דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחני את עצמך - האם את פייטרית או ליידי? 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 669   [ נצפה 4394 פעמים ]

בחני את עצמך - האם את פייטרית או ליידי? / מאת יואב ברנזון

 

 

פייטרית

 

פייטרית היא אישה אקטיבית וחזקה שמתנהגת כמו גבר וחושבת כמו גבר. היא דינמית, אוהבת לשלוט במצב, לקחת שליטה, לעשות, להוביל, לקבוע ולהיות עצמאית.

 

פייטרית היא אישה שנענית לאתגרים, לא מפחדת, נוטלת סיכונים, קופצת קדימה, דוחפת עניינים ואוהבת להיות באקשן ובמרכז הבמה. זו אישה שלא חוששת ליזום, לקבוע, להכתיב ולהיות אחראית. אין אצלה "לא" והיא יודעת שעליה להשיג בכוחות עצמה את מה שהיא רוצה. היא חסרת סבלנות, שונאת לחכות ולא מוכנה להיות תלויה באף אחד.  

 

 

 

מושכת את הגברים "הנשיים" או עושה מהם כאלה

 

הפייטרית מושכת אליה גברים נשיים או שהיא הופכת את הגברים שלה מאוד מהר לנשיים, מבולבלים, מסורסים ומהוססים. בגלל שהיא אוהבת לקחת שליטה ונהנית להכתיב את הקצב והכיוון - היחסים הזוגיים שלה הופכים מהר מאוד ליחסים חד-סטריים שבהם היא הקובעת והמבקרת, היא התובעת והמכתיבה ואילו הגבר שלה נדחק לעמדת המתגונן או המצטדק, הבורח או ההודף, המבולבל וזה שאינו בטוח ואינו יודע, ודאי לא מסוגל להתחייב.

 

הטרגדיה היא, שדווקא מרבית הנשים הפייטריות הן נשים שרוצות גבר פייטר וחזק כמותן, שיהיה לידן ולצידן. אלא שבגלל ההתנהגות המוחצנת והדומיננטית מדי שלהן הן מושכות אליהן את הבחורים החלשים, ההססניים, התלותיים והלא מתחייבים או שהן מרגילות אותם להיות כאלה כבר מתחילת היחסים.    

 

 

 

ליידי

 

ליידי היא אישה מעודנת, "עגולה", חכמה, מחושבת, מרוסנת ונשית מאוד. היא מתוחכמת, רגועה, נינוחה ולא חוששת להישען על אחרים. היא יותר זורמת, פחות דואגת, לא חושבת על כל הדברים, לא מנסה לשלוט בעולם.

 

לייד היא אישה שיודעת את מקומה הנכון, היא לא מתיימרת להכתיב או להוביל, במידה רבה היא אינה נוטה לקחת אחריות גדולה מכפי יכולותיה אלא היא מאפשרת לדברים לזרום, היא לא נלחמת ולא נכנסת ראש בראש, היא עדינה והיא אינה מוכנה להתלכלך בשביל המטרות שלה. 

   

 

 

מושכת את הגברים "הגבריים" או עושה מהם כאלה

 

דווקא הליידי, ולא מתוך כוונת מכוון, מושכת אליה את הגברים הגבריים, החזקים, הנחושים והמחוייבים יותר. הקלילות והרוך שלה מושכים אליה דווקא את הבחורים הרציניים, את המחזרים הנלהבים, את אלה שתמיד רוצים ומוכנים לעשות הרבה מאוד בשבילה.

 

העובדה שהיא נשית, שהיא עדינה, שהיא אינה להוטה אחרי גברים, שיש לה סבלנות לחכות לדברים הטובים, שהיא בטוחה בעצמה, שהיא אינה מתעצבנת בקלות או מאבדת שליטה במהירות - הופכת אותה למטרה מרתקת ומאתגרת עבור גברים.

 

 

וטיפ לסיום: ליידי היא אישה שמניחה לגבר שלה לחזר אחריה. פייטרית היא אישה שאינה מאמינה שהגבר שלה מסוגל לחזר אחריה אם היא לא תראה לו איך. ליידי היא אישה שאינה מרוכזת מדי בגבר שלה אלא בעצמה. פייטרית היא אישה שמרוב שהיא מרוכזת בגבר שלה ובצורך שלה לשלוט בו - היא בעצם הופכת את עצמה לתלויה בו.   

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה.   הוא מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.   יואב ברנזון פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני.   הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל.   הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם.   יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.   כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-2,112 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.   למידע מורחב על יואב ברנזון ועל עבודתו הענפה לחצו כאן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב