת מקצועיות, היות שחנות מחייבת אבטחה מרבית הן שלכם, כספקי המוצר או השירות, והן של הלקוחות האמורים לשלם לכם.

 

האתגר - בניית אתר:

כאשר אתם פונים אל מומחה בתחום בניית אתרים, חשוב שתבררו בינכם את מתווה את האתר עלפי מטרתו. לפני הבנייה הטכנית שלו חשוב להבהיר מה אתם מבקשים להשיג באמצעותו. היות שכל עסק הוא דינאמי – ברור כי גם האתר שבו הוא מוצג חייב להיות כזה. 

 לכן, כאשר אתם מתכננים יחד עם איש המקצוע בניית אתר כדאי לכם מאוד לרכוש מיומנות בתפעולו. אתר שניתן לעדכן אותו באופן שוטף הוא אתר פעיל ויעיל. חשוב שיהיה לכם אתר מעניין, אטרקטיבי, אשר עיצובו לא יהווה מטרה כשלעצמה אלא ישרת את התוכן ויהפוך את הגלישה לחווייתית ומהנה ( אם וכאשר היא תהיה כזאת, סביר להניח כי לטווח ארוך היא תהיה גם  גלישה ממוקדת מטרה ותסייע להפוך גולשים ללקוחות).

 

חנות וירטואלית – מוצרים אמתיים:

אתר המציע מוצר המוצג ומוצע בתוך חנות וירטואלית או אתר שהוא כשלעצמו חנות וירטואלית אמור להיות אתר שיציע ערך ממשי לגולשים. אתם ודאי מעוניינים שמי שיגלוש באתר יהיה גם לקוח בחנות שלכם. חשוב להעניק לגולשים באתרכם תחושה שהם עשויים למצוא שם את מבוקשם – בין אם אתם מציעים להם שירות ובין אם אתם מציעים להם מוצר.  לכן, חשוב שכבר בשלב הראשוני, התכנוני, של בניית אתר תגדירו את המטרה העיקרית:  אתר שיהיה גם חנות שבה אתם מציעים סחורה או שירות אשר יש להם ביקוש.

 

כיצד לעורר ולעודד ביקוש לסחורה שלכם:

כאשר אתם פונים אל מומחה בתחום  בניית אתרים אתם אמורים להנחות אותו (ובהחלט חשוב להיות קשוב לעצותיו כבעל מקצוע ובבעל ניסיון) ולכוונו על מנת ליצור עבורכם אתר שמי שגולשים בו יגלו עניין במה שיש לכם להציע להם. סקרנותם עשויה לקצר את הדרך מהפיכתם לגולשים אקראיים ללקוחות מתמידים.

בניית אתר תדמיתי היא כניסה לנישה שיווקית חשובה ומרכזית. פוטנציאל השיווק שלכם באינטרנט הוא עצום. החשיבות והתועלת שאתם עשויים להפיק כאשר אתם מזמינים בנייה של אתר היא באפשרות ובסיכוי להפוך את הפוטנציאל ליכולת מוכחת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב