דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: קייטרינג בשרי כשר 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2662 פעמים ]

החגים כבר מאחורינו וכמו שסיפרתי לכם בפעם שעברה את שבועות חגגתי עם הרבה מאוד בשר. עד ראש השנה יש עוד זמן רב, לכן ישנה נטייה לחשוב שלא יהיו חגיגות מיוחדות בקרוב, אך כמובן שלא כך הדבר. את חודשי הקיץ החמים תמיד ניתן לחגוג עם ים, בריכה, בשר על האש ועוד המון אופציות ורעיונות.

והאמת היא שהחגיגה הבאה שאשתתף בה קרובה מאוד. החלטנו בעבודה על קיום אירוע לעובדים וכמובן שאני לוקח על עצמי את ניהול האירוע ולא סומך על אף אחד. באירוע כזה צריך בעיקר בשר, בנוסף לדברים נוספים שיגרמו לעובדים ליהנות כמו קריוקי, מוזיקה, הופעה ועוד הפתעות. 

בגלל שאני רוצה להיות עם העובדים שלי וליהנות יחד איתם החלטתי שלא אני אכין את הבשר על האש. לא הייתה לי התלבטות רבה איך לעשות זאת, לאחר מחשבה קצרה החלטתי ללכת על קייטרינג, כמובן שהכוונה היא קייטרינג בשרי. אצלנו בעסק יש גם עובדים דתיים ועובדים שחשובה להם הכשרות ולכן חשוב לי לבחור בקייטרינג כשר.

עשיתי בדיקה יסודית, ניסיתי למצוא חברות קייטרינג שמספקות שירותי קייטרינג כשר, בשרי וכמובן שיהיה איכותי וטעים. במקומות רבים שבדקתי את השירותים המוצעים מצאתי קייטרינג בשרי לא כשר, או קייטרינג כשר שלא מספק ארוחות בשריות. בסופו של דבר הצלחתי למצוא מספר חברות קייטרינג שמתמחות גם בקייטרינג בשרי וגם בקייטרינג כשר.

בחנתי את ההצעות מאותן חברות קייטרינג לאירועים ובסופו של דבר ללא היסוס מיוחד ההחלטה נפלה והבחירה הייתה בקייטרינג של אל גאוצ'ו. מדובר על שילוב של קייטרינג בשרי, שהוא גם קייטרינג כשר והכי חשוב מדובר על הבשר הכי איכותי, עסיסי וטעים שיש, ולעובדים שלי הרי מגיע את הטוב ביותר.

סיכמתי עם הקייטרינג של אל גאוצ'ו על התפריט שיהיה באירוע שכמובן יכלול הרבה מאוד בשר – נקניקיות צוריסוס, בשר אסאדו, סטייק אנטריקוט, סינטה ועוד. אין לי ספק שהעובדים שלי הולכים ליהנות מהערב הזה וכמובן שגם אני. מה צריך באירוע חברה, אם לא בשר בכמויות בלתי מוגבלות? אני ומרבית העובדים שלי נסתפק בסטייק אנטריקוט, או כמה סטייקים ובשר אסאדו. וכשמדובר על בשר איכותי אין בכלל ספק שהאירוע יהיה מוצלח.

אתם היחידים שיודעים על האירוע הזה, לעובדים עדיין לא סיפרתי. אתם גם היחידים שיודעים מה הולך להיות בחגיגה הזאת, או לפחות חלק ממה שיהיה שם. לעובדים לא אספר כלום, הכל יישאר בגדר הפתעה. לא אספר להם עם התפריט שיהיה באירוע, למרות שמההיכרות שלהם איתי הם יכולים לנחש שיהיה בו המון בשר. הם גם מכירים את אהבתי הבלתי מוגבלת לסטייק אנטריקוט, אז הם בוודאי יהיו בטוחים שיהיו הרבה סטייקים בערב הזה.

את שאר ההפתעות שהולכות להיות בערב הזה לא אגלה אפילו לכם, אני רק יכול להגיד שיהיו הפתעות מדליקות ביותר. על הבשר לא הייתה לי בעיה לספר כי בינינו, העובדים שלי מכירים אותי ויודעים שאין סיכוי שיהיה אירוע כלשהו ללא בשר. אבל מהחשש שמישהו מהם יקרא כאן לא אוכל לחשוף את שאר ההפתעות. אולי בעתיד אספר לכם מה היה שם, אם זה יעבור את אישור הצנזורה...

 

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב