דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טוסקנה - הנופש המושלם 

מאת    [ 11/08/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3155 פעמים ]

טוסקנה היא חבל ארץ אשר שמו בלבד מעורר במרבית האנשים תחושות כמיהה וערגה לחופשה רגועה וקסומה: כששומעים את המילה טוסקנה, מיד עולים ניחוחות של מאכלים איטלקיים מושלמים, ריחות יין משכרים. השהות במקום רומנטי וקסום התואם לכל האנשים  מעניקה אופי מיוחד לחופשה שהיא לא פחות ממושלמת. חבל טוסקנה הוא ללא ספק אחד המקומות האיכותיים והמזמינים ביותר לחופשות ולא בכדי! בכל שנה גודשים את האזור, על עריו המקסימות, כפריו הציוריים והמרחבים הנופיים המדהימים שבו, מיליוני תיירים מכל העולם שרוצים לחוות לכמה ימים את החיים הייחודיים בחבל הארץ הטוסקני.

למרות הפופולאריות של טוסקנה והמוני התיירים שפוקדים את האזור, טיול וחופשה בו אינם נותנים תחושה של עומס רב מדי, ואין ספק שמדובר על חופשה במהלכה מרגישים שנמצאים בעולם אחר ואיכותי.

מידע כללי על מחוז טוסקנה
מחוז טוסקנה נמצא במרכז-צפון איטליה. האזור גובל בחוף הים הטירני במערב, ובמחוזות אמיליה-רומאנה, ליגוריה, אומבריה ולאציו. בירת מחוז טוסקנה היא העיר פירנצה הציורית שמכילה מבנים מרשימים, אמנות רנסאנס מרהיבה ואפשרויות תרבותיות רבות.

החיים הטובים!
חבל  טוסקנה מתאפיין במרחבים ירוקים של טבע וחקלאות, ערים קלאסיות ונעימות, כפרים פסטורליים רבים שבהם המקומיים מסבירי פנים, טירות ואחוזות גדולות ומפוארות ובעיקר אווירה איטלקית מיוחדת שחייבים לחוות ממקור ראשון על מנת להבינה במלואה. טוסקנה היא שם נרדף לאוכל טוב, יין משובח ואהבה גדולה לחיים על ההנאות הפשוטות שבהם. 

לחוות את האזור בגובה העיניים – וילה בטוסקנה
ישנם אזורי תיירות בעולם שמציעים חווית טיול וחופשה שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר בעולם ואפילו לא באותה מדינה. טוסקנה היא ללא ספק אזור כזה. מעבר לשלל האטרקציות, האפשרויות, האוכל והיין הטובים באזור, מדובר על אחד המקומות העשירים  ביותר,  המאפשרים  חוויות  בגובה העיניים בבתי חווה אמיתיים בכפרים הנפלאים הפזורים ברחבי החבל. ולא במלונות מנוכרים  בערים הגדולות.

כיום  הדרך הנפוצה והמומלצת ביותר לטיול בחבל הארץ היא  באמצעות שכירת וילה/דירה בית עתיק. המבקרים שוכרים וילה בטוסקנה למשך שבוע יותר  או פחות, כאשר זו משמשת כבסיס לטיולים ובילויים באזור. וילה בטוסקנה מאפשרת לחוות את החיים האמיתיים באזור ולהיפגש באופן אישי עם המקומיים הנחמדים – והכל באווירה איכותית וברמת שירות גבוהה ביותר מכל הבחינות.

שכירת בית כפרי בטוסקנה מאפשרת את החופשה המושלמת - טיולים קולינריים, תרבותיים ונופיים -  עבור בני זוג בחופשה רומנטית במקום הקסום בעולם, למשפחה עם ילדים קטנים שרוצים בסיס קבוע לטיולים, ולקבוצות חברים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב