דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבדות לחירות 

מאת    [ 10/07/2011 ]

מילים במאמר: 677   [ נצפה 2087 פעמים ]

מעבדות לחירות
 
בתהליך ההפריה שבה אנו נוצרים משתתפים 2 כוחות מאד חזקים.
אנרגיה נקבית אמא אדמה (ביצית) ואנרגיה זכרית אבא שמיים (זרע)
הביצית נפרדת מאחיותיה ..הזרע נפרד מאחיו והם יוצרים ביחד עובר (אדם) . כלומר כדי ליצור אחדות מסויימת אנו חייבים להתנתק ממשהו קודם.
 
דבר טבעי זה יוצר לנו המון קשיים ואתגרים כוון שבאופן טבעי קשה לנו לוותר על משהו כדי לזכות במשהו אחר ואנחנו אוהבים להחזיק את המקל בשני קצוותיו בשיטת גם וגם ללא שיטת או או ....
אבל לחיים יש שיטה משל עצמם וכדי שנתקדם במעלה הספירלה התודעתית אנו חווים מגוון חוויות שאנו מקודדים כניתוקים או פיצולים וקשה לנו לראות בהם את הטוב והמקדם לפחות בשלבים הראשוניים.
 
לדוגמה אב מאחר לקחת את בנו מהגן או המעון ב 10 דקות
באותן דקות שנראות לילד נצח נצחים הוא חווה את תחושת הנטישה, הפחד והאימה החזקות ביותר אי פעם. אותו לא מעניין שהאב איחר כי הלך לקנות לבנו מתנה שאותה ביקש או עבד בעבודה שמביאה פרנסה למשפחה ומאפשרת את כלכלתה. הוא רוצה משהו כרגע שיראה לו שהוא מחובר ואינו מנותק ממקור הזנה (חיים). ברגע שהילד חווה את הניתוק קשה מאד להחזיר את הגלגל אחורה ונחקקת חווית ניתוק ראשונית שמתורגמת בחווית גוף כ "אני דחוי" "אני נטוש" "אף אחד לא אוהב אותי" "אני לא מוגן" "אני לא בטוח" "לא מתחשבים בי" וכו' וכו' .....
התת מודע מתחיל לזרוק את הפחד להמון חלקות טובות ברמת הגוף של הילד ומתחילה החגיגה... רמות התסכול עולות, הכעס גואה, הבדידות מופיעה, האכזבה אוכלת בכל פה ושאר חברים ....
 
מהדוגמה לעיל ניתן להבין שקידוד מסויים גורם לרגש מסויים, תגובה מסויימת, אמונה מסויימת וצורת התנהגות מסויימת שבאה בעיקבותיה. התנהגות זו מביאה איתה קושי מסויים שעלול להתגלות רק כעבור שנים ....
 
אותן חוויות ניתוק הופכות אותנו לעבדים.
 
התת מודע ורמת התודעה של הגוף ימשכו אנשים, סיטואציות ומצבים שמטרתם למלא את אותו חלק חסר שנותק בחויית הנטישה (לפי הקידוד של הילד).
מגוון קשיים עלולים לפרוץ מאותה חוויה פחדים, פוביות, חרדות, הפרעות קשב וריכוז, בעיות פיריון, קושי במתן אמון ואינטימיות ועוד.
 
יש לזכור דבר מאד חשוב שכל חוויה מקודדת בעוצמה מסויימת. יש ילדים שיקודדו את אותה חוויה בעוצמת איום גבוהה ביותר כוון שהיא יושבת על זכרון חוויות דומות קודמות או שהילד בעל רגישות גבוהה ויש ילדים שיקודדו בצורה פחות מאיימת כוון שלא קודדו עדיין חוויות כאלה ואחרות קודם לכן או שהם בעלי רגישות פחותה.
 
כל שינוי בחיינו גם המוזמן וגם הכפוי כרוך בחוויה כלשהיא של ניתוק . מוותרים על העבר למען החדש. למרות שאנו מנסים לחיות את ההווה עדיין אנו מאד קשורים לעבר וחרדים מהעתיד בצורה מסויימת.
 
מה ייצור ודאות - חיבור ואחדות
כוון שאנו נוצרים מזרע וביצית אנרגיה גברית ונשית אנרגיות הפוכות אך משלימות כל חווית שינוי מנתקת אותנו באזושהיא רמה מאחת האנרגיות או משתיהן גם יחד.
דוגמה ברגע שעוברים דירה ניתקנים מאנרגיה של אמא אדמה, בית, אנרגיה נשית.
ברגע שמשנים סטטוס בין רווקות לנישואין ניתקים מאנרגיה גברית של אבא שמיים.
בניתוקים משתי צורות האנרגיה קרי היקום יש אתגר רב יותר לחוות חיבור ואחדות.
 
נוצרנו מאיחוד .(אם ההריון היה תקין ....)
בלידה אנו חווים את הניתוק הראשוני מהרחם החמים והנעים שאירח אותנו 9 חודשים הזין וחימם ודאג לכל מחסורינו.
כשאנו נולדים מוטלת האחריות על הורינו לקחת את מקום הרחם ולדאוג לכל מחסורינו אבל, ופה יש אבל ג ד ו ל מאד... הם תמיד מאכזבים מפשלים ולא יודעים ..גם ההורים הרגישים ביותר עושים טעויות ואנו חווים ניתוקים שמעוררים בנו פחד ראשוני.
רגש ראשוני זה שאינו מעובד בצורה נכונה ומובנת מעורר רגש שניוני שהוא תגובה לפחד זה (אכזבה, תסכול, בדידות, כעס וכו') שהופכים להיות חברים מאד טובים שלנו ומלווים אותנו כל חיינו לפעמים.
מטרתינו הראשונית היא ליצור חיבור ולרפא את הפצעים שקרו לנו בשנים המוקדמות לחיינו כוון שאם נשאיר את המקום פצוע, מנותק וחסר אנרגית חיים גופינו ורמות התודעה הבלתי מודעות ימשכו לשם אין סוף סיטואציות ואנשים כדי לנסות לתקן ולגרום לפצע להגליד.
אם יש תחום בחיינו שהוא אינו זורם וביא סיפוק אושר (חיבור) אהבה (חיבור) יש שם פצע. כלומר חוסר הבנה חוסר קבלה והכי חשוב חוסר סליחה.

לתיאום מפגש אבחון להתאמת תהליך הצמיחה הרגשית האישית שלך ניתן להתקשר אליי ישירות 0544932832

 ורד אברהם - PRESENT 4 LIFE

אתר בית  http://www.present4life.com

 

 

 

ורד אברהם היא מיסדת ומפתחת שיטת PRESENT 4 LIFE להובלת תהליכי שינוי רגשי- צמיחה רגשית בתנועה, קינסיולוגית בכירה, עובדת עם פרטניים וקבוצות, מנחת קבוצות בשילוב תנועה ואמנויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב