דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילות טו באב - הרצאות סדנאות רעיונות לערב יום האהבה 2012 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 7333 פעמים ]

לכל הרווקים והרווקות, הנשואים והנשואות שמחפשים/ות רעיונות לפעילות טו באב. לפניכם מגוון של הצעות להרצאות וסדנאות לערב חג האהבה לשנת 2011. בחרו את ההפעלה שהכי מדברת אליכם.

כיצד הכול התחיל

ישנם מספר אזכורים לחג האהבה במקורותינו. אחד המשמעותיים מצוין כבר בספר שופטים וכך היה. שבט בנימין כמעט נכחד כתוצאה מנדר שהפעילו כנגדו שאר שבטי ישראל כך שבנותיהם לא יתחתנו עם בני בנימין. הפיתרון שנוצר הוא חג האהבה שנחגג בשילה שבה יכלו צעירי שבט בנימין "לחטוף" את אחת מהבנות שחיללו בכרמים.  

ההבדל בין גברים לנשים - כמו יד ימין ליד שמאל

כולם יסכימו כי עולמו הרגשי של הגבר שונה במקצת מעולמה הרגשי של האישה. אחד מההבדלים לכך מתבטא בבולטת כיסו של הגבר. אם למשל את רואה גבר שמדבר עם יד ימין בעוד היד השמאלית שלו תקועה בכיס מכנסיו תדעי שזאת תנועה די אופיינת לגבר מדוע - היד הימנית מושפעת מהמיספרה השמאלית האחראית על פרטים, עובדות, לוגיקה, שפה, מתמטיקה לכן לא מעט פעמים ניתן לראות כיצד היד הימנית הופכת לדומיננטית והיא מופעלת יותר בזמן הדיבור אצל הגבר. לאומת זאת היד השמאלית מושפעת מהמיספרה הימנית האחראית על רגשות, תחושות, אסוציאציות, דמיון. כיוון שלאורך שנים חונכו הגברים לשלוט על רגשותיהם הדבר התבטא בכך שהיד השמאלית "נדחפת"לפתע לכיס השמאלי במכנסיהם במהלך שיחה או בזמן  מובכה.

כשהאישה אומרת "אנחנו צריכים לדבר"

אין כמו משב רוח מרענן כאשר בת הזוג שלך אומרת את המשפט הבאה "אנחנו צריכים לדבר". הדבר מתחבר למשפט נוסף כגון "אנחנו בהריון". המושג "אנחנו" מייצג את השלמות, ההרמוניה, ומתאים מאוד לתפיסה הקדמונית שבה לפני אלפי שנים האישה הייתה מלקטת, אחראית על גידול הילדים וחייתה בקבוצה עם שאר חברותיה.

כשהגבר אומר "אני צריך שקט ממך"

בהיסטוריה הרחוקה הגברים במקום ללכת למשחק כדורגל היו הולכים לצוד ולכן היו צריכים להיות בשקט ולצפות מהיכן האנטריקוט יבוא. סימנים למנהיג העתיק ניתן למצוא בפארקים בימי שבת ובחג העצמאות שבו גברים צולים את האנטריקוט בדומה לאינסטינקט של כלב לחפור בור באדמה ולהסתיר את העצם. והנשים.. בזמן שהגבר שורף את הבשר הן משגיחה על הילדים. איך שהדברים השתנו במהלך האבולוציה.

רעיונות לפעילות בערב ט"ו באב

עצם המושג חג האהבה מאחד גם גברים וגם נשים, גם אם התפיסה של "לעשות אהבה" לעיתים שונה בין המינים. לפניכם מספר אטרקציות לפעילות מדליקה ומאחדת.

סדנת גרפולוגיה

פענוח חתימות בזוגות, שרבוטים ויצרים, כתיבת ברכות ואיחולים וציורי עצים וענבים.לפוריות. סוד האותיות של האדם המאוהב, הגבר "החופר", האישה האנליטית. כיצד מתבטא הזוגיות במילים ובמשפטים על פי גרפולוגיה.

סדנת שפת גוף

פלרטוט בין גברים לנשים, שפת גוף בין המינים, רושם ראשוני חיובי בדייט, משחק לבדיקת אמת ושקר, תדמית של אישה ותדמית של גבר. משחקים לחיזוק הקשר והאינטימיות.

סדנת יוגה צחוק

לצחוק על ההבדלים שבין גברים לנשים, משחקי צחוק, מעגלי צחוק, קריאות צחוק, תחרויות צחוק שיאחדו יעצימו ובעיקר יגרמו ליפול על הרצפה מצחוק.

סדנת אימפרוביזציה

זוגיות בפנטומימה, לבטא אהבה דרך ג'יבריש, משחקי החלפת תפקידים, לתקשר דרך גוף ותנועה. משחקי אסוציאציה בדגש על יום האהבה.

סדנת משחקים

משחקי זוגיות, משחקים בקבוצות, משחקי ילדות, משחקי שירה, משחקי חשיבה, תחרויות בין זוגות. המטרה היא חיבור לחלק הילדי

סדנה משלובת

הסדנה האולטימטיבית והמגוונת ביותר לערב חג האהבה שפועלת במתכונת מיוחדת כשעורכים פעילות לעובדים . חלק ראשון גרפולוגיה וזוגיות, חלק שני שפת גוף בדייט, חלק שלישי משחקי צחוק וכיף. (ניתן להוסיף משחקי הכרות ).

לקבלת רעיונות ועצות נוספים ניתן להתקשר לטלפונים הבאים : משרד 03-5590868 או לנייד 050-5711160

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב