דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת המסחר אורביט חוזרת? 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 2074 פעמים ]

מערכת המסחר "אורביט" חוזרת??

אני רוצה להציג בפניכם את אחת ממערכות המסחר הישנות והנאמנות שלי, "אורביט"(ORBIT - "Opening Range Breakout Improved Technique" )

"פריצת טווח מחירי הפתיחה בשוק" - המערכת הזאת דורשת כמעט כלום מהזמן שלך, ומעניקה תוצאות מרשימות. המערכת אכן דורשת גישת מסחר ממושמעת מאוד מצד הסוחר, והיא מבקשת ממך לשבת בזמן שעוברים קצת הפסדים.

אני השתמשתי ב"אורביט" בשביל לשלוח איתותי מסחר ללקוחות שלי בימים הראשונים של הכנסהנוספת.נט. הבעיה הייתה שלקוח בעל תיק השקעות איתותים טיפוסי לא מבין מסחר מקצועי.

לקוח טיפוסי של שירות איתותים עוזב מערכת ריווחית במהלך הירידה הכי קטנה בביצועי המסחר. "המגמה הבאה"  ו"אורביט" דורשת ממך לשבת במהלך הפסדים קטנים מינימלים כדי שתוכל לקחת את היתרון של ניצחונות בלתי מוגבלים.

הנה קצת מידע כנה על מערכת המסחר "ORBIT":

סוחרים מקצוענים הם לא האנשים הכי חכמים בחדר אם יורשה לי להיות כנה. הם לא משתמשים בכלים מיוחדים של סוחרי ה"אליט", הם לא כולם עם תואר בעסקים, והם לא מציבים  10+ עסקאות ביום. האמת היא, שהם פשוט חכמים מספיק בכדי לעקוב אחרי אותם הוראות כל יום. הם מוצאים סט חוקים רובוטים שנותן להם קצת מתמטי, והם סוחרים בסט החוקים הזה ללא שאלה. 

"אורביט" היא וריאציה של מערכות מסחר שבשימוש ע"י סוחרים מקצוענים כבר עשורים. אני ערכתי את המתמטיקה קלות בכדי לתת את הקצה המתמטי החזק והגבוה ביותר.

"אורביט מפסידה יותר עסקאות מאשר היא מנצחת" - היא כן ריווחית בגלל הקצה שלה. קיימים שבועות שבהם כל העסקאות שלנו נעצרים. ישנם שבועות אחרים שבהם אנחנו נעשה 400+ פיפס בכל עסקה. ויש שבועות נדירים שאני אשאיר את העסקאות פתוחות יותר זמן ממה שהמערכת עוצבה בשבילו. כשזה קורה זה אומר שתפסתי תזוזה גדולה ממש בשוק ואני יחזיק את העסקה עד שהשוק יתן לי סיבה לצאת ממנו.

היופי במערכת המסחר "אורביט" הוא שלא נדרש חשיבה או בכלל. הדברים היחידים שאני צריך לדעת הם את סך טווח המחירים של השבוע שלפני והמחיר של השוק בין הפתיחה ביום ראשון לשני בבוקר. מכל זה אני מייצר קניה, מכירה, ומחירי יציאה בהפסד (סטופ-לוס).

מתישהו בן פתיחת השוק ביום ראשון לבוקר יום שני, אני מציב עסקת לונג ועסקת שורט (קניה ומכירה) לכל צמד. נקודות הכניסה האלה רחוקות מספיק ממחיר הפתיחה כדי לתפוס תזוזות מומנטום ולהמנע מלהאסף ע"י תזוזות הייצוב של שוק המט"ח.

כאשר אחת מהעסקאות שלי נאספות אני סוגר את העסקה הנגדית שהצבתי. לדוגמא: אם עסקת הלונג נפתחה אז אני מבטל את עסקת השורט שהצבתי גם.

כל העסקאות שלא נאספות ע"י השוק עד יום שישי אחרי הצהריים נסגרות. כל העסקאות שנאספו ועדיין פתוחות ביום שישי יסגרו בפתיחת השוק ביום שני שאחרי. ובזמן הזה אני ממקם את העסקאות  החדשות.

אזהרה: "אורביט" היא מערכת ריווחית, אבל היא דורשת המון משמעת. אני סוחר בעסקאות קטנות ועוקבות עם המערכת הזאת. מחירי היציאה בהפסד מאוד רחבים. אני ממליץ לסחור את המערכת הזאת בדמו לפחות שלושה חודשים לפני שמציבים כסף על הקו. אני ממליץ שכשתתחיל לסחור בכסף תתחיל עם מיקרו לוטס. כן, העסקאות האלה הם לא מסוג העסקאות שאתה עוקב אחריהם בקביעות. אתה רק צריך להסתכל עליהם כמה פעמים שבוע. אם תמצא את עצמך דואג מצניחה של השוק אתה סוחר ביותר מידי כסף. בשנה הראשונה שסחרתי בכסף באורביט השתמשתי בחשבון של 400$, הכפלתי את סכום החשבון. היו ירידות פה ושם, כמות הכסף הקטנה שנסחרה הרשתה לי לקבל את הירידות בשוק ולהמשיך לסחור. 

רוצים עוד מידע לגבי השירות שלי? קפצו לביקור..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב