דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - מייצרים זהות ומיתוג לעסקים 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2112 פעמים ]

אפשר לבנות אתר לבד אבל התוצאות עלולות להיות בעוכריכם. מאחר שבעסק אי אפשר לקחת סיכונים, ודאי כאשר הם אינם מבוקרים ואינם מחושבים, יש חשיבות מכרעת, ודאי בשלבי ההקמה שלו או של מערך השיווק שלו, לעין וליד מקצועיות. זה ודאי נכון כאשר מדובר בתחום בניית אתרים. בניית אתר לעסק של חברה או של צוות קטן, ואף של אדם יחיד,חייבת להיעשות על-פי עקרונות ברורים. בניית אתר מחייבת תכנון, הכנסת תוכן חשוב ומעניין, עיצוב מושך, ממשק נוח לגולשים.

בניית אתר עם אוריינטציה שיווקית, עם "הפנים ללקוח", פשוטו כמשמעו, עם מירכאות ובלעדיהן, מצדיקה ואולי אף מחייבת השקעה כספית. מומחים בתחום בניית אתרים נפגשים עם הלקוח, שומעים את רצונותיו, לומדים על צרכיו, מסייעים לו למקד את הדברים ולתת להם פן שיווקי.

אתר שהוא חנות וירטואלית: 

 כאשר אתר של עסק הוא גם חנות וירטואלית שבו מוצגים ומוצעים למכירה מוצריו השונים – הרווח עשוי להיות כפול: הכסף שייגבה מכם תמורת אחסון הדומיין יהיה זול לאין שיעור מאשר דמי ההשכרה החודשיים שתידרשו לשלם לבעל חנות במתחם קניות ממשי. חנות וירטואלית פתוחה לכול במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. חנות וירטואלית מציעה סחורה ממשית!

 

על חשיבותם של בעלי מקצוע בתחום בניית אתרים  ניתן ללמוד, בין השאר, מהצורך  באבטחה על המידע האצור באתר בכלל ועל מערכת ההזמנות והמכירה של מוצריו בפרט. כאשר בונים חנות וירטואלית יש לוודא ולהבטיח  שביצוע עזקה באמצעותה תגן על ספק השירות ועל הלקוחות ותאפשר תשלום בטוח ומאובטח.  ללקוחות, ודאי לקבועים, יש אינטרס זהה לזה שלכם, שהמערכת תהיה מוגנת ומאובטחת בטכנולוגיית האבטחה המתקדמת ביותר  SSL 128bit.

 היו אתם מנהלי חנות וירטואלית עצמית:

ממשק ניהול פשוט מאפשר לכם לנהל את החנות ולשלוט על כל הפעילויות הנעשות במסגרתה. רק אתם תוכלו להיכנס אליה על-ידי זיהוי על-פי שם משתמש וסיסמא אישיים.

 בניית אתרים – שירות חיוני מאין כמוהו:

אנשי מקצוע בתחום בניית אתרים ישיבו לשאלותיכם וינחו אתכם, ודאי בצעדים הראשונים. רבים שניסו להקים אתר בעצמם, כדי לחסוך בעלויות ההקמה של עסק, יודו ביושר ובהגינות שאילו היו יודעים לפני הניסיון לבנייה עצמית באיזה  קלות ניתן היה לתת לעצמם מענה לצורך זה באמצעות שימוש באנשי מקצוע – לא היו מהססים להוציא כל כך כסף.


בניית אתר  אינה תורה מסיני ובונה אתרים אנו משה המעניק את לוחות הברית, אבל זו פעולה המחייבת ידע וניסיון, ודאי כאשר אנחנו מדברים על בניית אתר שאמור להיות כלי מרכזי במערכת השיווק של  עסק  שמוכר מוצר או של אדם המציע שירות. בניית אתר היא השקעה כדאית ומשתלמת, אשר התועלת שלה יכולה להימדד במדדים כמותיים, אבל ההשפעה העקיפה והערך המוסף שלו עשויים להתברר בעתיד. בהצלחה לבנאי האתרים ולכם - בעליהם החדשים.

 
 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב