דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוטי רכב - איך לקשט רכב חתונה ולהישאר בחיים? 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 589   [ נצפה 4110 פעמים ]

רכב חתן כלה מקושט מהווה תוספת עיצובית לחתונה. רכב מקושט משמש את החתן והכלה בדרכם לצילומים ומשם למקום החתונה. כיוון שכך צריך להתייחס אליו כאל חלק אינטגראלי מעיצוב החתונה.

אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בהפקת החתונה, להלן מספר עצות.

בחרו רכב מתאים

חפשו רכב מתאים בין המשפחה והחברים. אם יש למישהו רכב מפואר, בקשו יפה את הרשות להשתמש בו ביום החתונה. אם לא מצאתם רכב כזה החליטו אם להשתמש ברכב הפרטי שלכם, האם לשכור רכב (רגיל או מפואר), או לשכור לימוזינה.

אם החלטתם לשכור רכב, כדאי לשאול האם מותר לקשט אותו וכיצד (בדרך כלל לא מאשרים שימוש בנייר דבק). אם אתם אוהבים לעשות הכול בגדול השכירו לימוזינה מפוארת שתשמש אתכם כרכב חתונה. בדקו אם הלימוזינה מגיעה עם קישוטי רכב או שהמשימה הזו היא באחריותכם. אם הלימוזינה מגיעה מקושטת בררו כיצד ובאילו צבעים.


החליטו מי יקשט אוטו 

לאחר שבחרתם רכב חתונה מתאים החליטו האם בכוונתכם לקשט אותו וכיצד. אתם יכולים לקשט בעצמכם עם סרטים כיד הדמיון, אתם יכולים לרכוש ערכת קישוט רכב חתונה ואתם יכולים להיעזר במקשט רכבים מנוסה. במידה והחלטתם לקשט את הרכב בעצמכם באמצעות ערכת קישוט רכב המתאימה לטעמכם, חפשו באינטרנט אחר הפתרון המתאים לכם.

אם תרצו להתפרע תוכלו לרכוש אביזרים מתאימים וסרטי קישוט בחנויות המתמחות (פופ / מכשירי כתיבה / פרחים וכדומה). אם כבר החלטתם להתפרע כדאי שתכינו גם שלט עם טקסט מתאים (לא חסרים רעיונות באינטרנט) ותקשרו מספר פחיות לחלק האחורי של הרכב.

מקשטים, היכון, רוץ

בבוקר החתונה חובה לשטוף את הרכב. עשו זאת על הבוקר כי ככל שנוקפות השעות, הלחץ גובר. קחו אותו למכון שטיפה והבריקו אותו. בשמו את הרכב בריח האהוב עליכם וכעת תוכלו להתקדם למלאכת הקישוט.

קישוט רכב לחתונה
זו משימה פשוטה, בתנאי שיודעים כיצד לעשות אותה. אם אינכם יודעים לעשות זאת, רכשו ערכת קישוט עם הדרכה מתאימה, או שפשוט תנו לדמיון דרור והשתמשו בסרטי קישוט ואביזרים אחרים שניתן לרכוש בחנויות המתמחות..

כיוון שיום החתונה הוא יום עמוס (לבוש, שיער, הכנות אחרונות), לא תמיד מוצאים את הזמן הפנוי לקישוט המכונית. זו גם הסיבה שכדאי להיעזר בשירותי קישוט מקצועיים המגיעים עד הבית (או לכל מקום אחר בו הרכב יהיה) וחוסכים את כאב הראש הצפוי מהטיפול בנושא. 

אם החלטתם להזמין שירותי קישוט חיצוניים, בדקו מהו העיצוב המתאים לרכב שלכם. החליטו על הדוגמה המתאימה והחומרים הרצויים.

אם כן, כיצד תקשטו את רכב הכלולות שלכם?

קישוט רכב כדאי שייעשה עם בדי טול, בדי רשת, בדי אורגנזה, סרטים צבעוניים, פפיונים, פונפונים, סרטי משיכה, פרחי משי ועוד. השתדלו לבחור באביזרים מעטים כדי שלא לעשות מהרכב שלכם בדיחה.

לכו על קו אלגנטי ובחרו בצבעים מתאימים. אל תשלבו יותר משני צבעים בקישוט.  אם תשתמשו ב 5-6 צבעים תקבלו קרנבל מצחיק. לכו על שני צבעים רגועים. במידה ונעזרתם במעצב לעיצוב האירוע, התייעצו איתו על שילוב הצבעים הרצוי.

ועוד הערה חשובה מאוד לסיום - קשרו היטב את הסרטים והאביזרים לרכב כדי שאלה לא יתעופפו במהלך הנסיעה.

 

 

המאמר נכתב ע"י "הפונפון" קישוטי רכב

קישוט רכב בבית הלקוח

מכירת ערכות קישוט רכב מוכנות להתקנה עצמית

054-4929395

www.haponpon.co.il

 

 

קישוט רכב לחתונה- קישוט מכוניות מתנה- הפונפון  http://www.haponpon.co.il לפרטים נוספים ולהזמנות קישוט רכב לחתונה צרו קשר טלפוני:   054-4929395 קישוט רכב - קישוטי רכב - קישוט מכוניות - קישוט מכונית - קישוט לרכב - קישוטים לרכב - קישוט רכב חתן כלה? הפונפון - קישוט רכב לחתונה עומד לשירותכם! הפונפון מתמחה בייצור ערכות קישוט לרכב חתונה של חתנים וכלות ובשירותי קישוט מכוניות לחתונה בבית הלקוח באזור המרכז. בנוסף, הפונפון מייצר ומשווק ערכות קישוט מכוניות הניתנות במתנה בין קרובי משפחה ומספק שרותי קישוט רכבים בבית הלקוח ובסוכנויות הרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב