דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דילול שיער לגברים בבית השחי 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 895   [ נצפה 5397 פעמים ]

לרוב אנו פוגשים אותם על צג הטלוויזיה ומסך הקולנוע וגם רואים אותם בחדר הכושר. הם נראים לנו יפים, יפים עד מאוד ואנו מעריצים אותם בשל כך ומקנאים במראה שלהם. אולם בתת מודע שלנו, לא נתקנא בהם וזה בשיער שיש להם בבית השחי. כמה שיהיו יפים ומושכים, שיער רב בבית השחי יכער אותם, אז בבקשה מכם עורכים ובמאים באשר אתם, בבקשה לא להראות לנו את בית השחי שלהם והכוונה היא לבית השחי של הגברים, היות ובית השחי של הנשים מזמן כבר מטופח.

 

ישנם גברים שמונעים מעצמם מלהרים את הידיים. למה? בגלל שבית השחי שלהם עם שיער ולפעמים שהם מתאמנים השיער גם מלא בזיעה קיצפית, דבר שמעלה צמרמורת וחלחלה. יש שמתאמנים בחדר כושר בהרמת משקולות ויש שרגילים לשחק מטקות בעונת הקיץ בחוף ומאז שהתחילה האופנה להסרת שיער שהביאה אותנו לרף של דברים נכונים, יפים וראויים, הם התחילו להתבייש בשיער שיש להם בבית השחי. לכן אם אתה גבר שיש לו בבית השחי שיער כדאי לך לבצע הסרת שיער בבית השחי או, אם במידה וקשה לך עם זה, באפשרותך לדלל את כמות השיער, בפרט אם צבע השיער שלך הוא שחור.

גברים בלי שערות בבית השחי לא הופכים לנשיים יותר, אלא הופכים להיות אסתטיים יותר. בל נשכח שנשים אוהבות לשים את ראשיהן ולהתכרבל תחת זרועותיהם של הגברים. ושם כמובן רצוי מאוד שיהיה נקי ושגם יריח טוב ובפרט שכמות השיער תהיה דלה.

 

באופן יחסי לשאר האזורים האחרים שבגוף, אזור בית השחי שעיר יותר ובנוסף הוא מכיל, גם בלוטות זיעה וגם בלוטות חלב. המקום חוגג בהפרשות של חומצות זיעה ומדיף ריח חריף ודוחה. בלוטות החלב שבבית השחי מפרישות חלב. חלב הוא חומר שומני שנועד לשמור על התנדפות הלחות של העור וגם לאזן את החומציות של העור. רמת החומציות בבית השחי חשובה מאוד, מכיוון שהיא מונעת מחיידקים להתנחל על העור ולפלוש לגוף. הפתוגנים הם חיידקים רעים ושליליים והם אוהבים סביבה חומצית גבוה (בסיסית) ושה PH שלה גבוה. הפרשת החלב מורידה את רמת החומציות לדרגת PH נמוכה, שלא מתאימה לפתוגנים. באזור שמתחת לבית השחי נמצאות בלוטות לימפה שתפקידן לסנן גורמי תחלואה הנמצאים במחזור הדם, לכן, חשוב שבאזור שמצויות בלוטות לימפה, הקשורות למערכת החיסון וההגנה של הגוף, לא יהיו מזהמים. דילול שיער בבית השחי מקטין באופן משמעותי את הופעת הבקטריות ואת הזיהומים.

 

מערכת הלימפה Lymphatic System מכילה מערכת רב נימית סבוכה, בעלת צינורות דקיקי דפנות. הסבך של הנימים נראה כמו פלונטר אחד גדול ומזכיר מראה של קשרים רבים ולכן אין אומרים ברפואה בלוטות לימפה, אלא קשרי לימפה - פשוט כל הפלונטר הזה יוצר גודש ובליטה. מבנה של קשר יוצר פני שטח גדול מאוד של נימים. עובי הנימים הדק מאפשר מעבר של חומרים בין פנים הנימים החוצה ולהיפך.

הנימים שמוליכים דם נקי וצבוע בצבע כחול בשרטוטים מכונה "דם כחול" – "דם של מלכים", שמגיע מהלב נקראים נימים עורקיים והם מחוברים עם הנימים שמוליכים דם משומש שמכיל פסולת וצבוע בצבע אדום בשרטוטים ונקראים נימים ורידיים. בנקודת החיבור של שני סוגי הנימים מתבצע חילוף חומרים – מטבוליזם. התאים הלבנים שנמצאים בדם שייכים לסוג תאים שמגנים עלינו ובאזור של קשרי הלימפה כמותם גדול יותר. במידה וישנו זיהום בדם רמת הפעילות של התאים הלבנים באזור גדלה ולכן המקום מכיל יותר דם וזה גורם לנפיחות. לרוב, נפיחות בקשרי לימפה יכולה להעיד על זיהום, או על בעיה רפואית כלשהי.

 

הסרת שיער בלייזר בבית השחי עלולה לגרום לנפיחות כתוצאה מזיהום עקב פעולת הגילוח המחויבת בטיפולי לייזר.

פעולה של גילוח שיער באזור בית השחי מסירה תאי עור וגודמת את הנקבוביות המוליכות את השיער החוצה. השיער שיוצא מהנקבוביות אינו יוצא בזווית ישרה, אלא בזוית חדה והשיער שיוצא שוכב על העור, כאשר גם הנקבוביות באותה הזווית מטפסת וסוגרת עליו. כשהסכין מחליקה על פני העור היא מחליקה כנגד לכיוון השיער וכנגד לכיוון הנקבוביות ולכן הסכין קוטמת את חלקן העליון של הנקבוביות. דרך פרצת החתך של הנקבוביות חודרים חיידקים פתוגניים, הממתינים לשעת כושר זו, אל תוך הגוף ושם הם חוגגים. חדירתם מעלה את רמת הפעילות של סינון הדם בקשרי הלימפה שגורמת לנפיחות.

פתרון למניעת נפיחות הנגרמת כתוצאה מזיהום הוא לגלח את בית השחי עם כיוון צמיחת השיער, או לבצע טיפולי הסרת שיער לצמיתות בשיטת IPL.

 

הסרת שיער בבית השחי גורמת לתהליך כיווץ הנקבוביות שהכילו בעבר שיער, עד להסגרות ולאטימות מוחלטת של הנקבוביות. לאחר אטימתן של הנקבוביות, כתוצאה מחוסר שימוש ומחוסר פעילות באזור, חלה ירידה משמעותית גם בכמות הזיעה המופרשת על ידי הגוף לאזור זה וגם ירידה של זיהומים שנגרמו על ידי חדירת פתוגנים דרך הנקבוביות.

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב