דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אונליין אופליין : אפליקציה חדשה שתכניס אתכם לסרטים 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2759 פעמים ]

הן הבית הפרטי שלכם והן בית העסק (לעצמאים שבינכם) בהם אתם מבלים חלק בלתי מבוטל מזמנכם ראויים לכל הגנה, וזאת על שום הערך הסנטימנטלי הרב שהם מהווים עבורכם. על מנת שתוכלו להגן על הנכסים היקרים שלכם בצורה הטובה ביותר – מציע לכם השוק מגוון רחב של מערכות מיגון. במאמר שלפניכם נציג מספר אמצעי מיגון אשר יהפכו את הנכסים שלכם למבצר בלתי חדיר.(מאבק בהשתלטות על נכסים)

סורגים וגדרות – אף על פי שאינה דיגיטלית זוהי מערכת המיגון הראשונה והבסיסית ביותר בה תוכלו לעשות שימוש. התקנתם של סורגים ואו גדרות תקשה על המעבר הפיזי לשטחו של בית העסק ואו לזה של ביתכם הפרטי, וזאת בנוסף לקושי לראות מה מתרחש בחדרי חדרים.

אזעקות – על מנת לשדרג מעט את ההגנה על הנכסים החשובים ביותר שלכם יהיה עליכם להתקין מערכת אזעקה מקיפה אשר תתריע באופן מיידי על כל ניסיון חדירה לביתכם או לבית העסק שלכם. היתרון הגדול ביותר של האזעקות הוא החיסכון בכסף – אל מול עלות כוח האדם הכרוכה בשמירה על שטח הבית. בנוסף, חשוב לזכור כי בניגוד לשומרי הסף האנושיים אשר נוטים באופן טבעי לעייפות פיזית ומנטלית אשר עלולה להקשות עליהם בזיהוי פריצה – האזעקה לא נמה לעולם ופועלת בכל עת.

מערכות אינטרקום – מערכות האינטרקום שתתקינו בביתכם או בבית העסק שלכם תאפשר לכם לראות את פניהם של האנשים המבקשים לחצות את סף דלתכם. זיהוי מוקדם וברור של האורחים הוא צעד חשוב מאין כמוהו במניעת הפריצה הבאה.

מצלמות אבטחה – זוהי במידה רבה גולת הכותרת של מערכות האבטחה והמיגון השונות. התקינו בביתכם הפרטי ובבית העסק שלכם מצלמות אבטחה במעגל סגור אשר יעקבו אחר כל תנועה במסדרונות הנכס. הקפידו לכסות את כל "הנקודות הבעייתיות" לרבות כל הכניסות והיציאות. דאגו לרכוש מצלמה אשר תציג את כל המתרחש באיכות הגבוהה ביותר ולבסוף, אל תהססו להשקיע סכום נוסף ברכישתה של מצלמה דיגיטלית אשר בתוצריה תוכלו לצפות באמצעות חיבור לרשת האינטרנט מכל מקום בעולם ובכל זמן נתון.

חיישני תזוזה – חיישני התנועה הם בבחינת הדור הבא של מערכות המיגון והאבטחה. באם אתם סבורים כי בית העסק שלכם או ביתכם הפרטי נתון בסכנה גדולה – תוכלו להשתמש בחיישני התנועה אשר יתריעו בפניכם על כל תזוזה חריגה מהרגע בו תפעילו את החיישנים. אין ספק כי מדובר בתענוג יקר אך חשוב לזכור כי מדובר באופציה משתלמת ביותר עבור מי שחייו האיישים ונכסיו העסקיים יקרים לו עוד יותר.

לסיכום,(ייעוץ בטחוני) בכל הנוגע לשמירה על חייכם מחד ועל משאביכם העסקיים מאידך – הזהירות הינה מעל הכל. הכסף הופך למשני ככל שמדובר בדברים המשמעותיים ביותר מבחינתכם. אשר על כן, דאגו למגן את עצמכם בצורה הטובה ביותר תוך הקפדה על התייעצות מוקדמת עם חברת אבטחה בעלת מוניטין וניסיון ארוך שנים.

FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי.לפרטים נוספים: http://www.frameme.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב