דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה באמת ההבדל בין סוחרים לאנליסטים? 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 2074 פעמים ]

ההבדל בין סוחרים לאנליסטים -  אני מקבל הרבה אימיילים כל שבוע, הרבה מהאימייל זה רשימה של שאלות בקשר לביצועים שלי. אני עניתי על כל השאלות האלה בעמוד הביצועים באסטרטגיות המסחר שלי. אז אני לא מצליח להבין למה השאלה נשאלת.  בכל אופן, אני חושב שצריך לשים הפרדה פה. אני מפעיל כמה דמויות בתור ספק איתותי מסחר במט"ח, אחד מהדמויות הוא אנליסט פיננסי. אני מבצע גם ניתוחים טכנים וגם יסודיים, אז אני לא הולך להגיד מי מהם טוב יותר כי הם מצויינים אחד אחד. בתור אנליסט, התפקיד שלי הוא לזהות מערכות שיש להם קצה חיובי קטן. זה בידיוק כמו לומר  ש( נצחון ממוצע * הסתברות לנצחון ) - ( הפסד ממוצע * הסתברות להפסד ) נותן תוצאה חיובית. כל נצחון וכל הפסדד שהולך לתוך המשוואה הזאת זה פשוט מידע. בתור סוחר, האחריות שלי היא לפעול על המערכת שהאנליסט זיהה (אני). ולעשות את זה בדרך כזאת שתיתן לי את מקסימום הרווח שאני יכול להוציא מהעסקה. בקצרה, תפקיד הסוחר הוא לנהל כספים. גודל הנצחונות וההפסדים הם שום דבר מלבד קצת רעש. בתור סוחר אני מבין ומקבל הפסדים. הרבה אנשים אומרים שהם מקבלים הפסדים, אבל מעט מאוד באמת מקבלים אותם בתור חלק מהתחום. רוב האנשים שסוחרים בפורקס היום ישנו מערכות מסחר כמה פעמים בשנה, הם גם ימשיכו להפסיד כסף. בתור האיש ששולח את האיתותים, זה האחריות שלי לזהות מערכת עם קצה חיובי, לאחר מכן לפעול על המערכת הזאת בכל פעם שהיא מציגה את עצמה, ואז אני מספק מידע שייתן ללקוחות שלי לפעול עליה ולעשות את אותו הרווח שאני עושה שנה אחרי שנה. אני נותן איתותים שקל לעקוב אחריהם, אני מסביר את הכניסה, את מחיר היציאה בהפסד ואת גודל המינוף שלך. אני מנהל את העסקה ואומר לך מתי לצאת ממנה, או לבנות על העסקה הנוכחית בנוסף. המערכת שאני בדרך כלל סוחר בה מציעה לך כמה ימים להכנס אל העסקה ומפיקה קצה מושך וחיובי מאוד. אתה יכול להרוויח מקצה חיובי כזה? אני מאוד מקווה!

ההבדל בין סוחרים לאנליסטים

 

-

אני מקבל הרבה אימיילים כל שבוע, הרבה מהאימייל זה רשימה של שאלות בקשר לביצועים שלי. אני עניתי על כל השאלות האלה בעמוד הביצועים באסטרטגיות המסחר שלי. אז אני לא מצליח להבין למה השאלה נשאלת.

בכל אופן, אני חושב שצריך לשים הפרדה פה. אני מפעיל כמה דמויות בתור ספק איתותי מסחר במט"ח, אחד מהדמויות הוא אנליסט פיננסי. אני מבצע גם ניתוחים טכנים וגם יסודיים, אז אני לא הולך להגיד מי מהם טוב יותר כי

הם מצויינים אחד אחד.

 

בתור אנליסט, התפקיד שלי הוא לזהות מערכות שיש להם קצה חיובי קטן. זה בידיוק כמו לומר ש( נצחון ממוצע * הסתברות לנצחון ) - ( הפסד ממוצע * הסתברות להפסד ) נותן תוצאה חיובית. כל נצחון וכל הפסדד שהולך לתוך המשוואה הזאת זה פשוט מידע.

 

בתור סוחר, האחריות שלי היא לפעול על המערכת שהאנליסט זיהה (אני). ולעשות את זה בדרך כזאת שתיתן לי את מקסימום הרווח שאני יכול להוציא מהעסקה. בקצרה, תפקיד הסוחר הוא לנהל כספים. גודל הנצחונות וההפסדים הם שום דבר מלבד קצת רעש. בתור סוחר אני מבין ומקבל הפסדים. הרבה אנשים אומרים שהם מקבלים הפסדים, אבל מעט מאוד באמת מקבלים אותם בתור חלק מהתחום. רוב האנשים שסוחרים בפורקס היום ישנו מערכות מסחר כמה פעמים בשנה, הם גם ימשיכו להפסיד כסף.

 

בתור האיש ששולח את האיתותים, זה האחריות שלי לזהות מערכת עם קצה חיובי, לאחר מכן לפעול על המערכת הזאת בכל פעם שהיא מציגה את עצמה, ואז אני מספק מידע שייתן ללקוחות שלי לפעול עליה ולעשות את אותו הרווח שאני עושה שנה אחרי שנה.

 

אני נותן איתותים שקל לעקוב אחריהם, אני מסביר את הכניסה, את מחיר היציאה בהפסד ואת גודל המינוף שלך. אני מנהל את העסקה ואומר לך מתי לצאת ממנה, או לבנות על העסקה הנוכחית בנוסף. המערכת שאני בדרך כלל סוחר בה מציעה לך כמה ימים להכנס אל העסקה ומפיקה קצה מושך וחיובי מאוד.

 

אתה יכול להרוויח מקצה חיובי כזה? אני מאוד מקווה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב