דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


NLP - להגיע למטרות הכי חשובות הכי מהר! 

מאת    [ 18/07/2011 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2326 פעמים ]

-          הרזייה: נכון, ה- NLP  לא יסגור לכם את הפה או ינזוף בכם בכל פעם שתיגשו למקרר. את הלימוד על תזונה נכונה, את הבחירה מה כדאי לאכול וההתמדה בה וגם את כפיפות הבטן תצטרכו לבצע לגמרי בעצמכם. אבל בעזרת השיטה תוכלו להנחיל במוחכם חשיבה בריאה יותר, לגרום למחשבה שלכם להתמקד בתוצאות אליהם אתם שואפים להגיע ולחזות כמה טוב תראו ותחושו כאשר תגיעו למשקל בריא עבורכם. כבמטה קסם, המוח שלכם יירתם לעזרתכם, במקום לשכנע אתכם לסיים את חפיסת השוקולד שנותרה במזווה. 

-          עישון: תלמידת NLP  בת 53  ממרכז רטר, מעשנת כבדה בעברה,  שהייתה נוהגת לעשן כקופסה ביום, לא הצליחה להיגמל ממנהג מגונה זה. הילדים שלה התחננו שתיגמל, אך היא סירבה. עבורה זו הייתה אהבה גדולה. פעם אחת השתתפה במרכז רטר בסדנה לגמילה מהתמכרויות. בעשר דקות קצרות של טיפול חשה תופעות לוואי מציפות אותה. לאחר כחצי שעה שבה חוותה בחילות ותחושת גועל, חשה שהמחשבה על עישון דוחה אותה. מאז, מזה כשנתיים, איננה מעשנת. העישון, כמו אכילת יתר, התמכרות לסמים או אלכוהול, הינו ביטוי למשיכה של הגוף לחומר מזיק עבורו, בליווי תופעות לוואי שאמורות לדחות את המשתמש. המשתמש מוכן להכיל את תופעות הלוואי הבלתי נעימות משום גורמים נפשיים ה. ה- NLP  מאפשר היפרדות מהאחיזה הפסיכולוגית לחומרים ממכרים ומזיקים ומעבר לחיים בריאים יותר.

-          דימוי עצמי: ה- NLP  אינו מתיימר להחליף טיפול פסיכולוגי ארוך טווח או עבודה מעמיקה על הנפש ועל הפסיכולוגיה הפנימית של כל אחד מאתנו. אף על פי כן, הוא בהחלט טוען להציע קרב הוגן לבעיות שמקורן בתבניות מחשבה מותנות וברות שינוי, כגון הערכה עצמית נמוכה ודימוי עצמי לוקה בחסר. השיטה מזהה את דפוסי ההלקאה וההחמרה העצמית של האדם, מאתרת את מקורם ושיטת המרתם לכדי התנהגות והופכת אותם למחשבות חיוביות הבוראות התנהגות שונה, פעולות שונות ולבסוף- מציאות אחרת.

-          גמילה מפחדים ופוביות: לכל אדם ישנם פחדים כאלו ואחרים, שלרוב אינם רציונליים ואינם משקפים את חשיבתו בתחומי חיים אחרים. גם האינטלקטואל הגדול ביותר יכול לפחד פחד בלתי מובן מדבר קטן ככל שיהיה, כמו מקקים לדוגמה. ה- NLP  וטכניקות הדמיון המודרך מאפשרות לטפל בבעיות שהינן סובייקטיבית לחלוטין בדרך הסובייקטיבית ביותר- דרך אחת ספציפית, המותאמת לכל אדם באופן אישי, משום שהיא לוקחת בחשבון את צמיחת הפוביות והפחדים באופן סובייקטיבי במוחו המשתנה של כל אדם. כך ניתן לטפל באופן נקודתי בפחד מטיסות, פחד ממקומות סגורים, פחד מחושך ועוד.

 

אז למה לחכות, כשהיכולת להיות חופשי ומאושר כל כך קרובה והדרך אליה כל כך קלה...?

 

מכללת רטר הינה המכללה הוותיקה בארץ להכשרת מטפלים בשיטת דמיון מודרך ו-NLP. לפרטים נוספים והרשמה לסדנאות המבוא בקרו באתר המכללה www.retter.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב