דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת מסמכים - רוצים לחסוך כסף? 

מאת    [ 29/07/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2340 פעמים ]

ככל שנוקפות השנים בכל עסק נצברים מאות ואלפי מסמכים. חשבוניות, תעודות משלוח, התכתבויות, הצעות מחיר, מסמכים חשבונאיים שונים ועוד, כולם תופסים שטח אחסון יקר.

 

ההוצאות על אחסון המסמכים אינן ההוצאות היחידות. כאשר עסק מחזיק מסמכים רבים, חיפוש מסמך מסוים מתוך ערימה של מסמכים מהווה בזבוז זמן יקר אותו ניתן להקדיש למשימות אחרות בעסק.

 

סריקת מסמכים מהווה הליך "ירוק" שמטרתו חסכון בייצור נייר, חסכון בשטחי משרד (חסכון באנרגיה הנדרשת לתפעול שטחים אלה), חסכון ברכישת קלסרים (שאף הם עשויים מעץ), חסכון באשפה ופסולת, חסכון בזמן איתור המסמך הרצוי ועוד.

 

בהנחה שהבנת את הצורך בניהול הידע של הארגון שלך באמצעות ארכיון דיגיטלי והחלטת שאתה צריך מערכת לניהול מסמכים, עליך לחשוב על אפיון המערכת הרצויה לך, בהתחשב בפרמטרים כגון: הגנה על המסמכים, גיבוי המסמכים, שיתוף מסמכים בין המשתמשים, הרשאות, קלות תפעול, יעילות וחסכון בעלויות.

 

כדי למקסם את החיסכון הצפוי ממעבר פעילות הארגון לארכיון דיגיטלי עליך לשאוף להכיר את מלוא היכולות של המערכת בה תבחר. הכרת יכולות המערכת תאפשר לך לחסוך בעלויות, לבטל כפילויות, להנגיש את המידע בקלות, לצמצם בעלויות הדואר, להקטין את שטח האכסון המיועד לקלסרים עמוסי מסמכים ועוד.

 

היתרונות   יש יתרונות רבים בסריקת מסמכים, בעיקר עבור חברות וארגונים גדולים.   ·         ראשית, מדובר בשיפור הזמן של העובדים. אם בעבר היה צריך להשקיע זמן רב על תיוק המסמכים בקלסרים וסידורם בספריות, כיום ניתן במהירות לסרוק את המסמך ולשמור אותו כקובץ במחשב.

סריקת מסמכים ואחסונם בארכיון הדיגיטאלי יאפשרו לשלוף אותם בלחיצת כפתור ויחסכו לעסק זמן רב.

  ·         שנית, משלוח מסמכים סרוקים באמצעות המייל עדיף על משלוח מסמכים באמצעות פקס (שלא תמיד נעשה בקלות ולעיתים המסמך נשלח בצורה שאינה ברורה או שאינו מגיע). העברת מסמך סרוק דרך המייל נעשית תוך שניות ובאיכות גבוהה יותר.   ·         שלישית, סריקת מסמכים והפיכתם לקבצים מסייעת הן לארגונים עסקיים והן לאדם הפרטי לשמור מסמכים חשובים כקבצים דיגיטליים כאמצעי גיבוי חשוב מאוד.   ·         מסמכים שיש כמעט בכל בית כגון חוזה שכירות, תעודת זהות, דרכון, חוזה עבודה ועוד ניתן לשמר באמצעות סריקת מסמכים, לגבות אותם בעותקים נפרדים ולדעת שהם יישארו לתמיד (בהנחה שביצעת גיבוי רב שכבתי), לא יצהיבו ויישמרו באותה איכות.  

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי,  http://www.documents.co.il טל: 054-5880060 href="mailto:info@documents.co.ilinfo@documents.co.il">">info@documents.co.il
 

"מסמכים" - אתר אינפורמטיבי לניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי, סריקת מסמכים. www.mismachim.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב