דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע חברה וגיבוש עובדים 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2416 פעמים ]

אירוע חברה וגיבוש עובדים

כל אחד מאיתנו מבלה במקום העבודה שלו שעות רבות, לפעמים שמונה שעות ויותר. מבלי שנשים לב, מקום העבודה והאנשים הנמצאים בו, הופכים להיות בית שני, משפחה, חברים, האנשים עימם אנו מבלים פרק זמן ארוך ומשמעותי. לא בכדי משקיעים מנהלים וארגונים, זמן רב בפיתוח הקשר האישי והחברתי בין העובדים וביצירת סביבת עבודה נעימה ומגובשת. ככל שאדם מרגיש נוח יותר בסביבת העבודה ועם האנשים עימם הוא עובד, כך קל לו יותר לבצע את תפקידו נאמנה.

מחברות גדולות כמו חברות הסלולר והכבלים ועד עסקים קטנים יותר, כולם רוצים שתרגיש שהם לא מקום עבודה, אלא בית. סביבה שרואה את העובד, מגבה אותו ומאפשרת לו לממש את הפוטנציאל הגלום בו. חלק גדול מפיתוח הקשר הזה בין העובד למקום העבודה, היא היכולת של הארגון ליצור הוואי מיוחד, חוויות השמורות רק למי שנמצא בסוד העניינים.

"מכירים את זה שאתם נכנסים לאירוע חברה ופתאום מישהו אומר משהו בקול וכולם מתחילים לצחוק. - אדם מבחוץ שאינו נמצא בתוך הקליקה הסגורה, לא יבין על מה הם צוחקים שהרי הקונטקסט של ההערה הסתמית הזו אינו מובן לו, הוא אינו חלק מהוואי החברה.

בכל חברה יש את הדברים הקטנים האלה שהופכים את העובדים שלה ליחידה אחת. אירוע חברה המתקיים בחגים, בסוף השנה, בציון תאריך חשוב ומהותי לארגון, הם המקומות הטובים ביותר להפוך את ה- הוואי הזה לאקט מגבש ובסופו של דבר, אקט פרודוקטיבי לעובד ולחברה

כך תהפכו אירוע חברה לאירוע מגבש

-          צרו אירוע חברה מחומרים בשטח. בין אם אתם מתכננים אירוע חברה באמצעות חברת הפקה או לבד, אתם לא צריכים לחפש רחוק. כל מקום עבודה מספק לכם שפע של אפיזודות ורגעים שיכולים בקלות להפוך לתוכן לאירוע חברה.

-          הביאו את האנשים אל הבמה- בכל מקום עבודה יש טיפוסים שונים. זה שתמיד מצחיק את כולם, זאת שאופה את העוגות הכי טובות. כל אחד מהאנשים האלה יכול לבלוט באירוע חברה ולשמש כדמות בתכני האירוע. חברת אירועים יכולה להציע לכם לבקש מאותם אנשים שיעשו קטע על עצמם ולסייע לכם בכתיבה ובפיתוח של הקטע, כך שאירוע החברה שלכם יהיה ייחודי ומתאים רק לכם

-          השתמשו בציוני דרך על מנת ליצור אירוע חברה מגבש- לא מזמן אמר לי חבר שהוא מחכה כל שנה לאירוע שהחברה שלו עושה בפורים. גולת הערב היא מסיבת תחפושות המבוססת על מוצרים של החברה וכל השנה, כל העובדים חושבים למה הם יתחפשו. זו דוגמא מעולה ליכולת של הארגון לקחת תאריך מפתח ולהפוך אותו לאקט מגבש. יש הוואי מיוחד השמור רק לעובדים, הם מלאי מוטיבציה ורצון להשתייך, לבלוט ולהתחפש לרעיון הכי מקורי ומוצלח. אדם מבחוץ אולי לא יבין את הליך הגיבוש הזה, אולם בעבור אותם אנשים, החולקים אותו חלל ואותו רעיון, אירוע חברה שכזה שווה כל מאמץ.

למה בעצם זה כל כך חשוב- כל תאריך כמו חג, אירוע, ציון יום הולדת לחברה או אירוע סוף שנה, הם תאריכים המציעים לנו שפע של אפשרויות לבנות אירוע חברה איכותי ואישי, המותאם להוואי של החברה. זה מגבש, מעצים ומאפשר לעובדים לבטא את עצמם ולפתח מערכת יחסים טובה יותר עם ההנהלה ועם העובדים האחרים. אם אתם מבקשים לתכנן אירוע חברה על בסיס הוואי החברה, אירוע שיהיה מקורי וייחודי, אל תהססו לפנות לחברת הפקות המתמחה בהפקות קונספט ואירוע חברה.

 

 

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב