דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועד האירוע מתקרב? 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1644 פעמים ]

מתכננים מסיבת בריתה? עומדים לתכנן טקס חתונה ולא בטוחים היכן להתחיל?

הפקה והרמה של ארועים היא לא סוגייה פשוטה. ארועים חברתיים כוללים חלקים שונים, כשכל אחד מבקש יחס אישי. בסופו של דבר, השאיפה היא שתצאו מרוצים, אחרי שארגנתם מסיבה שלא תשכח!

מה בנוגע למידע על ברכות לבר מצווה? בוא ללמוד כל דבר שחשוב לקחת בחשבון על תחום האירועים.

מבקשים ללמוד כל מה שיש לדעת על ארגון ערב שיזכר לדורות? קיימים פרמטרים רבים אותם צריך לזכור בהרמה של ארוע: מספר המוזמנים לארוע, תקליטן, שתיה ומזון, איך תעצבו את האולם, בגדים לאירוע, צילום סטילס ווידאו וכדומה. לכל הפרמטרים הללו נתייחס כאן במאמר.

ברכות לחתונה זה צעד ראשון

איפה יתקיים הארוע -
כדי להחליט על המיקום המתאים ביותר למסיבה, עליכם לא לשכוח כמה נקודות קריטיות: איזה אירוע אתם מתכננים, העונה בה מתקיים הארוע, היכן גרים המוזמנים ומה מספר האנשים. מה תעדיפו: בגן ירוק או אולם שמחות, אולי ארוע בים? אולי עדיף בכלל להעביר את החגיגות לתוך הבית? אל תמהרו לפני שאתם חותמים חוזה עם גן, האם הוא בטוח עונה על כל הצרכים שקבעתם לעצמכם?

מזון - אין דבר כזה להפיק ארועים ללא אוכל. ודאו שמקום הארוע נותן אוכל שמוצא חן בעינכם. מצד שני, אולי תעדיפו לדאוג לשרותי הסעדה בעצמכם, על ידי השכרת שירותיה של חברת מזון שאתם מכירים ואוהבים, המתמחה באירועים. מיותר לציין שאם אתם מתחשבים בכשרות, אל תשכחו לשים לב שיש לחברה תעודת כשרות.


משקאות - משקאות אלכוהוליים תוכלו להזמין בחבילת השירותים של מקום הארוע או ממקום נפרד. עלות השירות מושפעת מגובה מחיר האלכוהול, מספר הסוגים, מאפייני השירות בבר וכל השירותים אחרים שתרצו.

חליפה או שמלה - הבגדים שתבחרו ללבוש תלויים באופי שלכם. בגדים חגיגיים הם לא עניין זול, שלאו דווקא חייב לעלות כל כך הרבה. חשוב לקחת בחשבון שהארוע לא יחזור ונראה שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגדים אחרי שהאירוע הסתיים. בדקו את האפשרות של השכרת בגד לארוע. ניתן לתפור בגדים עבודת יד, כדי לא לבזבז כסף מיותר על מותג יקר. בדקו אם יש בידכם בגד שימושי בארון או גם לקנות דרך חנות מקוונת.

העיצוב של הארוע - עיקר האווירה של הארוע; אולמות וגני האירועים מציעים מבחר אופציות לעיצוב המקום. אין סיבה שתתפשרו על התחושה המיוחדת שאתם רוצים להשרות.

להקה או די. ג'יי - המוזיקה היא המרכז של האירוע מוזיקה חיה או תקליטן, העיקר שיהיה לאורחים שמח. אם הטעם המוזיקאלי שלכם לא פופולארי, חשוב לזכור שלא כל האורחים יעריכו זאת ויש לשמח את כל הנוכחים בארוע.

צלם - כל יום חשוב עליו להיות מצולם, ועדיף שבאופן מקצועי. לרוב יצלמו גם את ההכנות למסיבה ותמונות חגיגיות נוספות. הסריטו את המסיבה גם בתצלום וידאו.

מתכננים את ארוע המאה? רוצים עוד מידע על התחום? בואו לקרוא כאן עוד לכל המידע, מה שחדש והטיפים הכי חמים לשמחה הגדולה שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב