דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרה טיפים לעיצוב לוגו 

מאת    [ 17/06/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2139 פעמים ]

עשרה טיפים לעיצוב לוגו


למדתי כתוצאה מלא מעט טעויות שעשיתי בתקופתי כמעצב לוגו, וכדי למנוע ממך לחזור עליהן, להלן 10 טיפים לעיצוב לוגו שבחרתי:

1. הלוגו לא חייב לומר מה החברה עושה - עיצוב לוגו של מסעדה לא חייב להראות אוכל, לוגו של רופא שיניים לא חייב להראות שיניים, לוגו של חנות רהיטים לא חייב להראות רהיטים. רק בגלל שזה רלוונטי, זה לא אומר שאתה לא יכול ליצור משהו יותר טוב.
הלוגו של מרצדס הוא לא מכונית. הלוגו של " Virgin Atlantic" הוא לא מטוס. הלוגו של "אפל" הוא לא מחשב וכו'

2. לא כל לוגו צריך סמל - לפעמים לקוח צריך רק סמל מקצועי להזדהות עם העסק שלו. אל תפחדו לשאול את דעתם.

3. עיצוב לוגו תהליך דו-צדדי - זכור, לא תמיד דברים יוצאים כמו שקיווית. הלקוח יכול לעיתים לבקש משהו שאינך מסכים עימו. אם זה קורה, נסה לתת להם מה שהם מבקשים, ואז הראה להם מה אתה מאמין שיהיה שיפור ומדוע. קרוב לודאי שהם יסרבו פחות לאחר שראו שמחשבותיהם יצאו לפועל.

4. פיקאסו התחיל היכן שהוא - לא צריך להיות אומן להבין את היתרונות בשרטוטי לוגו. רעיונות יכולים לזרום הרבה יותר מהר בין עט ודף מאשר בין עכבר ומסך.

5. להבטיח פחות, לספק יותר - אם אינך בטוח בכמה זמן תסתיים משימה, הערך יותר. עבודות עיצוב הן כמו עבודת שיפוצים – אתה מרכיב הרבה פרטים קטנים יחד כדי ליצור שלם, עיכובים יכולים להופיע בכל רגע נתון.

6. השאר טרנדים לתעשיית האופנה - טרנדים באים והולכים, וכשאתה מדבר על שינוי בזוג מכנסי ג'ינס, או ברכישת שמלה חדשה, זה בסדר, אבל בכל הנוגע לזהות עיצוב לוגו שלך, אריכות ימים היא המפתח. אל תלך אחרי העדר. תבלוט.

7. ראשית, עבוד בשחור - על ידי השארת הצבע לסוף התהליך, אתה מתמקד ברעיון. אף כמות של גוונים או צבע יצילו עיצוב לוגו גרוע.

8. שמור עליו הולם מעצב עבור עו"ד? הזנח את הגישה הכיפית. נעצב עבור תכנית טלוויזיה לילדים? שום דבר רציני. אני יכול להמשיך, אבל הבנת את הרעיון.

9. לוגו פשוט תורם להכרה - שמירה על לוגו פשוט מאפשרת גמישות בגודל. באופן אידיאלי, העיצוב אמור להיות מינימום בסביבות 2.5 ס"מ מבלי לאבד פרטים. הבט בלוגו של חברות גדולות כגון מיצובישי, סמסונג, פדקס, BBC וכו'. הלוגו שלהם נראים פשוטים וניתנים לזיהוי ביתר קלות אודות לכך.

10. דבר אחד לזכור - זהו זה. השאר את הלקוח שלך עם רק דבר אחד לזכור מהעיצוב. לכל עיצובי הלוגו החזקים יש רק מאפיין אחד בודד הגורם להם לבלוט. לא שתיים, שלוש או ארבע.  אחד!!

הילה שבתאי fresh studio http://www.pirsum4u.com hilas@pirsum4u.com 03-6315536 054-2363230




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב