דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התגלות -ראיה על טבעית כיצד? 

מאת    [ 16/09/2007 ]

מילים במאמר: 343   [ נצפה 3824 פעמים ]

התגלות-מאת לאה שירה גד התגלות www.leanumerology.com

התגלות האם אנו מבינים את המושג בשכלנו התגלות מהי התגלות? המושג התגלות בפשט" משהו נגלה"

 אבל בעומקו של דבר,הכונה לראייה רוחנית שמחוברת לאנרגיה קוסמית שסובבת את היקום והקשר הוא באמצעות קליטה על חושית,טלפתיה,ראיית הווה,עבר עתיד,אין ביקום מושג זמן ,הכל עכשיו עבר הווה ועתיד אנו יכולים לקבל הבנות על ידי המחשת דוגמא: כולנו משתמשים בוידאו הרצת סרט קדימה תביא לנו את סיום הסרט ,סיום הסרט כבר קיים כל שעלינו לעשות זה לחשוף אותו.

כשמגיעים לדרגה רוחנית גבוהה לומדים להשתמש במסע בזמן להגיע לדברים עכשיו,גם העתידיים וגם זמנים עברו.ההתגלות בפנינו יוצרת התרוממות לדרגה רוחנית גבוהה ומסע מרתק ומופלא בזמן. השימוש מתאפשר רק לאנשים שלמדו לשלוט על האגו,לא להיות במקום ראשון ,החשיבה היא תמיד על אחרים,על הצרכים של הסביבה ביטול האני,לא ניתן עם אגו להגיע להתגלות.

 ואכן ידוע לנו בהסטוריה ,גם בתורה על הנביאים שראו מה עומד לקרות לעם ישראל בכל הזמנים,ואנשים כמו האיש מהולנד ששמו קרואזט איש פשוט,לא משכיל,לא עשיר,ניחן ביכולת מופלאה זו ושימש כשפן נסיונות לפרופסור מאוניברסיטת אוטרכט    בשם    טנהף, בבדיקה כשרונו

ולצורך אחד מהנסיונות הרבים שעבר הביאו אותו לאולם מופעים ריק ובקשו ממנו לחזות מי ישב בעוד חודשיים במופע מיוחד בשורה 26 בכסא 17.ו18 כמובן שהכרטיסים עדיין לא נמכרו ובלתי אפשרי היה לחזות מי ישב. התשובה היתה מיידית!קרואזט ענה: ביום המופע תגיע גברת בשם ,(לא משנה) לבושה בחליפה אפורה,עם תיק שחור,לבדה,בן זוגה לא יכול היה להגיע,היא התלבטה קשות מה ללבוש החליפה משמלת קוקטיל שחורה לחליפה האפורה הסולידית,לאחר שקבלה טלפון שבן זוגה לא מגיע ,כמעט בטלה בדרך למופע הגברת עצרה בקונדיטוריה,וקנתה עוגיות שהיא מאוד אוהבת עם אגוזים,היא מגיעה לאולם דקה לפני שהמופע מתחיל והכסא לידה יהיה ריק.

אכן מדהים איך חודשיים לפני מכירת הכרטיסים ידע קרואזט מי ישב,מה יחשוב, מה ילבש,מה יאכל,איזה לבטים יעבור, הרי כל זה כביכול עדיין לא התרחש?

 זה מראה בהחלט שבזמן אין עבר ,הווה, ועתיד והיכולת המופלאה של קרואזט להגיע ל"סוף הסרט" ולחזור לתחילתו נותנת הוכחה חותכת יותר מכל דבר שאכן הדברים מתהווים עכשיו

 ואילו לנו זה לוקח בסלאו מושן להגיע לדברים לאט לאט נלמד מקח שהכל פתוח ואפשרי למי שהדברים מתגלים לו עלה בסולם הרוחני גבוה.

                     בברכה והרבה אהבה

מ.ה.ש  א.ל.ד  ה. ה .ע   ס.א.ל      לאה שירה גד

לאה שירה גד מומחית לנומרולוגיה וקבלה לימודי קבלה מספרים עתיקים עם מורים מקובלים, לימוד והתמחות בכח האותיות לפי גורל האדם,תשובות מדויקות ,הכונה ועוץ מקצועי לדרך חיים נכונה, למנוע טעויות, לעודד אנשים ביאוש טוטלי, להרמת האנרגיה להתחלות חדשות ,לפתיחת עיכובים וחסימות, מפה קבלית תחזית לשנתיים תכונות, איזה מקצוע מתאים לי? מה גורלי? מתחתנת ,מתי?כל השאלות וכל התשובות.
שלי http://www.leanumerology.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב