דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דשא סינטטי השוואת מחירים 

מאת    [ 16/07/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3315 פעמים ]

כר דשא הוא אחד מסימני ההיכר של גינות וחצרות בארץ אך בשנים האחרונות הפכו המדשאות לגורם בעייתי, כיוון שהדשא דורש מים רבים כדי לשרוד. המחסור המתמשך במים ובעקבותיו עליית מחירי המים הפכו את הדשא לאופציה לא ריאלית עבור רבים, ומדשאות רבות יובשו ונעלמו. כיוון שרבים מאיתנו לא מוכנים לוותר על האפשרויות הפרקטיות והעיצוביות של כר דשא, הולך ומתפתח בארץ התחום של דשא סינטטי.


דשא סינטטי פותח במקור למגרשי ספורט, אך בשנים האחרונות הוא נפוץ גם בבתים פרטיים ובגינות ציבוריות. הדשא עשוי חומר פלסטי מלאכותי שלא רק נראה כמו הדבר האמיתי אלא גם מרגיש כמוהו. ישנן חברות רבות המציעות דשאים סינטטיים וכל אחד יכול לבצע השוואת מחירים פשוטה ולבחור בדשא סינטטי כרצונו, בין אם המדובר במדשאה עליה יכולים הילדים לשחק או באלמנט עיצובי בגינה.

עיצוב גינות עם דשא סינטטי

דשא סינטטי הוא פתרון אידיאלי לכל מה שקשור בעיצוב גינות. אם רוצים להגיע למראה אסתטי של הגינה לא מספיק לבחור את הצמחים הנכונים אלא יש צורך גם לדאוג לשילובי צבעים נכונים, ולאזן בין סוגים שונים של צמחים כמו למשל שיחים גדולים לעומת פרחים קטנים. דשא מהווה רקע מושלם לקומפוזיציה עיצובית כזו, אך דשא אמיתי עלול פעמים רבות להקשות על העיצוב הנכון של הגינה.

שלא כמו דשא סינטטי, דשא אמיתי מתייבש בקלות ויוצר מראה לא נעים לעין. כאשר דשא מתחיל להתייבש קשה מאוד להחזיר אותו למצבו הקודם, וגם הגינה הפורחת ביותר מקבלת מראה מיובש ומסכן. אך עיצוב גינות עם דשא סינטטי פותר לא רק בעיה זו אלא גם בעיה נוספת, והיא ה"תחרות" שנוצרת בין הצמחים לבין הדשא על מקורות המים והמינרלים שבאדמה. דשא מלאכותי מותיר את המשאבים היקרים לצמחים עצמם.

קניית דשא סינטטי

כאשר מתכוונים לרכוש דשא סינטטי כדאי לבצע קודם כל השוואת מחירים בין כמה אופציות כדי שלא לפרוץ את מסגרת התקציב המוקצה למשימה. עם זאת, חשוב לזכור שכדאי לפעמים לשלם קצת יותר כדי לקבל שירות מחברה אמינה בעלת מוניטין וניסיון. איכות הדשא צריכה להיות מספיק גבוהה ובעיקר מתאימה לתנאי מזג האוויר המקומיים. דשא לא איכותי יתבלה מהר ויאבד את צבעו המקורי, ואילו דשא איכותי יישמר למשך שנים רבות.

התקנת דשא סינטטי צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע ובהתאם לתנאי המקום. ישנו הבדל בין התקנת דשא על משטחי בטון, אדמה וכדומה ולא מומלץ לבצע את ההתקנה בעצמכם. בנוסף להתקנה עליכם לוודא גם כי קיבלתם אחריות למוצר, כדי לא להגיע למצב בו לאחר זמן מסוים בו השתמשתם בדשא הוא מתחיל להתקלף מן המצע או להישחק טרם זמנו. אך בסופו של דבר אם פניתם לחברה אמינה ומקצועית, תוכלו לנוח על הדשא שלכם בראש שקט.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב