דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת תמונות - ותעלומת הקובץ המסתורי 

מאת    [ 19/07/2011 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 2830 פעמים ]

 

בשעה טובה הבנו שהטכנולוגיה חזקה מהכול וכדי שנוכל ליהנות מפלאי הטכנולוגיה העכשווית עלינו לקחת את אלבומי התמונות הישנים שלנו ולסרוק אותם.

כיוון שאנחנו לא טכנולוגים במיוחד איננו איך עושים זאת. לאיזה קבצים אנחנו שומרים את התמונות הישנות בתהליך הסריקה? קצת סבלנות והתשובות תגענה בהמשך.

 

מדוע חשוב לסרוק תמונות?

 

כדי שלא לאבד את הזיכרונות החשובים ביותר של יקירנו חשוב לבצע סריקת תמונות לארכיון דיגיטלי. לא חסרות סיבות מדוע חובה לסרוק את התמונות שלכם:

התמונות שלכם חשופות לבלאי, פגיעה, הצהבה, הכתמה, קריעה, קמטים וסדקים, עובש, גניבה, שריפות, אובדן, שיטפונות, רטיבות, רעידת אדמה, פיגועים, הרס על ידי בני אדם וחיות מחמד.

 

כדי שתוכלו להעביר את הזיכרונות שלכם גם לדורות הבאים חובה לסרוק את התמונות שלכם לארכיון תמונות דיגיטלי הנצרב על גבי דיסק. לאחר הסריקה תוכלו לשתף את התמונות עם בני המשפחה, חברים ומכרים.

 

תוכלו להעלות את התמונות לאינטרנט, לשלוח אותם במייל, להדפיס אותם על גבי נייר מתאים, לשלב אותם באפליקציות כגון לוחות שנה, להדפיס אותם על ספלים וכו'.

כמו כן באירועים חגיגיים, בר מצוות, חתונות וכדומה תוכלו ליצור מצגת מרגשת מהתמונות.

 

למה לי סריקה עכשיו?

 

אם תיכנסו לביקור אקראי בכל בית בעולם תגלו אלבומי תמונות עמוסים לעייפה בתצלומים ישנים. עם השנים מצטברות תמונות בעלי ערך רגשי רב עבור בעליהם.

התמונות מאוכסנות באלבומים או בשקיות הנערמות במגירות הבית.  ככל שחולפות השנים תמונות אלו מצהיבות, דוהות, מתבלות ומתקלפות. אורך החיים של נייר צילום מוגבל והוא חשוף לפגעי הזמן.

 

תחום הצילום הדיגיטלי עובר מהפיכה טכנולוגית המאפשרת כיום שמירת תמונות נייר בצורה דיגיטלית, חסכונית ועתירת אפשרויות. הטכנולוגיה מאפשרת שימור תמונת הנייר ובנוסף, תיקוני איכות דרמטיים לתמונות פגועות או ישנות.

 

כדי שתמונות אלה תישמרנה לדורות הבאים חובה לבצע בהן הליך שימור דיגיטלי. כשם שאנו מבטחים את רכבנו ובתינו חובה לבטח ולשמר גם את זיכרונותינו ותמונות יקירנו.

 

העברת התמונות הישנות שלכם למדיה דיגיטלית (תקליטור) מאפשרת להנציח את התמונות לשנים רבות והיא מאפשרת לכם לעשות שימושים רבים נוספים בקבצים הדיגיטליים של התמונות הסרוקות.

סריקת תמונות מאפשרת לקחת עשרות אלפי תמונות ולרכז את הקבצים הדיגיטליים שנוצרו בהליך הסריקה בתקליטור אחד בודד.

 

בתהליך סריקת התמונות בסורק שלכם אתם תישאלו על ידי תוכנת הסריקה באיזה קובץ תרצו לשמור את הקובץ של התמונה שנסרקה זה עתה.

 

למי קראת קובץ?

 

האפשרויות לשמירת התמונות הסרוקות לקבצים הן כדלקמן: JPG , GIF , TIF ועוד. כיוון שאנחנו לא מומחים ב"תולדות הקובץ לדורותיו", ואיננו מבינים מה אומר לנו כל סוג של קובץ, יצאנו לעשות כתבת תחקיר והעלינו בחכתנו את המידע הבא: לכל אחד מסוגי הקבצים הללו ישנם יתרונות וחסרונות. כל קובץ מתאים לסוג שונה של פעולה.

 

אם תרצו להשתמש בתמונות שסרקתם להעלאה לאינטרנט שמרו את התמונות בפורמט JPG. פורמט זה יוצר תמונה איכותית לאינטרנט וגודל סביר לקובץ.

קובץ אתה בעצמך...

 

אם תרצו לקבל תמונה באיכות גבוהה רצוי להשתמש בקובץ מסוג TIF.  קובץ זה מתאים ליצירת תמונות איכותיות מאוד או ליצירת תמונות המיועדות להדפסה במימדים שונים, כולל הדפסה על פוסטרים. קובץ זה אינו מיועד לשימוש לאינטרנט או לתמונות עם צבעים רבים.

שמירת התמונה לאחר הסריקה לקובץ GIF  מתאימה לשימוש בתמונה עם צבעים רבים. קובץ זה מאפשר שמירת התמונה בדחיסות גבוהה. קובץ GIF  מתאים מאוד לגרפיקה אך גם לו ישנן מגבלות רבות.

מבולבלים? גם אנחנו...

 

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי,  http://www.documents.co.il טל: 054-5880060 href="mailto:info@documents.co.ilinfo@documents.co.il">">info@documents.co.il  


"מסמכים" - אתר אינפורמטיבי לניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי, סריקת מסמכים. www.mismachim.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב