דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בזק בינלאומי פורסת כבל תת ימי 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 3427 פעמים ]

 

בזק בינלאומי הודיעה כי השלימה את הנחת התשתית בחופי ישראל, במסגרת פרויקט הקמת תשתית תקשורת עצמאית בים התיכון המקשרת בין ישראל, אירופה והעולם. החברה החלה בפריסתו של כבל תקשורת תת ימי בבעלותה המלאה באמצעותו מתעדת להעביר תקשורת נתונים, טלפוניה ואינטרנט מישראל לעולם. בכך, תהיה בזק בינלאומי החברה הישראלית הראשונה המחזיקה ומפעילה כבל תת ימי ומאפשרת הלכה למעשה תחרות בשוק התשתיות הבינלאומית בישראל. 

אתמול השלימה בזק בינלאומי את הנחת התשתית לחיבור הכבל התת ימי בחופי תל אביב. החברה חיברה את המקטע היוצא את ישראל והניחה כבל תת ימי כ-2 ק"מ לתוך הים. בחודש ספטמבר 2011 צפויה ספינת הכבילה התת ימית של חברת ASN- Alcatel Submarine Networks להתחבר לכבל זה ולפרוס אותו במעמקי הים התיכון עד לנקודת הנחיתה שהקימה בזק בינלאומי בעיר בארי שבאיטליה וזאת לאורך של כ-2,300 ק"מ.  באיטליה, יתפצל הכבל בפריסה יבשתית באמצעות חברת Interoute עמה התקשרה בזק בינלאומי לחוות השרתים השייכות לבזק בינלאומי בלונדון, בפרנקפורט ובאמסטרדם.

בזכות הכבל החדש לקוחות יוכלו לגלוש באינטרנט במהירות רבה יותר ולהוריד מידע בנפחים גדולים יותר. זאת ועוד, הכבל החדש שמייד עם הקמתו ישולשו נפחי הקיבולות הבינלאומיות היכולות לצאת את ישראל, יאפשר העברת מידע במהירות של 7.2 טרה ביט לשנייה, השווה להעברת למעלה מ-16,000 סרטי די.וי.די ב-60 שניות. 

חשיבות התשתית הבינלאומית של ישראל הולכת וגוברת עם התפתחות הטכנולוגיה. אין ספק שהכבל החדש שתקים בזק בינלאומי יאפשר מענה אופטימאלי לביקושים ההולכים וגדלים לרחבי פס באינטרנט הקווי, הסלולארי ובשירותי ה-DATA  ללקוחות עסקיים.  על פי הערכות זהירות, הביקוש לקיבולת בינלאומית מישראל צפוי לגדול בכ-33% בשנה בחמש השנים הקרובות, ובכ-20% בשנה, בחמש השנים שלאחר מכן. 

הכבל החדש שהשלמתו צפויה להיות בסוף שנת 2011 וצפוי להיות מבצעי ולשימוש מסחרי כבר ברבעון הראשון של 2012, עתיד לשרת את כל ספקיות ומפעילות התקשורת בישראל ואת הלקוחות הפרטיים והעסקיים של בזק בינלאומי.

כדי לקבל עוד תובנות חשובות, המלצות מעשיות, טיפים שימושיים, אתרים נבחרים וסרטונים מרתקים, הירשם בחינם!!! – www.pcon.co.il/data/abm/abmc.asp?b=1365&z=33

למידע נוסף על קובי שפיבק Bsc., MBA - העורך הראשי של pCon 

בפייסבוק - www.facebook.com/pcon1 

בלינקדין - www.linkedin.com/in/kobyshpivak

 

 

קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמי שעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונה מאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותם אנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהן השלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסם מספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבות בערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהלי המחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב העסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב