דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אובדן כושר עבודה 

מאת    [ 14/07/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 4495 פעמים ]

כל אחד ואחת מאיתנו שואף לפרנס את משפחתו בכבוד וברווחה עד לגילאי הפרישה הקבועים בחוק. כל אחד ואחת מאיתנו עמל בדרכו שלו לקיום בני משפחתו מתוך מחשבה ותקווה לעתיד כלכלי טוב יותר לו ולבני משפחתו. אחד המקרים המצערים והקשים ביותר מבחינה כלכלית לכל משפחה הוא אובדן כושר עבודה הנגרם כתוצאה מתאונות או מחלות שונות שאינן ניתנות לחיזוי בכל שלב בחיים.

אובדן כושר עבודה אצל אחד מבני המשפחה מוביל בדרך כלל להתרסקות כלכלית מהירה וזאת מהסיבה הפשוטה שהמפרנס הראשי (ולעיתים היחיד) במשפחה איבד את יכולות העבודה וכתוצאה מכך את האפשרות להמשיך ולקיים את בני משפחתו בכבוד וברווחה.

ביטוח אובדן כושר עבודה –הדרך הבטוחה להבטיח את כלכלת המשפחה.

העמדת פוליסת ביטוח למקרים של אובדן כושר עבודה, יכולה לעשות את ההבדל הקטן-גדול בין חיי דוחק לחיי רווחה כלכלית גם במקרים בהם אחד מבני המשפחה איבד את יכולות העבודה שלו. ביטוחי אובדן כושר עבודה, הניתנים במסגרת פוליסת ביטוח חיים או כפוליסה נפרדת, מעניקים למבוטח ולבני משפחתו תגמולים חודשיים על פי הסכמי הפוליסה במידה והוא מוגדר על פי חוק כ"אי כשיר לעבודה" באופן מלא,חלקי,קבוע או זמני ובכפוף לתנאים השונים המופיעים בפוליסת הביטוח שהמבוטח העמיד לרשותו.

ביטוח למקרים של אובדן כושר עבודה מהווה עבור רבים את הביטחון המלא להפגת חששות ומחשבות טורדניות המופיעות אצל כל אחד ואחת מאיתנו. הפעלת הביטוח מתבצעת כאשר המבוטח מאבד את כושר עבודתו בשיעור של 75%  ומעלה והוא איננו יכול להמשיך לעבוד ולקיים את בני משפחתו. הגדרת אובדן כושר עבודה בתנאי הפוליסה הינה משמעותית וחשובה למבוטח.בפוליסות השונות מוגדרים מספר מקרים בהם זכאי המבוטח לקבל תגמולים על פי הסכמי הפוליסה במקרים שונים של אובדן כושר העבודה.מקרים אלו הם בדרך כלל: אובדן כושר עבודה אשר בעקבותיו לא יכול המבוטח להמשיך לעסוק בכל עבודה שהיא. אובדן כושר עבודה אשר בעקבותיו לא יכול המבוטח לבחור לעסוק בכל עיסוק סביר התואם את גילו,ניסיונו והכשרותיו המקצועיות ומקרים בהם המבוטח לא יכול להמשיך לעסוק בעיסוק האחרון בו עסק בתקופה המקדימה לתאונה או למחלה. הגדרות אלו משתנות בדרך כלל מפוליסה לפוליסה ומהוות את המרכיב החשוב והמשמעותי ביותר בתוכנה.

בעת העמדת ביטוח אובדן כושר עבודה יש לבחון ולבדוק היטב את כלל סעיפי הפוליסה השונים. חשוב מאוד לתת את הדעת לתנאי הפוליסה ולתשלום הפרמיות החודשיות עליה. בסוג כזה של ביטוח מומלץ לא לחסוך ולהעמיד לרשותנו את האופציה הבטוחה שיכולה להבטיח לנו את המשך קיומנו בכבוד גם במקרים קשים ונוראיים מכול.

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב