דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוט רכב - איך מקשטים רכב לחתונה בעולם הרחב? 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 3390 פעמים ]

במקומות רבים בעולם, לקישוט רכב החתונה יש חשיבות רבה. בחתונות במדינות במזרח נהוג להשתמש בפרחים טריים צבעוניים הממוקמים בצורה של זרים הפרוסים על כל שטח הרכב.

ולא רק פרחים. בהודו משתמשים בבד מרושת עם תוספת פרחים ואביזרים. בסינגפור אפשר לראות תכולה של חצי חנות פרחים מודבקת לרכב בשלל צבעים, לעיתים בתוספת סרטי קישוט צבעוניים, לעיתים בתוספת בד טול או בד אורגנזה. לעיתים משתמשים בשתי בובות (זכר ונקבה) של דובונים המחוברים לקישוט בחזית הרכב.

 

באופן כללי סגנונות הקישוט בעולם מתחלקים לפי המיקום הגיאוגרפי. קישוט רכב לחתונה במזרח מרבה להשתמש בפרחים במגוון צבעים ובשלל בדים, ואף יש נטייה להציב זרים גדולים בקדמת הרכב, כאילו הרכב עושה פרסום נוסע לחנות הפרחים המקומית.


במזרח, החתן הוא המחליט הבלעדי על סוג קישוטי רכב החתונה ולרשותו עומדים אביזרים רבים לבחירה: פרחים מלאכותיים, בדי משי, בדי אורגנזה, פרחים מיובשים, סרטי משי, פתילים צבעוניים, פונפונים, רקמות, רשתות ועוד.

הסגנון המערבי מתחלק לשני סוגים עיקריים: הסגנון הרגוע והסגנון הפרוע.

בסגנון הרגוע משתמשים בדוגמת קישוט המכילה סרט לבן בצורת וי בקדמת הרכב, סרט לבן בצורת וי מאחור, ופונפון קטן המחובר "לשפיץ" של ה- וי בקדמת הרכב. המהדרים מוסיפים פונפון בד עם פרח קטן על הידיות.

בסגנון מערבי קישוט רכב חתן כלה דוגל בקישוט האוטו בעיטורים צבעוניים ובבלונים בצורת לב. נעשה גם שימוש בבדי סאטן, סרטי קישוט צבעוניים, פונפונים קטנים, פעמונים ועוד.

כלות וחתנים רבים אוהבים לציין את שמותיהם על רכב החתונה ולהוסיף שילוט כגון: "נשואים טריים" או "זה עתה התחתנו" (Just Married). לעיתים הם מציינים את שמם ואת תאריך החתונה על גבי השלט.

בסגנון הפרוע זוגות רבים קושרים סרטי קישוט בצורה אבסטרקטית על כל שטח הרכב, ולקינוח הם מוסיפים בתחתית רכב החתונה פעמונים ופחיות מתכת הנגררות על הכביש ומשמיעות רעש חזק, המושך תשומת לב כשרכב החתונה המקושט עושה דרכו בכבישים או לאולם.

 

חשוב לציין שבישראל השימוש בפרחים ובבלונים הולך ופוחת משנה לשנה וחלק גדול מהזוגות מעדיף קישוט רכב עם בד טול, סרטי קישוט ופונפונים גדולים וצבעוניים (לא יותר משני צבעים)

 

מגוון האפשרויות הרב של קישוט רכב לחתונה עלול לגרום לבלבול, אבל מצד שני, רכב חתונה ללא קישוט זה כמו מונית או לימוזינה המסיע נוסעים ממקום למקום ותו לא.

 

המאמר נכתב ע"י "הפונפון" קישוטי רכב

קישוט רכב בבית הלקוח

מכירת ערכות מוכנות להתקנה עצמית

054-4929395

www.haponpon.co.il

 

קישוט רכב לחתונה- קישוט מכוניות מתנה- הפונפון  http://www.haponpon.co.il לפרטים נוספים ולהזמנות קישוט רכב לחתונה צרו קשר טלפוני:   054-4929395 קישוט רכב - קישוטי רכב - קישוט מכוניות - קישוט מכונית - קישוט לרכב - קישוטים לרכב - קישוט רכב חתן כלה? הפונפון - קישוט רכב לחתונה עומד לשירותכם! הפונפון מתמחה בייצור ערכות קישוט לרכב חתונה של חתנים וכלות ובשירותי קישוט מכוניות לחתונה בבית הלקוח באזור המרכז. בנוסף, הפונפון מייצר ומשווק ערכות קישוט מכוניות הניתנות במתנה בין קרובי משפחה ומספק שרותי קישוט רכבים בבית הלקוח ובסוכנויות הרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב