דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעצב פנים | האם כדאי לשכור מעצב פנים 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2536 פעמים ]

האם כדאי לשכור מעצב פנים

לעיתים קרובות מידי אני מתחיל פרויקט בעיצוב פנים ושומע שוב את אותה אמירה " חבל, שלא הכרתי אותך קודם, חבל שלא נכנסת לפרויקט בשלב מוקדם יותר".

לעיתים קרובות אנשים מבינים למה צריך מעצב פנים רק אחרי שהם נחשפים לכמות הפרטים, האפשרויות, הנושאים ההחלטות הקשורות בתהליך הבניה, השיפוץ והעיצוב.

לא כל מעצבי הפנים עובדים בצורה דומה , ע"פ רוב מעצבי הפנים אשר קיבלו הכשרה מלאה במוסד אקדמאי מוכר (כ 4 שנות לימוד) מבינים את הטמון בחובם של ההחלטות העיצוביות.

מדוע אם כן אנשים לא ממהרים לשכור את שירותיו של מעצב הפנים? בדרך כלל הם נרתעים כי הם מאמינים שמעצב פנים עולה הרבה כסף.  הם היו מעדיפים לחסוך את הכסף הזה, הם חושבים שהם יכולים להסתדר בלעדיו.  לאמיתו של דבר, ההפך הוא הנכון. מעצב פנים טוב יכול לחסוך לכם הרבה מאוד הוצאות ולמנוע תשלום נוסף על טעויות בעיקר בזכות יכולת קבלת החלטות נכונות.

מעצבי פנים מכירים מגוון רחב של אפשרויות ופתרונות בהינתן תקציבים שונים. מעצב פנים מכיר את השוק, מכיר מחירים, מכיר אנשי מקצוע , מכיר את העבודה ואת הדרכים היעילות ביותר לבצעה.

ישנה עוד סיבה: אנשים מתבלבלים בין אדריכל , קונסטרוקטור ומעצב. מבלי לפגוע בחשיבות של אף אחד מהמקצועות, כול אחד מהם מבצע תפקיד שונה לחלוטין.

מעצבי פנים

מעצבי פנים ועיצוב פנים - אדריכל מתייחס לתכנון הכללי, לקונטקסט האורבאני ולהיבטי רישוי. מהנדס מתייחס לחוזק המבנה ולכול מערך הקונסטרוקציה. מעצב הפנים, לעומת זאת, מחויב לראות ולהבין כל הזמן את התמונה המלאה מבפנים ומבחוץ.

אני זוכר שנכנסתי לחדר שינה של לקוחות אשר שכרו את שירותי רק אחרי שבניית הבית הסתיימה, חיפשתי למקם את המיטה הזוגית אבל בין החלונות , הדלתות והמעברים לא היה מקום כזה!  האדריכל שתכנן את הבית ואת חדר שינה לא מיקם את המיטה בתוכנית וכך נמצא מקום טבעי אחד להניח מיטה זוגית. אומנם זה היה מקרה קיצוני אבל מקרים כאלה ודומים אכן מתרחשים כל הזמן.

כאשר חושבים על שיפוץ הבית, שדרוג המשרד, מיתוג העסק, עיצוב הדירה, שינוי הסלון, עיצוב המטבח, הרחבת הדירה, חלוקה חדשה לדירה, מתיחת פנים לדירה או לעסק.   כדאי יהיה לשכור את שירותיו של מעצב פנים.

מעצב פנים יחשוב על כל פרט ופרט ממרכבי החדר. הוא יעזור בבחירת חומרי הגמר, יהיה בקיא ומודע לצרכים הספציפיים של כל חלל, הוא יסנכרן את כל תוכניות הפנים, הריהוט, החשמל והאינסטלציה.

השלב הטוב ביותר לשכור מעצב פנים הוא כבר בהתחלה! מיד שחשבתם לערוך שינוי בבית או בעסק.

אז אם אתם מתכננים לעשות שיפוץ, עדכון, רענון, הרחבה, עיצוב הבית או עיצוב המשרד תזכרו לשכור מעצב פנים שילווה אתכם מתחילת הפרויקט ועד סופו. מעצב שילווה אתכם, יתמוך בכם ויעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון.

יצירת קשר:
מידע, עזרה וטיפים נוספים באינטרנט -  עיצוב פנים
נייד  - 0544632822
אשר אלבז עיצוב פנים

עיצוב פנים - עיצוב מקצועי הניתן על ידי מומחים בתחום האדריכלות פנים, עיצוב הבית ועוד..לקבלת מידע, תמונות, סרטונים וצפייה בקטלוגים בנושא עיצוב, הכנסו - מעצב פנים  נייד  - 0544632822




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב