דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער ב IPL לא גורמת לכוויות כמו הסרת שיער בלייזר 

מאת    [ 16/06/2011 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 2528 פעמים ]

פעולת הגילוח הינה הדרך הפשוטה ביותר להסרת שיער והיא אינה כרוכה בעלות גבוהה. הפעולה קצרה מאוד ואינה גורמת לכאב. אולם יש לחזור עליה אחת לכמה ימים, ביחס לקצב צמיחת השערות ודבר זה מהווה מטרד לא קטן. לאחר פעולת הגילוח העור חלק למשעי, אך כעבור יממה, כבר ניתן לחוש את הזיפים המבצבצים ולכן תהליך זה נותן תוצאה טובה לתקופה קצרה בלבד. בנוסף לזה, ישנם באוכלוסיה אנשים הסובלים מאדמומיות יתר לאחר פעולת הגילוח וגם משערות הצומחות מתחת לעור ונקראות פסאודו פוליקוליטיס PSEUDO FOLLICULITIS  . תופעה זו מאופיינת בעיקר במטופלי הסרת שיער בלייזר. בשיטת הלייזר פעולת הגילוח מחויבת לפני הטיפולים.

אחד הגורמים להופעת פצעונים לאחר פעולת הגילוח הוא בגלל שרוב האנשים מתגלחים על עור מזוהם. על גבי מעטפת העור ישנן מושבות של חיידקים, אבק ופיח הנישאים באוויר, חומצות שומן שמופרשות מהגוף, חיידקים המועברים במגע ידיים ועוד. בתהליך הגילוח הסכין מתחככת בעור ופורצת שכבת עור. הפעולה הזו גורמת לנקבוביות השיער להיחשף. דרך הנקבוביות הללו, החיידקים שמחכים לשעת כושר לחדור, פורצים בשמחה אל זקיקי השערות ומתנחלים להם בנחת. חיידקים מזהמים אלו הם לא מהסוג שנמנה עם ה"חיידקים הטובים" לגוף ולכן חדירתם גורמת לפעולת נגד. הזיהום גורם לדלקת מקומית שהיא תגובת הגנה טבעית של הגוף לחדירת חיידקים פולשניים - פתוגנים.

משחות להסרת שיער זהות לפעולת הגילוח. המשחות מכילות אנזימים המפרקים את חלבון הקרטין שממנו עשויות השערות והעור ולכן המשחות האלה נקראות משחות קרטאוליטיות. את המשחה מורחים על השטח שמעוניינים להסיר בו את השערות וממתינים לתהליך פירוק האנזימים. לאחר מספר דקות, האנזימים מסיימים את הפירוק והם נמצאים במצב של רוויה ואז פעולת הפירוק נעצרת. ככל שאחוז האנזימים יהיה גדול יותר בתכשיר, תהיה מסוגלות גבוהה יותר לפרק שטח גדול יותר של שיער ושל עור ולכן הדבר מצריך זהירות רבה. מי שנמנה עם עור רגיש, או עם עור דק, יחוש צריבה קלה כבר לאחר מספר דקות מועטות ואז במצב זה חייב להסיר מהר את המשחה על ידי שטיפה במים זורמים. בפעולת פירוק אנזימים מסוג קרטאוליטיים משתמשים גם לצורך הסרת עור בפילינגים הנקראים "פילינגים אנזימתיים".

תהליך פירוק חלבון הקרטין פולט לאוויר מולקולות נדיפות בעלות ריח חריף ולא נעים.

 

כיום ישנה שיטה מקובלת להסרת שיער ללא כאבים והיא הסרת שיער לצמיתות המתבצעת על ידי הבזקי אור / פולסים והיא נקראת הסרת שיער ב IPL. שימוש בשיטה הזו פותרת את בעיית צמיחת השיער החוזרת ונשנית. שיטת IPL מצריכה סדרת טיפולים החולשים על 18 חודשים לפחות.

ישנם מכוני הסרת שיער שמקבלים את התשלום מלכתחילה והתשלום מכסה "כביכול" את הטיפולים עד לתוצאה הסופית. במסלול שמשלמים מראש, לא יודעים מה מספר הטיפולים שיהיה ללקוח ולכן יעדיפו המכונים שהלקוחות יגיעו כמה שפחות. ככל שלקוח מגיע יותר פעמים ההוצאות של הטיפולים גדלות וזו הסיבה שבמכונים אלו, הטיפולים נמשכים תקופה ארוכה יותר שעלולה להגיע לתקופה של חמש שנים.

 

הסרת שיער ב IPL  אינה שיטה שגורמת לכאב, אולם אם נפלתם למכון שאינו מחליף את הנורות שבמכשיר בזמן, מטעמי חסכון, הטיפול עלול להכאיב לכם ואף ולגרום לכוויות.

מכון אמין הוא מכון שמקפידים להחליף את הנורות בזמן משתי סיבות:

1) על מנת להבטיח שלמטופלים לא יכאב.

2) נורות שגורמות לכאב, מצביעות על היחלשות התכונות הפיזיות של הגאז הדחוס בנורות. כשרמת הגאז נחלשת הדבר גורם לפליטת הבזקים שאורכי הגל שלהם מסוכנים לשימוש על בני אדם.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב