דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אף פעם לא מאוחר 

מאת    [ 17/06/2011 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 3497 פעמים ]

 

אף פעם לא מאוחר לעשות מה שאתה אוהב לעשות, רוצה לעשות, חולם לעשות. אף פעם לא מאוחר להיות מי שאתה רוצה להיות, שואף להיות, חולם להיות.

כולנו נולדים עם כישרון מסוים - אחד אוהב לרקוד, השני אוהב לשיר, השלישי עושה דברים מדהימים מעץ, הרביעי יודע להכין אוכל טעים. לכל אחד מאיתנו יש כישרון, כלי, מתנה, לא משנה איך נגדיר את זה.

אבל השאלה היא מה אנחנו עושים עם המתנות שלנו שאלוהים נותן לנו, איך אנחנו משתמשים בהם ואם אנחנו משתמשים בהם בחיים. הרי לא סתם ניתנים לנו הכישרונות האלו. מטרתנו בעולם הזה לשרת אחד את השני ואת העולם כולו על ידי כך שנגשים את עצמנו ואת החלומות שלנו בעזרת אותם הכישרונות שאלוהים נותן לנו.

כשאנחנו ילדים קטנים, אנחנו חולמים להיות זמרים, שחקנים, רופאים, ציירים או כל דבר אחר, אבל עם הזמן החלום דועך עד שבשלב מסוים של החיים אנחנו שוכחים שהוא בכלל היה קיים. אנחנו כבר לא מאמינים שזה אפשרי עבורנו. מכיר את המשפט- "אני כבר זקן מדי" ,"פעם חלמתי, עכשיו כבר מאוחר" או "יש לי משפחה לפרנס, אין זמן לזה" או מלא תירוצים אחרים.

אני אומרת שאף הוא שאף פעם לא מאוחר להתחיל לעשות את מה שאנחנו באמת אוהבים לעשות ולהגשים את החלומות שלנו.

אני רוצה לשתף אותך בסיפור של אבא שלי.

אבא שלי נכון להיום בן 61. הוא נולד עם כישרון מדהים של יכולת לצייר. אבל אף אחד לא דחף אותו לפתח את הכישרון. ההורים שלו  אמרו לו שעדיף שהוא ילמד רפואה כי כצייר הוא לא ישיג הרבה בחיים. רפואה זה מה שאבא למד, אבל לעולם לא התעסק בה. כי זה לא נתן לו את הסיפוק, את ההגשמה העצמית שלו.

מאז הוא למד להיות שען, פתח עסק, עבד בכל מיני עבודות. עד שיום אחד, הוא כבר הרגיש יותר מדי מאוכזב, משהו לא הולך. כשאין אושר פנימי, אנחנו מרגישים מדוכאים,לא מוגשמים ולא מאושרים

ידעתי שאבא יודע לצייר אבל לא ידעתי שהוא יודע לצייר עד כדי כך טוב. יום אחד, הבאתי לו זר פרחים שקטפתי בשדה ואמרתי לו - אבא, תצייר, לכבוד יום הולדת של אמא. אבא אז היה בן 58.

בהתחלה הוא התנגד אבל בסוף הוא החליט לצייר. הציור יצא מדהים. לא האמנתי שזה יצירת ידיו של אבא שלי!. מאז כל המשפחה עודדה אותו שיצייר ומאז אבא מצייר. כל ציור שלו יותר יפה מהשני, מושקע, משדר יופי, רוגע, אנרגיות חיוביות, נותן שמחת חיים והרגשה של אושר, לא רק לאנשים שרואים את הציורים שלו, אלא קודם כל לו. אבא הפך להיות בן אדם אחר.

הוא התחיל לחייך יותר, להיות יותר שמח והדבר החשוב ביותר, התחיל לחלום שוב- שהעולם יכיר את הציורים שלו וייהנה מהיופי, מהרוגע, מהאנרגיות והחיוביות שהציורים שלו משדרים.

אבא מצייר כבר 3 שנים. הוא בחיים לא למד לצייר, למרות שתמיד התעניין בציורים והבין בזה.

אם אבא שלי עשה את זה בגיל 58, זה אומר שאף  פעם לא מאוחר.

מזמינה אותך להיכנס ולהתרשם מהעבודות של אבא שלי, הוא מצייר פשוט מדהים. אתה מומן גם להצטרף לדף להעביר אותו לחבריך.

http://www.facebook.com/pages/Michael-Tsitsu-Paintings-%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%90%D7%9C-%D7%A6%D7%99%D7%A6%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%A8/170513359676865

ועכשיו תשאל את עצמך - האם מה שאתה עושה היום זה מה שאתה באמת אוהב לעשות, חלמת לעשות ורצית לעשות בחיים או שאתה חי חלום של מישהו אחר? האם אתה נהנה בעבודה שלך, מוצא סיפוק או שאתה עושה זאת כי אתה חייב להתפרנס?

תזכור! אם נולדת עם כישרון מסוים, זה אומר שלאלוהים הייתה כוונה שתפתח אותו ותשתמש בו, זה היעוד שלך בעולם, ולא שתשכח ממנו ותעשה משהו אחר. לעולם לא מאוחר להגשים את עצמך,  להיות את מי שתמיד רצית להיות ולעשות מה שתמיד חלמת לעשות.

אשמח לעזור, לתמוך ולכוון אותך.

אם אהבת את המאמר, אשמח אם תעשה לייק או תכתוב תגובה. אתה מוזמן גם לשתף אותו לחברים שלך.

 


http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment

לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים בפריצת דרך להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.

*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב