דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב התשובה לנהיגה בטוחה ושקטה 

מאת    [ 15/06/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1779 פעמים ]

ביטוח רכב התשובה לנהיגה בטוחה ושקטה

בחיים הכל סובב סביב סיכון וסיכוי כך למעשה הכלכלה הבנויה וכמובן חברות הביטוח, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא וביטוח רכב כולם מיועדים לכסות אתכם בעת התרחשות נזק ועליכם להחליט האם לבטח עצמכם בביטוח זה או לקחת את הסיכון ולא לבטח. לפחות בביטוח אחד אין לכם שיקול דעת - המדינה החליטה כי כל בעל רכב מנועי חייב לרכוש ביטוח רכב חובה היות והסיכון גבוה מדי.

ביטוח רכב זה מטרתו להגן עליכן מפני נזקים גופניים ונפשיים הנגרמים כתוצאה מהתרחשות תאונת דרכים. ביטוח רכב חובה לא דואג לכסות רק אתכם אלא את כל המעורבים בתאונה כולל נוסעי הרכב והולכי רגל. הסיכון הכלכלי הוא עצום היות ומדובר בהוצאות אדירות בשל טיפולים רפואים, אשפוז, אובדן כושר עבודה ועוד. תארו לעצמכם שעברתם תאונה קשה ואינכם יכולים לפרנס עצמכם ואת משפחתכם - חברת הביטוח תדאג לכם לתשלום כספי. בטרם הרפורמה בשוק הביטוח מחירי ביטוח רכב חובה היו קבועים אך כיום המחירים משתנים בין חברת ביטוח אחת לשנייה ולכן מומלץ לערוך סקר שוק בין חברות הביטוח השונות. משרד האוצר מספק לכם כלי השוואתי קל ונוח - מחשבון ביטוח רכב חובה באתר הבית באינטרנט. כל שעליכם לעשות הוא להכניס למחשבון פרמטרים מבוקשים והתוצאה המתקבלת היא הצעות מחיר מטעם חברות הביטוח.

ביטוח רכב נוסף פופולארי ביותר הינו ביטוח רכב מקיף, ביטוח רכב מקיף מכסה מקרים של נזק רכושי שנגרם לרכב בין אם מדובר בתאונת דרכים, בגניבה, שריפה, השחתה ועוד הכל בהתאם לקביעתכם בפוליסת הביטוח. כאשר נגרמת תאונת דרכים עליכם להעביר את הרכב למוסך מורשה מטעם חברת הביטוח וליצור קשר עם חברת הביטוח שלכם במיידי, לאחר מכן שמאי מטעם חברת הביטוח יבדוק את הרכב ויעריך את גובה הנזק. במידה ועלות התיקון תפחת ממחצית שווי הרכב, המוסך יתקן את הרכב וחברת הביטוח תכסה את הנזק בכפוף לתשלום דמי השתתפות עצמית מצידכם, אך אם עלות התיקון תעבור את מחצית שווי הרכב השמאי יכריז על הרכב כבלתי שמיש, ואתם תקבלו החזר כספי מטעם חברת הביטוח בגובה מחיר הרכב על פי מחירון לוי יצחק בניכוי דמי השתתפות עצמית.  

ביטוח רכב מקיף מכסה כאמור גם מקרים של גניבה - תארו לכם שאתם קמים בבוקר ומישהו נכנס לביתכם וגנב את מפתחות הרכב ועכשיו לכו תשברו את הראש, בדיוק לכך קיים ביטוח רכב מקיף, חברת הביטוח  תפצה אתכם בשווי הרכב בהתאם למחירון לוי יצחק בניכוי דמי השתתפות עצמית. אך זכרו חברת הביטוח לא מכסה מקרי רשלנות או חוסר הקפדה אחר הוראות החברה. אם יצאתם אפילו לרגע מהרכב כשהמפתח עדיין בפנים והרכב נגנב - אינכם זכאים לכל פיצוי או שסוכן הביטוח דרש מכם להתקין מערכת אזעקה ואיתוראן ולא עשיתם כדבריו, גם במקרה זה אינכם זכאים להחזר. ביטוח רכב מקיף כולל גם שירותי גרירה במקרים שהרכב נתקע ואתם רוצים פינוי למוסך, נזקי שמשות, רכב חלופי במקרה והרכב מושבת במוסך ואתם רוצים להיות ניידים  אז חברת הביטוח מעניקה לכם רכב מחברת השכרה. אז תעשו את הבחירה הנכונה ורכשו ביטוח חובה ומקיף לרכב - זה רק לטובתכם.

אריק משה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב