דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינויים בתרבות הספא בתל אביב 

מאת    [ 28/06/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1631 פעמים ]

שינויים בתרבות הספא בתל אביב

עוד לפני עשרות שנים מעטות אך לפני מספר שנים,הדימוי של כל תחום מרכזי העיסוי והספא בתל אביב , ובארץ בכלל,  היה שלילי והתקשר, אינטואיטיבית, עם פשע ופלילים הדימוי הציבורי של מכוני הספא בתל אביב היה שלילי. כיום, תחום הספא והעיסוי מקבל מקום של כבוד בתחום הרפואה הקונבנציונאלית והמשלימה כיום גם הרפואה המסורתית מכירה בחשיבות העיסוי כאמצעי טיפולי ראוי. מכוני ספא בתל אביב המספקים שירותי עיסוי מקצועיים, ייעוץ משלים לרפואה המסורתית ואפילו מרשמים לתרופות טבעיות לבעיות רפואיות שונות מכוני ספא בתל אביב מספקים אופציות טיפוליות מגוונות לבעיות שונות , הופכים לטרנדיים ולבון טון בכל הקשור לקהילת העסקים, הרפואה והציבור הרחב זוכים לפופולאריות הולכת וגואה בקרב ציבור רחב. ניתן אף לומר שבתי חולים רבים כבר מעניקים טיפולי ספא במסגרת שירותי בית החולים עצמו רופאים ומטפלים מפנים מטופלים הסובלים מבעיות אורטופדיות ואחרות למכון ספא לצורך טיפולים.

הספא מספק, מעבר להיותו מקום מקצועי לטיפולים רפואיים, גם אמצעי להרגעת מתחים ולחצים יותר מהיות הספא מקום מקצועי לטיפולים רפואיים, מהוא משמש גם למטרות אישיות וחברתיות בעזרת מעסים ומעסות מנוסים, המוכשרים לכך במכללות ובאקדמיות מקצועיות, ופועלים במגוון שיטות עיסוי החל מעיסוי מסורתי וכלה בשיאצו ורפלקסולוגיה מכללות לרפואה משלימה מכשירות מעסים ומעסות מקצועיים במגוון תורות עיסוי . תוכלו לזהות מעסים מקצועיים במכוני spa בתל אביב על ידי תהליך פשוט של דיאלוג לגבי סוג העיסוי והטיפול המתאימים לכם באופן אישי חיוני לבדוק את מקצועיותו של המעסה לפני תחילת התהליך הרפואי.

ספא בתל אביב, כמטרופולין העסקי והחברתי הגדול ביותר בישראל היקף פעילות מכוני הספא בתל אביב, כיאה למוקד התעסוקתי הגדול בארץ, מהווה את מוקד העניין של בוגרי המכללות השונות של הרפואה המשלימה בישראל ורבים מהם מגיעים לעיר הגדולה על מנת להשתלב במכונים הקיימים או לפתוח מסלול עצמאי הרבה מבוגרי לימודי הרפואה המשלימה מגיעים לתל אביב להשתלב במכוני הספא. מקומות עבודה רבים כבר הבינו כי דרך מצוינת להיטיב עם העובדים חדרי טיפול וספא הם מזמן חלק מהנוף בחברות הייטק ישראליות מובילות,  בשמירת המוטיבציה שלהם לעבוד ולהגשים את היעדים המוצבים בפניהם ובכלל למקסם את יעילותם בשעות העבודה כגורם מתמרץ לטובים ביותר לרצות לעבוד דווקא שם, היא לשלוח אותם לספא בתל אביב או להביא מעסים לעסק עצמו, כך שהעובדים ייהנו משעה של התרגעות והתרעננות במהלך יום או שבוע העבודה בארה"ב המעסיקים מעודדים קבלת עיסוי מרענן ומרגיע במהלך יום העבודה לשם הגדלת התפוקה והפעילות.

אין ספק כי השינוי שחל במעמד העיסוי והמסאז' הרפואי במכוני הספא בתל אביב הוא שינוי מבורך עיסוי וקבלת מסאז' במכון ספא הוא כיום עניין לגיטימי לחלוטין, וראוי כי הדימוי הציבורי יהיה גם הוא דימוי חיובי ויהפוך את הביקור באותם מכונים לדבר שאותו ניתן לעשות בריש גלי ובגלוי, ולא בהיחבא ותוך הזדקקות להסברים, תירוצים והתנצלויות. מהיום כבר לא מרגישים טוב רק אחרי הטיפול בספא בתל אביב אלא כבר ברגע ההחלטה והחיוך המזמין של המעסה החביב והחייכן.

מרפאת שיניים  השתלות שיניים מומחי שיניים שיקום הפה טיפולי שיניים בחולון מדריך יוגה בכל הארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב