דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דילול שיער במהירות 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 2901 פעמים ]

כשמעוניינים לעשות דילול שיער מבצעים תהליך זהה ל הסרת שיער לצמיתות. ההבדל בין הדילול להסרה הוא משך התקופה של הטיפולים. הטיפולים מתבצעים בדומה ובאותה הצורה, גם של ההכנות לקראת הטיפולים וכן גם במרווחי הזמן שבין הטיפולים. רק לאחר שרואים נסיגה קיצונית בכמות צמיחת השיער אפשר להזיז את מרווחי הזמן שבין הטיפולים. נסיגת השערות שונה בין מטופל אחד לשני. הנסיגה של השיער קשורה בכמות הפיגמנט הכהה המצוי בתוך השיער, כאשר אין להסיק מכך ששערות שחורות נושאות פיגמנט שחור בלבד. גוון השיער שניראה בעין שלנו, משקף סוגי פיגמנטים נוספים שנראים כתערובת אחידה ביחד, אבל עצם העובדה שהפיגמנט הכהה שולט ודומיננטי, הוא מכריע על הפיגמנטים האחרים ולכן אין אנו רואים את שאר הגוונים.

 

בדרך כלל הגברים הם שמובילים ב דילול שיער וזאת מאחר שהם מעוניינים להישאר גברים ולהיראות גבריים ומראה של עור ללא שיער משייך אותם לזן הנשי.

נושא של דילול שיער משתנה על פי הדרישה הסופית לה כל מטופל שואף. משום כך צריכה להיות הבנה ותיאום בין המטופל למטפל/ת, שיביא בסופו של דבר לשיתוף פעולה. קיימת חרדת מה אצל המטופל, שמא ידללו לו את השיער יותר מידי. החשש הזה מתחזק היות וקיימת נסיגת שיער מהירה בתחילת הטיפולים והמטופל חושב שהשטחים בהם חלה נסיגה לא ישובו לצמוח יותר. בתחילת הטיפולים נסיגת השיער תמיד מהירה יותר משום שהשפעת קרני אינפרא אדום על השיער בלייזר וגם ב IPL היא חזקה יותר. ההשפעה נובעת בגלל עובי השיער וכמות הפיגמנט הכהה המצוי בו. עם התקדמות הטיפולים משתנה עובי השיער ועוביו הולך ופוחת ככל שמספר הטיפולים עולה. הפיגמנט ככלל, בתחום הסרת שיער לצמיתות מהווה את הגורם המשפיע ביותר בטיפולים ושאר הסיבות הן משניות בחשיבותן.

 

בטיפולים הראשונים הלקוח מתבקש לבצע גילוח טרם קבלת הטיפול, אולם בשלבים המתקדמים בטיפולי דילול שיער, השיער הופך להיות דקיק. כשהשיער הופך להיות דק אסור להמשיך לגלח אותו לפני הטיפולים. הגילוח שלעצמו, לא רק שהוא לא נעים ומהווה מטרד, הוא גורם לגבר להיראות חלק ונותן לו מראי נשי כביכול, אולם לא ניתן לדלג על שלב הגילוח בטיפולים.

להפסקת הגילוח בשלבים המתקדמים ישנה סיבה, מאחר והשיער אינו גדל באופן שווה בכל אזורי הדילול ולכן הגילוח מקשה על האבחון בהשוואת הצמיחה בין האזורים שגדל בהם יותר לבין האזורים שגדל בהם פחות.

במהלך הסופי של סדרת הטיפולים מתבצע טיפול בדרגות חום שונות, כך שבאזורים בהם צמיחת השיער גבוהה, דרגת החום בטיפול תהיה גם גבוהה ובאזורים שכמות הצמיחה דלילה, לא יבוצע טיפול כלל או, יבוצע טיפול בדרגת חום נמוכה והכל בהתאמה ובשיתוף פעולה עם הפציינט.

 

כשהלקוח מגיע לשלב של שביעות רצון בדילול השיער, נותנים לגוף מנוחה מהטיפולים. בהתחלה לתקופה של שלושה חודשים ואחר כך ליותר ובהתאמה לדרישה של כל מטופל. בהפסקת החודשים הללו צריך הלקוח לעקוב אם מופיעה פתאום צמיחה בחלק מסויים שבאזור הטיפול. אם אכן מתגלה צמיחה מחודשת, הטיפול שיבוצע יהיה רק בשטח שצמיחת השיער התגברה ותתבצע באופן שונה מבעבר והיא תהיה נקודתית בלבד.

חשוב מאוד שהלקוח יהיה מרוצה מהשינוי ולכן עדיף להסיר פחות, מאשר יותר מידי וזאת מחשש שאם הסרנו יתר על מידה, המצב יהיה בלתי הפיך.

 

הלקוח צריך לקבל תשובה מספקת על כל שאלה שהוא שואל ואם הוא לא הבין את התשובה, עליו לחזור שוב על השאלה, עד שירגיש ביטחון. ביטחון נותן שקט ומביא לאמון הדדי בין הצדדים, שבסופו של דבר יוביל להצלחת הטיפולים.

 

דילול שיער גורם לכיווץ נקבוביות השיער וכאשר נקבוביות השיער נסגרות ונאטמות לא מתאפשר לשיער לחזור ולצמוח בשנית. כשכמות הנקבוביות פוחתת, חלה ירידה משמעותית גם בכמות הזיעה המופרשת על ידי הגוף לאזור.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב