דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך סוגרים עסקה בלי שהצדדים ישתמשו בכסף ? וכולם ירוויחו ? 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 4293 פעמים ]

לאחרונה פורסם כי חברת הליסינג וההשכרה שלמה SIXT תספק בשבועות הקרובים כ-200 מכוניות אופל קורסה לפרטנר תקשורת -אורנג'. בתמורת תספק מאות טלפונים סלולריים בשווי של 15 מיליון ש"ח זהו ברטר קלאסי במיטבו.

בברטר הקלאסי אתה נותן תפוחים ומקבל תפוזים. אך מה קורה כשאתה רוצה תפוזים, אבל לצד השני יש דווקא אגסים? לא תמיד אתה זקוק בדיוק למה שהחברה האחרת יכולה להציע, נכון, מסיבה זו לא כל עסקות הברטר יוצאות לפועל. כעת מגבלה זו הוסרה וניתן לבצע עסקאות מולטי ברטר.

 עסקאות ברטר (סחר חליפין)  הן מאוד כדאיות, יתרונו הבולט של הברטר הוא האפשרות להימנע מתשלום במזומן, שחרור מהמצוקה בתזרים המזומנים, הקיצוץ באשראי לצד ריבית גבוהה עליו, מונעת מהחברות את הרצון לבצע פעילויות שיווקיות ולמקסם את פעילותן. דוגמא מצוינת היא בחברה להשכרת רכב, יש תמיד כלי רכב פנויים, במקום שהרכב יעמוד בחנייה, הברטר מאפשר לקנות מוצר או שירות אחר: עבודות דפוס, אביזרים לרכב, ריהוט משרדי ועוד. כך גם ברוב העסקים עדיף תמיד למכור עוד מוצרים, עדיף תמורת מזומן - המלך, אך כדאי מאוד במולטי ברטר המלכה. בצורה זו אנו למעשה אוספים את הכסף מהרצפה שלנו מוצר או שירות שכר הוצאנו עליו את כל ההוצאות וכעת יש דרך נוספת למכור אותו.

כיום לאור המשבר הכלכלי והפיננסי מצד אחד והטכנולוגיה המתקדמת המחשוב והאינטרנט מצד שני הביאו ליצירת כלי חדש - מולטי ברטר ולפריחה מחודשת בפעילות הברטר באמצעות חברות המולטי ברטר (כ 500 בארה"ב, 100 באוסטרליה ו 100 באירופה), ארגון הסחר העולמי דווח כי בשנת 2010 בוצעו עסקות מולטי ברטר בשווי 18 מיליארד דולר, וכ-20% מכלל הסחר העולמי מתבצעים באמצעות עסקות ברטר. ההערכות שבארץ היקף הברטר הקלאסי, חברות עסקים ופרטיים (שלא תמיד מדווח לרשויות) מגיע למאות מיליוני שקלים בשנה.

 מולטי ברטר הוא בנק של סחורות ושירותים, אך בניגוד לבנק המספק כסף, הדורש בטחונות וגובה ריבית. במולטי ברטר האינטרנטי, היחיד בישראל, מספר כלים לשימושך אותם תקבל בחינם : קו אשראי ללא בטחונות, חנות וירטואלית, פרסום, חשיפה ללקוחות חדשים ועוד. באמצעות קו האשראי שתקבל תבצע רכישות בזירת המסחר, תציע את המוצרים/שירותים שלך בעזרת החנות הוירטואלית. תמשוך לקוחות פוטנציאלים שמשתמשים במולטי ברטר ותגדיל את המכירות הן בברטר והן במזומן. עסקת הברטר יכולה להיות 100% ברטר ולעתים רק חלקה והשאר - במזומן.

כולם מרוויחים

ברטר קלאסי, אתה מוגבל וחשוף רק למוצרים של החברה שעמה אתה בקשר, זה לא יעיל. רבים גילו כי המולטי ברטר הוא היעיל ביותר וחוקי לחלוטין מבחינה חשבונאית ומס. זו חוויית רכישה נכונה, שקופה, שמחזקת קשרים ותורמת לכל הצדדים. סיטואציה קלאסית של win-win. אין ניגוד אינטרסים, כולם מרוויחים.

עסקות ברטר מאפשרות לנו, בראש ובראשונה, להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו, לקוחות שלא היינו יכולים להשיג בדרך אחרת, להגדיל את המחזור, לחסוך בהוצאות, לשפר את תזרים המזומנים ולהשאיר עוד כסף מזומן בקופה.

אין סוף למוצרים שניתן לבצע בהם ברטר - מציוד משרדי ועד מנוי במועדון כושר לעובדים, ממוסכים לרכב ועד מסכי פלזמה, ממרכזייה ועד שעון ממוקד שמירה. החברים במולטי ברטר, עסקים וחברות מנהלים עסקאות באופן עצמאי באינטרנט. החבר רוכש בזירת המסחר  את המוצרים/סחורות/שירותים שהעסק זקוק להם, אך במקום לשלם בכסף, הוא מציע בזירת המסחר באמצעות החנות הוירטואלית שקיבל את המוצר/שירות שהוא מייצר או מייבא. בדרך זו החבר לא משפר את תזרים המזומנים, משפר רווחיות ונחשף ללקוחות חדשים שמגיעים דרך המולטי ברטר,



שאלות, פניות ולהצטרפות בחינם פנה אל: david@B2Barter.co.il 


למידע נוסף כנס ל  http://www.B2Barter.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב