דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: בשר ביום ירושלים 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2388 פעמים ]

 

יום ירושלים הוא יום חג לאומי בישראל, שנקבע לציון איחודה של ירושלים, בירת ישראל. ואיך חוגגים את יום ירושלים, אם לא בירושלים עצמה? וכמו שאתם כבר יודעים ומכירים אותי, יום חג בשבילי ובשביל חבריי הוא יום שנחגג עם הרבה בשר

אז השנה החלטנו שמזמן לא בילינו בבירת ישראל והחלטנו לנצל את יום ירושלים ולנסוע לטייל בעיר. במסגרת הטיול שלנו נבקר כמובן במקומות האהובים על כל ישראלי, הכותל, מוזיאון ישראל והכנסת. ובנוסף, חיפשנו מסעדה בשרית כשרה וכמובן שללא היסוס החלטנו על מסעדת אל גאוצ'ו בירושלים כמסעדה שתספק לנו את מנת הבשר לה אנו זקוקים.

ישנן הרבה מסעדות בשר והרבה מסעדות כשרות, אבל מסעדה בשרית כשרה וטובה, שבה יש בשר איכותי וטעים, זאת כמובן רק אל גאוצ'ו ולכן לא היו לנו כלל ספקות. לאכול סטייק אנטריקוט, אסאדו או כל סוג בשר אחר, צריך לאכול רק במסעדה בשרית שזאת ההתמחות שלה. אנחנו אוהבים בשר, אבל חשובה לנו מאוד האיכות שלו ולא בכל מסעדה בשרית מגישים בשר איכותי לצערנו. ויותר מזה, בשר במסעדות כשרות במקרים רבים הוא לא מספיק איכותי ולא מספיק טעים. לכן החלטנו לא לוותר על המקום המוכר והטוב כל כך, רשת מסעדות הבשר של אל גאוצ'ו.

אחרי שבחרנו במסעדה בשרית כשרה בירושלים ואחרי שסגרנו את עניין ארוחת הצהריים הבשרית שלנו בירושלים ישבנו וחשבנו למה לא לצאת לטיול כבר יום לפני. וכמובן שחובבי טיולים שכמותנו לא יתנגדו לכך ולכן החלטנו שכבר בצהריים שיקדמו ליום ירושלים נצא לטיול בשטח ונלון לילה באוהלים. זאת חוויה שכל אחד צריך לחוות פעם בתקופה, לצאת לשטח עם חברים טובים, ליהנות מהשקט והאוויר הנעים, אין יותר טוב מזה.

ואם טיול שטח, אז איך אפשר בלי בשר על האש? גם כאן לא באמת היה דיון, הייתה ישר הסכמה. עכשיו נשאר רק לקנות בשר משובח לפני היציאה לטיול, אני מאמין שנלך בעיקר על נתחי אנטריקוט, סינטה וקצת נקניקיות צוריסוס. אחד החברים הבטיח להביא גם בשר אסאדו משובח ואנחנו בהחלט סומכים עליו בעניין זה, אז נראה לי שאנחנו לחלוטין מסודרים. בשטח כבר נחליט מי הפעם יהיה אחראי על האש ועל צליית הבשר.

בשורה התחתונה אנחנו כבר סגורים לחלוטין לגבי החגיגות של יום ירושלים. נתחיל אותן יום לפני בטיול שטח, עם הרבה בשר איכותי על האש. נמשיך את החגיגות בטיול בעיר הבירה ונסיים אותן כמו שצריך בארוחת צהריים במסעדה בשרית כשרה, מסעדת אל גאוצ'ו, עם המון נתחים של סטייק אנטריקוט ובשר אסאדו משובח. 

 

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב