דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההתמודדות עם חוסר נסיון תעסוקתי לאחר תואר אקדמאי,לימודי תעודה 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2905 פעמים ]

התחרות בין חברה לחברה  גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי , מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה. 

 המציאות של היום  שגם עם תארים אקדמיים זה לא יתן לך שום הבטחה להשיג עבודה בקלות כמו שהיה פעם לפני כמה עשורים,תואר אקדמאי הוא רק אחד הגורמים אשר ישכנעו את המעסיק להעסיק אותך.

 תהליך חיפוש העבודה השתנה במהלך -20 השנים האחרונות. למרות ההתפתחות הטכנולגית של האינטרנט שהקלו את הגישה להצעות עבודה פנויות, התחרות עבור כול משרה פנויה גברה ועל מחפשי עבודה להראות בראיון עבודה יותר ויותר תכונות טובות ויכולות גבוהות.

 התחרות בין חברה לחברה  גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, והדרך להתמודד עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים  עליך להתמחות במקום רלוונטי או בשכר מינימום או דרך עבודה התנדבותית.

 למה? כי כל ניסיון יגדיל  את כישוריך מול המעסיק הפוטנציאלי ויראה שאתה אדם פעיל,ומתעניין .

 

הכישורים הטכניים שלך הם גורם חשוב נוסף מעסיקים רבים מצפים ממחפש העבודה שלפחות ידע איך להשתמש במחשב ובתוכנותיהם כמו-word,Office של מיקרוסופט .

 

ולבסוף, תכונות אישיות שלך יעשו את ההבדל בינך לבין מועמדים אחרים לתפקיד מעסיקים מצפים מרואיין להראות פוטנציאל מנהיגות, יכולות תקשורת ומשא ומתן, יכולת למצוא פתרונות טובים לכל בעיה.

קורות החיים שלך לא יכולים להציג את זה בשלמות, אבל ראיון עבודה או בדיקות פסיכומטריות,מבחני מיון,אבחון גרפולגי הם בהחלט כלים מקובלים בגיוס עובדים.

 

 

כל מעסיק מחפש מועמד לתפקיד שרצוי שיהיה עם תכונות אלו אם אין באפשרותך להראות את זה מסיבות כמו ביישנות,חוסר נסיון  אל תדאג, יש מספר שיטות לשיפור-

התמודדות עם ביישנות

אם אתה אדם ביישן, או אפילו לא כל כך טוב ביחסי אנוש, אתה צריך להתאמן כדי להפוך לטוב יותר על מנת לשפר את פעילות תקשורת בעל פה ובכתב, הדבר הפשוט לעשות הוא לקרוא מאמרים על כך ולתרגל עם אחד החברים שלך.

התמודדות עם חוסר נסיון

אם אין לך שום ניסיון עבודה משמעותי בתחום הפעילות של המעסיק, אתה צריך להדגיש כל עבודה או פעילות שהיית שותף אליה הדגש התמחות או עבודה בפעילות התנדבותית מעברך.

לסיכום

תמיד להציג תדמית מקצועית של עצמך, שימו לב לאופן הלבוש, לאופן שבו אתם מדברים ,על הדרך שאתה מתנהג, זכור כי המעביד גם לוקח את תכונות הללו בחשבון.

כאשר אתה מגיע לראיון עבודה, הגדש את המיומנויות שלך, הראה גמישות, אמביציה ונחישות, מעביד תמיד ירצה לשכור אדם שהוא פעיל, נחוש שמוכן לפתור את הבעיות במקום להימנע מהם.

גיוס עובדים לחברה  או לארגון  נעשה בעזרת שימוש פרסום מודעות דרושים,  אתר אולפרי מאפשר פרסום דרושים חינם,צפייה בהצעות עבודה בחינם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב