דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור יועץ שיווק 

מאת    [ 15/06/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1988 פעמים ]

 

כיצד לבחור יועץ שיווק/ קורל שחר

יועץ שיווק טוב יהיה זה שיסתכל על העסק שלך כאילו מדובר בעסק שלו. יהיה לו חשוב מהיעדים אליהם אתה רוצה להגיע, הוא ישקיע את הזמן להכיר אותך, את יכולותיך, אמונותיך העסקיות וידע לקחת את אלו יחד עם הפרמטרים הקרים של ייעוץ עסקי וייעוץ שיווקי ולקמט אותם לכדי תוכנית שיווקית ועסקית שתאושש או תחזק את העסק שלך או במידה וזהו עסק בהקמה- ידע לפתח יחד עמך את הרעיון לכדי עסק רווחי ויבנה עבורך תוכנית עסקית ותוכנית שיווקית שיבנו את העסק בצורה נכונה ושיביאו אותו ליעדיו.

קיימים יועצי שיווק ויועצים עסקיים רבים, ולכן היכולת לבחור נכון מתוך כולם הינה לעיתים בלתי אפשרית. יחד עם זאת ישנן כמה דרכים שיוכלו לעזור לכם לבחור בצורה מושכלת יותר.

דרך אחת הינה להיעזר בהמלצות של מכרים או בהמלצות באתר היועץ (שימו לב כי תוכלו לגלות את אמיתות ההמלצות על ידי חיפוש שם הממליצים בגוגל). דרך נוספת היא על ידי הפרופיל העסקי של יועץ השיווק או היועץ העסקי, קריאת הכתובת והמאמרים שלו, בדומה לכתבה זו, ועמידה על טיבם. האם יועץ השיווק או היועץ העסקי שכתב את הכתבה עומד בקו אחד עם הדרך בה תרצו שהעסק שלכם יצעד? האם כתיבתו טובה, האם נראה כי הוא בקיא בתחומו? אם קראתם לפחות 3 כתבות שאהבתם ושתרמו לכם, הפרופיל העסקי הרשים אתכם וההמלצות אמיתיות- נראה כי תוכלו בשמחה לבחור ביועץ השיווק או ביועץ העסקי בלב שקט יחסית.

דרך נוספת הינה לבחור יועץ שיווק או יועץ עסקי על פי תשובותיו בפורומים מקצועיים. יועצי שיווק ויועצים עסקיים רבים עונים בפורומים נבחרים כדוגמת הפורומים של תפוז או וואלה בתחומי היזמות, ניהול עסק ושיווק ופרסום. נסו להיכנס לפורומים אלו- מצאתם יועץ שעונה בצורה מפורטת, איכותית ונראה כאמין ויסודי? כנסו לאתרו ובדקו את הפרמטרים שמצוינים מעלה. כל אלו יעזרו לכם להגיע לכדי בחירה טובה ומושכלת.

בכל מקרה זכרו- הכסף אותו אתם משלמים ליועץ הינו יקר ערך ובדרך יורד מתקציב הפרסום, ולכן בכל רגע בו אתם מרגישים כי יועץ השיווק אינו מדווח נכונה על שעות עבודתו ומחייב ייתר על המידה, או אתם חשים כי היועץ אינו מאפיין את העסק בצורה בה אתם מאמינים- העירו לו על כך, תנו לו את האפשרות לתקן, אך במידה ואין זה עוזר, בדקו מעבר ליועץ אחר. כל סכום השייך לתקציב העסק צריך להימדד ביחס עלות- תועלת, יועץ שגובה ייתר על המידה או אינו קורא נכונה את העסק, יפגע ביחס זה וחבל.

 

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב