דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השמות לנולדים-העתיד בהתהוותו 

מאת    [ 02/10/2007 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 3448 פעמים ]

המאמר מביא הבנות בתחום השמות .

האתר שלי-www.leanumerology.com

לכל משפחה נולד במזל טוב תינוק חדש למשפחה המאושרת. ואז מתחילים ההתלבטויות,איזה שם ניתן לו/לה .שם זו אנרגיה עם תדרים חזקים מאוד שבונים את אישיותו של הנולד,מתפתחים בו בפנימיותו אנרגיות שמושפעות ישירות מצרוף האותיות, מיקומן, הניקוד והספירות.

 חלק לא פחות חשוב זה הגורל,התאריך העיברי ושם האם. האנרגיות חייבות להיות מתואמות וזורמות כדי לממש את כל הפוטנציאל הגלום בלידה,וההוצאה לפועל של השאיפות ההשגיות בחיים, הקמת משפחה, נשמע מסובך? איזו אחריות מוטלת על כתפי ההורים.ידוע לכם שבשם הלידה מסומנים מראש מחלות ,בעיות השרדות,התמודדות במצבי לחץ, או להבדיל עוצמה,כח לעבור כל מכשול,טיפוס בסולם ההצלחה ,חוסן נפשי.

 כמו בדברים מוכרים לנו שניתן לפרט אותם, גם באותיות יש שוני בצורה החיצונית,בגודל האות, מכמה אותיות האות מורכבת,אות פתוחה,סגורה,חציא סגורה,בעלת בסיס רחב,צר,ללא בסיס,אותיות לשון, אותיות גרון, אותיות שיניים,אותיות חיך,אותיות שפתיים,מה האות הראשונה,סדר האותיות,ההשתיכות של האותיות לכוכבים,למזלות,איזו אות משפיעה על האות שאחריה,מה הניקוד של השם יש לניקוד השפעה עצומה,לכל הערכים האלה ישנה משמעות ,

ומי שלא למד קבלה וכח האותיות לא כדאי לו ליעץ בתחום השמות,הנזק בל יתואר, שמות נותנים לנו כלים להגיב לסביבה הקיומית שלנו,להתמודד עם מצוקות חיים,שם נכון שזורם בתדר פתוח ,מעלה את האדם ליכולות אדירות ,להגשים לא רק את עצמו אלא לתרום לסביבה ,לקהילה ,ליצור הרמוניה נפלאה בחייו,להגיע לזוגיות נכונה עבורו.

 שקוראים לנו בשמנו,מפיקים צלילים קוליים באמצעות השם שיוצרים גלים בלתי מזוהים עבורנו בני האדם. אנו לא מפותחים מספיק כדי לקלוט צלילים גבוהים,איננו מסוגלים לראות ראיה רוחנית כמו ספירלות בחלל האויר,יצורים קטנטנים שנמצאים באויר שאנו נושמים,יש לנו מוגבלות שמיעה וראייה, בזמן שהוגים בקול רם רצף אותיות, מפעילים תדרים נסתרים לנו,שיוצרים אנרגיה מסוימת שיכולה להיות חיובית או שלילית לנו.

 בפנימיות שלנו למה שקוראים "אינטואיציה" ישנה תחושה שמזהירה מה לא נכון לנו וישנה הרגשה למשהו שאנו לא יודעים להסביר למה אדם שלא פגשנו מעולם מביא הרגשת סלידה,רתיעה,חוסר אמון, סכנה, אלו כלים שנתנו לנו במתנה על מנת להקל על חוסר ההבנות והמוגבלות הקימת בנו.

לכן נחזור לשמות . השמות הם רצף תדרים היוצרים אנרגיה מסוימת כמו מנגינה של לחן . המנגינה הזו במידה והיא הרמונית החיים נהדרים. לכולנו רצון להיטיב במיוחד לעולל הנולד,רצוי להתייעץ להבין מה הכי טוב לנו.

לאה שירה גד מומחית לנומרולוגיה וקבלה לימודי קבלה מספרים עתיקים עם מורים מקובלים, לימוד והתמחות בכח האותיות לפי גורל האדם,תשובות מדויקות ,הכונה ועוץ מקצועי לדרך חיים נכונה, למנוע טעויות, לעודד אנשים ביאוש טוטלי, להרמת האנרגיה להתחלות חדשות ,לפתיחת עיכובים וחסימות, מפה קבלית תחזית לשנתיים תכונות, איזה מקצוע מתאים לי? מה גורלי? מתחתנת ,מתי?כל השאלות וכל התשובות.
http://www.leanumerology.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב