דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק עסק ללא תקציב 

מאת    [ 18/07/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2806 פעמים ]

 

שיווק ללא תקציב/ קורל שחר

עסקים קטנים בתחילת דרכם נמצאים פעמים רבות בפני דילמה כלכלית- הם מעוניינים בשיווק העסק, בהגדלת רווחים, במיתוג נכון ובהגעה מהירה לקהל היעד, אך יחד עם זאת, במקרים רבים, אין להם את היכולת הכלכלית לממן את השיווק החשוב הזה.

אז מה עושים?

ישנן כמה דרכים עיקריות לשיווק ללא תקציב או בתקציבים נמוכים, אשר מסתמכות בעיקר על חוג מכרים, שיווק בפייסבוק, דיוור אלקטרוני ותוכן שיווקי:

 עזרה מחברים ומשפחה: כלי השיווק הראשון אליו אני מפנה בדרך כלל את תשומת לב לקוחותיי הינם חבריהם ובני משפחתם. הקמתם עסק? פתחתם חברה? אנשים הקרובים אליכם יעזרו בדרך כלל בשמחה להפיץ את הבשורה ולעזור לכם בשיווק העסק! נסחו מייל עם כתובת האתר שלכם (במידה וקיים), עם פרטי ההתקשרות עמכם ועם טקסט שיווקי שמנוסח ושיכול למכור בצורה הטובה ביותר בעיניכם את העסק. שלחו מייל זה לחבריכם ומשפחתכם ובקשו שיעבירו אותו עם תוספת של מילים חמות ואישיות מהם, לרשימת התפוצה שלהם. גבו את המייל בעזרת שיחת טלפון ובקשו את עזרתם של קרוביכם להפיץ את השמועה על הקמת העסק ושיפנו אליכם לקוחות רלוונטיים במידה והם מכירים. תתפלאו כמה שיטת שיווק זו יעילה לשיווק העסק וכמה לקוחות תוכלו לקבל רק בעזרת המעגל הקרוב אליכם!

שיווק בפייסבוק: ישנן כמה דרכים לשיווק בפייסבוק בצורה אפקטיבית ומהירה. בין הדרכים הללו נמצאים דף עסקי, פרופיל אישי, יצירת אירוע וכדומה. שיווק ופרסום בפייסבוק יכולים להתגלות לעיתים קרובות כמכרה זהב לשיווק עסק בצורה חינמית או בתקציב נמוך, במידה ויודעים או לומדים לעשותו בצורה נכונה. על כלים אלו תוכלו לקרוא בכתבה שיווק בפייסבוק.

 דיוור אלקטרוני: דיוור אלקטרוני הינו כלי חשוב לכל בית עסק. באמצעות דיוור אלקטרוני (ניוזלטר) תוכלו להישאר בתודעת קהל היעד, לפרסם מבצעים ומוצרים חדשים, למצב עצמכם כמקצוענים באמצעות קידום מספר כתבות תוכן מתוך אתר העסק ועוד. ככל שהדיוור יהיה מעניין, רלוונטי ומושך יותר, כך אחוז גבוה יותר מקהל היעד יפתח את הדיוור האלקטרוני, יקליק על הקישורים שבו ויצור עמכם קשר. מרבית האנשים אליהם שלחתם את הדיוור האלקטרוני, יפתחו אותו ב-24 השעות הראשונות, כאשר אל קהל פרטי עדיף לשלוח את הדיוור לקראת סוף השבוע ולקהל עסקי, עדיף לשלוח בימים שני עד חמישי בשעות הבוקר. בזמנים אלו מרבית הסיכויים שנמעני הדיוור האלקטרוני יושבים מול המחשב והמייל שלכם לא ידחק לאחור עם מיילים רבים אחרים שלא נקראו. מערכת הדיוור עליה אני ממליצה ביותר הינה מערכת מסר עשר, אשר נוחה לשימוש, אמינה בנתוניה והאנשים שעומדים מאחוריה הינם בעלי תודעת שירות ותמיכה גבוהות במיוחד וזמינים תמיד לכל שאלה ובקשה.

 מענה מקצועי בפורומים רלוונטיים ברשת: כלי תוכן שיווקי זה הינו חינמי ונחשב ככלי תוכן שיווקי חזק ואיכותי, שיכול לתרום רבות לשיווק העסק. ישנם פורומים רבים בכל תחומי החיים- מהריון ולידה ועד אופנועים, טיולים, צילום ועוד. כחלק מתוכנית השיווק של העסק, הפגינו נוכחות בכל אחד מהפורומים הרלוונטיים לעסק וענו על שאלות בצורה גבוהה, שירותית ומקצועית. כשם המשתמש שלכם רשמו את שם העסק שלכם ובחתימה הקבועה שלכם הוסיפו את הקישור לאתרכם ואת הטלפון שלכם. שיטת שיווק זו מתבססת על תוכן שיווקי נפלא, אשר גורם לאנשים להכיר את שמכם, להסתמך עליכם מבחינה מקצועית ומתוך כך להפוך במקרים רבים ללקוחות איכותיים ביותר.

 

 

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב