דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ שיווקי ויועץ עסקי- על שום מה ולמה? 

מאת    [ 15/06/2011 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 1583 פעמים ]

 

יועץ שיווקי- על שום מה ולמה/ קורל שחר

אתם בטוח מכירים את רגעי השמחה והאושר כאשר אתם מבינים שעליתם על רעיון שאף אחד לא חשב עליו קודם ושניתן לדעתכם להפוך אותו לעסק רווחי. אתם קורנים מאושר, חולמים על עתיד ורוד יותר בו תעסקו במה שאתם אוהבים, תגשימו את עצמכם ותרוויחו מההנאה הזו סכומים מכובדים ותוכלו להיפרד לשלום ממצבים כלכליים קשים או מחיים כשכירים.

הרבה מאוד אנשים מכירים את אותם רגעים ואכן רבים מהם אכן מקימים עסק מצליח, מהנה, תורם, מתפתח ורווחי ונהנים ממנו לאורך שנים רבות. יחד עם זאת, לצד אלו, ישנו גם חלק גדול של אנשים שבאותו רגע של גילוי, לא האמינו ביכולת שלהם להקים עסק, לא ידעו כיצד לפתח את הרעיון לעסק, כיצד להשיג מימון, פחדו להיכשל או סתם העלימו אותו מסדר העדיפויות בגלל עדיפויות ואילוצים קודמים. לצד אלו ישנם לצערנו גם אנשים רבים שהקימו עסק, היו טובים מאוד בעיסוקים, העניקו שירות מצוין, אך בכל זאת לא הצליחו להביא את העסק לכדי הצלחה ולעיתים אף נכנסו בעקבותיו לחובות, פשיטות רגל וכדומה.

אני מאמינה כי כמעט כל רעיון טוב יכול להפוך לעסק מצוין ורווחי- צריך רק לדעת איך להוביל אותו לשם.

כחלק מאמונתי כיועצת עסקית ויועצת שיווק, אני מאמינה כי כל אחד צריך לעסוק במה שהוא עושה בצורה הטובה ביותר ולהיעזר באחרים במקומות בהם הוא פחות חזק. במקרה של הקמת מסעדה או בית קפה יהיה מדובר בהתייעצות עם יועץ קולינארי שבקיא בתחום ובעל ניסיון רב בענף. במקרה של הקמת חברה או הקמת עסק, יש צורך לטעמי ברוב המקרים להיעזר ביועץ עסקי או יועץ שיווק, על מנת לסלול את הדרך הנכונה ביותר בה הרעיון יהפוך לעסק מניב ומצליח מכל היבטיו- מבחינה ארגונית, תפעול, תמחור, מיתוג ושיווק, שירות לקוחות, אפיקי התפתחות עתידיים ועוד. כמובן שבמידה ואנו לא בקיאים בפיתוח הטכנולוגי של המוצר אותו אנו מעוניינים לייצר לדוגמא, יהיה עלינו להתייעץ גם עם מומחה מתחום הפיתוח על מנת לוודא ייתכנות, עלויות וזמנים.

יועץ שיווק או יועץ עסקי, בעלי ניסיון בתחומים רחבים או בתחום עיסוקכם, ידעו לכוון יחד איתכם את העסק לכיוון אליו אתם מעוניינים לקחת אותו. כדי להקים עסק בצורה יציבה ונכונה יש לתכנן עבורו תוכנית עסקית מדויקת שתכלול מאפייני עלויות, הכנסות, לקוחות קצה, תוכנית שיווקית, פילוח שוק ועוד. פרמטרים אלו יעזרו לפרוס את הרעיון שלכם לכדי יחידות מידה שישקפו עבורכם בצורה נוחה את גודל ההשקעה- הן מבחינה כספית והן מבחינת לוחות זמנים, משאבי אנוש, דרכי שיווק ועוד. בצורה כזו כאשר התמונה המלאה לפניכם, תוכלו לבחון האם העסק אכן יהיה רווחי עבורכם והאם אכן שווה להקימו ולעזוב את עבודתכם הנוכחית ולהשקיע בו את המשאבים הנדרשים.

אפשרות נוספת בעזרתה תוכלו להבין את יכולתו של רעיון להפוך לעסק רווחי, הינה בעזרת התייעצות עם יועץ שיווק או יועץ עסקי בצורה נקודתית, אשר יעזרו לכם לחדד את הרעיון ולכוונו לקראת כתיבת תוכנית עסקית. 
ייעוץ עסקי או ייעוץ שיווקי כדוגמת זה, יכול לנוע ממאות שקלים בודדים לייעוץ נקודתי ועד לכמה אלפי שקלים לפיתוח רעיון, כתיבת תוכנית שיווק, ליווי עסקי בזמן הקמת העסק וליווי עסקי ושיווקי נקודתי או שוטף במידת הצורך בהמשך הדרך.  המחירים נעים כמובן בהתאם לגודל ולצרכיי העסק המוקם או הקיים. כאשר בוחנים את הרווחיות או ההפסד שעסק יכול להניב, ניתן לראות כי עלות ייעוץ שיווקי או ייעוץ עסקי זה הינו מזערי ושווה את ההשקעה. בנוסף, ליווי עסקי יכול להעניק ביטחון רב שחסר פעמים רבות בתחילת הדרך, היבט שאיננו מבוטל גם כן.

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב