דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להכיר את הכלי מחשבון משכנתא 

מאת    [ 27/07/2011 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 2412 פעמים ]

מחשבון משכנתא, הוא אחד מהכלים שעוזרים לנו הכי הרבה, לפני שאנחנו הולכים לבנק ולוקחים ממנו משכנתא. אתם תופתעו לגלות כמה יתרונות יש לשימוש באפשרויות אשר מחשבון משכנתא מעניק לנו, ואיך הוא משפיע על לקיחה נכונה של משכנתא. לפני שנבין את היתרונות של מחשבון משכנתא, נבין קודם כל איך הוא עובד.
כשאנחנו לוקחים משכנתא, אנחנו רוצים לקבל כל מיני נתונים. אחרי הכל מדובר על הלוואה ארוכת טווח במיוחד, שעליה אנחנו גם נדרשים לשלם ריבית מסוימת. פעמים רבות חשוב לנו לדעת לא רק כמה נשלם בחודשים הקרובים - אלא גם כמה נשלם בעוד עשר שנים. בדיוק בשביל זה יש מחשבון משכנתא - המחשבון שאנחנו מכניסים לו את סכום ההלוואה, גובה הריבית ופריסת התשלומים - והוא יחזיר לנו את ההחזר החודשי שלנו לכל אורך הזמן.

סוגי תשלומים באמצעות מחשבון משכנתא

חשוב לציין כמובן, כי מחשבון משכנתא מקצועי מטעם בנק אחראי שדואג ללקוחות שלו, ייתן לכם אפשרות לחשב משכנתא בתנאים שונים. למה הכוונה בעצם? יש היום כמה אפשרויות שונות לשלם את המשכנתא כמו שאתם בוודאי יודעים. מחשבון משכנתא יאפשר לכם לבדוק את פריסת התשלומים בכל שיטה, ולבדוק איזו שיטה היא הטובה ביותר עבורכם ומועדפת עליכם. לדוגמא, יש תשלומי משכנתא בהחזר חודשי יורד. זהו תשלום משכנתא שבראשיתו אנחנו משלמים את הסכום הגבוה ביותר, וככל שהחודשים עוברים - הסכום יורד. זו שיטת תשלום שיכולה להתאים לאנשים רבים, ואם אתם גם רוצים לבדוק את היתרונות שלה - תוכלו להזין את הנתונים אל מחשבון משכנתא מיוחד שמחשב משכנתא בהחזר חודשי יורד ולבדוק את ההשפעות.
יש כידוע, אפשרות גם לשלם משכנתא בריבית משולבת. כלומר, לא לקחת מסלול אחד של ריבית - אלא לחלק את המשכנתא למספר מסלולי ריבית, מה שלעתים הופך אותה למשתלמת יותר עבורנו. מחשבון משכנתא מקצועי יודע לבצע אף חישובים של ריביות משולבות.
מחשבון משכנתא יכול אף לבצע חישובים הפוכים מההחזר החודשי. למה הכוונה בדיוק? לפעמים הכיוון שנרצה לבדוק הוא הפוך - יש סכום החזר חודשי מסוים שמראש אנחנו קובעים שהוא האפשרי מבחינתנו. דרך ההחזר החודשי שנזין אל מחשבון משכנתא, נוכל לבדוק נתונים אחרים - לדוגמא איזה סכום הלוואה אנחנו ניקח אם נשלם את ההחזר החודשי לאורך עשר שנים או עשרים שנה, ואיך גובה הריבית בתוך ההחזר החודשי, תשפיע על סכום המשכנתא שלקחנו - ועל סכום המשכנתא הכולל שנשלם בסופו של דבר.

על היתרונות של מחשבון משכנתא

כפי שאפשר לראות בקלות, מחשבון משכנתא הוא כלי שאפשר לעשות בו שימוש רב, לכל אורך התהליך של חיפוש דירה. מחשבון משכנתא יכול לשמש אתכם כבר בהתחלה, בעת שאתם מעוניינים לבדוק סכומי משכנתא שונים, ואיך הם ישפיעו על המצב הכלכלי שלכם. מחשבון משכנתא יכול אף לעזור לכם לאחר שכבר מצאתם דירה, בכך שהוא יעזור לכם לבחור את מסלול המשכנתא המשתלם ביותר עבורכם.
זכרו שבסופו של דבר מחשבון משכנתא הוא כלי אובייקטיבי לחלוטין - אתם מזינים אליו מספרים, והוא מחזיר לכם תוצאה חשבונית. לכן גם אם אתם נכנסים אל מחשבון משכנתא מטעם בנק גדול ומקצועי, אין מה לחשוש - אחרי הכל, מדובר במספרים בלבד. עם הנתונים שקיבלתם מהמחשבון, תוכלו לפנות אל הבנק שלכם, ולקחת משכנתא במסלול משתלם במיוחד, שתוכלו לשלם לאורך זמן בנוחות. זכרו רק לפני שאתם נכנסים אל מחשבון משכנתא - לבדוק שהוא באמת נותן לכם את כל הנתונים הדרושים, כולל הסכום הסופי שתשלמו, ירידות ועליות משוערות של ריביות וכיו"ב.

מידע נוסף על הלוואות לרכישת דירה ניתן לקרוא באתר נדל"ן בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב