דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבותם של שערים חשמליים 

מאת    [ 21/06/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 16043 פעמים ]

בסרטי הרפתקאות ואבירים, אנו תמיד רואים טירות מפוארות בעלות שערים מתרוממים או נפתחים קדימה, וזאת על ידי מנגנונים כבדים ומורכבים, בעלי משקולות וחבלים. פתיחתם וסגירתם של מנגנונים אלו היו עבודה של ממש, שדרשה כוח פיזי רב, לעתים של יותר מאדם אחד. לו היו טירות שכאלו היום, בשנות האלפיים, העבודה היתה קלה מתמיד – וזאת בזכות שערים חשמליים. כי מה שבעבר הופעל בכוח, מופעל כיום בלחיצת כפתור, בשלט רחוק, או אפילו על ידי חיוג מהיר בטלפון הסלולארי (שלא לדבר על שערים אוטומטיים, שבהם אין אפילו צורך בכל אלו) – בלי מאמץ פיזי ולו קל שבקלים. והכל הודות לקיומם של שערים חשמליים.

 

שערים חשמליים בכל מקום ולכל מטרה

 

כיום הפכו שערים חשמליים כה נפוצים, שניתן לראות אותם בכל מקום כמעט, כולל במגזר הפרטי. שכיחותם זו היא לא רק הודות למחירים הנוחים יותר מבעבר וההתפתחות הטכנולוגית, אלא גם הודות לגיוון הרב בסוגי השערים החשמליים, המאפשרים את התאמתם לצרכים שונים, למגבלות מקום והתקנה מגוונות ולמבחר עלויות כלכליות הנוחות עבור כל צרכן וצרכן.

 

למגרשי חנייה גדולים, למשל, מותאמים שערים אוטומטיים. אלו חוסכים בכוח אדם, שכן ניתן לשלב אותם עם מערכת של כרטיסי חנייה (כולל מערכת תשלום), ואזי בהעברת הכרטיס הנכון השערים האוטומטיים נפתחים מיד באופן אוטומטי, ללא צורך בהתערבות אנושית.

 

בכניסה ליישובים כגון מושבים וקיבוצים לרוב נהוג להשתמש בשערים נגררים. לרוב לצרכים שכאלו מדובר בשער רחב יחסית, שכן מדובר בחסימתו של כביש כניסה בעל שני נתיבים לפחות. שערים נגררים נוחים לחסימת פתח רחב שכזה, ואוטמים אותו בצורה יעילה יותר ממחסום מתרומם כגון שער זרוע (שאותו הולכי רגל עוקפים בקלות, והוא גם ניתן לפריצה בהתנגשות, בניגוד לשערים נגררים שהינם מאסיביים יותר).

 

שערים נגררים, בשל המאסיביות שלהם, הם גם פופולאריים בשימוש בכניסה למוסדות שונים – שכן הם הרבה יותר יעילים בחסימה.

 

מחסומי זרוע, לעומת זאת, הם סוג של שערים חשמליים הזוכים לפופולאריות במגרשי חנייה פרטיים של בניינים משותפים. זאת הודות להתקנתם הקלה והפעלתם הקלה לא פחות. לאחרונה התאפשרה הפעלה זאת על ידי שימוש במכשיר הסלולארי על פני שימוש בשלט רחוק – דבר נוח פי כמה, שכן כיום כל אחד מחזיק בטלפון סלולארי (כך שאין צורך להנפיק כמות שלטים רחוקים עבור כל הדיירים), מה גם שמכשיר זה תמיד נמצא איתך, בניגוד לשלט הרחוק שלעתים נשכח מאחור.

 

במילים אחרות – לנוכח הגיוון הרב בענף השערים החשמליים והאוטומטיים, קל היום להתאים שער חשמלי עבור כל צורך, כל מקום וכל כיס. אולם יש לזכור כי על השערים החשמליים שאתם מתקינים לעמוד בתקני בטיחות ולהיות איכותיים – וזאת על מנת שימלאו את תפקידם כיאות, כמו גם לא יסכנו את המשתמשים בהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב