דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיעור טיסה פרטי: כל מה שרציתם לדעת 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 4735 פעמים ]

כמעט כל האנשים בעולם העבירו לפחות כמה שעות מהחיים שלהם בזמן ילדותם והתבגרותם בחלומות בהקיץ על הפיכתם לטייסים. אמנם החלום ההוא לא הפך לקריירה אמיתית עבור רבים מאיתנו, אך עדיין קיימות דרכים לחוות את ההתרגשות שבהטסת מטוס בחופשיות בשמיים הפתוחים. בשביל אנשים הרוצים להפוך את החלום למציאות, קיימות האפשרות של להיות טייס ליום אחד. שיעור טיסה אשר מאפשר לאדם להיות טייס ליום אחד יכול להיות מתנה מצויינת עבור כל אחד כמעט, והוא יכול גם להיות מתנה שהאדם יעניק לעצמו.

להיות טייס ליום אחד זו בהחלט חוויה בלתי נשכחת, מרגשת, פוקחת עיניים ומסעירה, ולכן שיעור טיסה יכול להוות מתנה מצויינת עבור כמעט כל אחד. בעבר היה מקובל להעניק שיעור טיסה כמתנה לגברים בלבד, אולם כיום יותר ויותר נשים מתעניינות בתחום ורוצות ללמוד אותו. נשים יכולות להיות גם הן בעלות תשוקה עזה להטסת מטוס, גם אם זה רק ליום אחד. חשוב לזכור, שאדם אינו זקוק לשיעורי טיסה מרובים או לידע מקיך בשביל להיות טייס ליום אחד. שיעור טיסה חוויתי הוא משהו אשר ניתן לעשות ביום אחד בלבד, והוא מאפשר לכל אחד ואחת להטיס את המטוס ולנווט אותו במרומים.

ביום בו תקבלו שיעור טיסה, אתם והמלווים שלכם תתקבלו בבית הספר לטיסה או בשדה התעופה על ידי טייס מנוסה ומקצועי. המדריך שלכם יביא אתכם אל האזור בו חונה המטוס אשר אותו תטיסו במהלך שיעור טיסה פרטי. אם יהיה לכם מזל, תוכלו בדרך למטוס שלכם להביט מקרוב גם במטוסים פרטיים אחרים, במטוסי סילון ואפילו בהליקופטרים. במהלך שיעור טיסה, עוד בטרם תיכנסו למטוס שלכם, המדריך שלכם יספק לכם הנחיות קדם-טיסה חשובות. במהלך קבלת ההנחיות אתם והמלווים שלכם עשויים להיות חלק מקבוצה, אך במהלך הטיסה עצמה תהיו רק אתם והמדריך שלכם, כך שכל אחד באמת יקבל את ההזדמנות להיות טייס ליום אחד.

במהלך ההנחיה הכלולה במסגרת שיעור טיסה, תקבלו סקירה בסיסית של כלי התעופה שלכם. הסקירה הזאת כוללת בדיקת המשתנים השונים במטוס, כמו שמן, מנוע וחלקים אחרים החשובים לבטיחות הטיסה- כדי להבטיח שהמטוס שלכם כשיר לטיסה. בשלב זה אתם בוודאי שואלים את עצמכם- האם נקבל הזדמנות אמיתית להטיס את המטוס בעצמנו במהלך שיעור טיסה? התשובה היא- בהחלט כן! למעשה, זהו החלק הטוב ביותר של שיעור טיסה, ולא בכדי קוראים לחוויה הזו- טייס ליום אחד. כאשר המטוס יגיע ל"אזור הבטוח", כלומר כאשר הוא יתייצב בגובה המתאים בקירבת שדה התעופה, אתם תקבלו את ההזדמנות לשלוט בו ולכוון אותו. במהלך שיעור טיסה, המדריך יאפשר לכם לשלוט במטוס כ-80% מהזמן, בהתאם לרמת הביטחון שלכם בעצמכם. באופן אידיאלי- המדריך יעשה בעצמו רק את ההמראה והנחיתה, ויאפשר לכל אחד להיות באמת טייס ליום אחד ולהטיס את המטוס כאוות נפשו.

שיעור טיסה חוויתי יכול להיות הצעד הראשון בדרך לתחביב קבוע שימלא את חייכם, או להיות שיעור יחיד שיספק לכם זכרונות מדהימים לכל החיים. בנוסף, שיעור טיסה יכול להיות הדרך המושלמת להגשמת חלום חייהם של אנשים שאתם אוהבים מאוד! אל תחמיצו את ההזדמנות הזאת להעניק לעצמכם או למישהו שיקר לכם את האפשרות להיות טייס ליום אחד, כמו שתמיד רציתם- מאז שהייתם ילדים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב